Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
 Nowe bossy 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Gru 2010, o 19:03
Posty: 67
Miejscowość: Niby landia
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe bossy
kuki napisał(a):
rozpaleniec ktory ma ciosy mo i rycka? :> dziwna mieszanka
Kosa - po co kolejna bron dla barbow, maja tasak, sidun i jeszcze ognisty mlot :c


Pas by się przydał :D

_________________
Image
*******************************************************************************************************


5 Kwi 2011, o 10:24
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Lut 2011, o 18:41
Posty: 50
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Post Re: Nowe bossy
viewtopic.php?f=70&t=4447
Zapraszam do wypowiadania się

_________________
Image
http://graphics-forum.phorum.pl


Kariera w taernie zakończona postaciami
Chemidrut - 62 lvl
chemik - 68 lvl
falconeer - 28 lvl
Gracz The pride of taern - EMERYT
Na forum Prawie emeryt


8 Kwi 2011, o 18:35
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 26 Lut 2011, o 18:41
Posty: 33
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Nowe bossy
Ja myślę że na wyspie trzeba zrobić jaskinię, która będzie instancją, potwory w instancji będą nietoperze i nietoperze fiolteowe, a bossem niech zostanie wampir z umiejętnościami krwawienie i zakażenie. A z niego będą wypadać druciaki (spodnie dla fizola), wzorasy (spodnie dla maga), Vampiriak (łuk). Co wy na to?


26 Kwi 2011, o 10:10
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: Nowe bossy
gitman napisał(a):
Ja myślę że na wyspie trzeba zrobić jaskinię, która będzie instancją, potwory w instancji będą nietoperze i nietoperze fiolteowe, a bossem niech zostanie wampir z umiejętnościami krwawienie i zakażenie. A z niego będą wypadać druciaki (spodnie dla fizola), wzorasy (spodnie dla maga), Vampiriak (łuk). Co wy na to?

Ja myslę ze powinnienes przestac pisac
twoje pomysly sa chaotyczne i widac ze nie przykladasz sie do nich

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


26 Kwi 2011, o 10:36
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Kwi 2011, o 07:20
Posty: 40
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Post Re: Nowe bossy
Pomysł z szkieletem bossem jak najbardziej tak ale myśle że powinien być mocnijszy tak na poziomie Geo

_________________
Co masz zrobić jutro, zrób pojutrze bedziesz miał 2 dni wolnego . . .

Teraz i Zawsze s3

( Druid ) +95 ON

( Rycerz ) +102 ON

( Barbarzyńca ) 75 OFF


26 Kwi 2011, o 13:23
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 19:40
Posty: 288
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Post Re: Nowe bossy
ja mam pomysł na bossa taki ze:
nazywał by się Guardian(30lvl) ,miałby 6k hp i walczył by w sposób rycerza
można go umieścić gdzieś na zamku lub w przeciwnym kierunku jak się idzie na duchy ...

_________________
Image

2010-12-23 09:07:11-start gry
2012-04-07 21:25~ koniec gry(ban) :)
20120-06-01 xx:xx-powrót


26 Kwi 2011, o 14:26
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 18:54
Posty: 59
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Nowe bossy
Nie wiem co dropi z Wendigo, ale wg mnie przydalby sie jakis boss na h-lvle z rarami:
- miecz na rycka, bo najlepsza ich broń to isverd na 32 bodaj lvl
- pas na fizola, bo tylko anabolik mają
- pelerynka na magicznych z + do hp, bo w sumie mamy tylko tą z dz
- opcjonalnie jakies pro imba łapki na sheeda, które moglby konkurowac z zestawem miecz+ tarcza

Co do bossów na l-lvl to wg mnie jest ich wystarczająco duzo, zwlaszcza, ze nawet na takie duchy coraz smielej wybieraja sie grupki +20lvl i to z calkiem dobrymi skutkami.

_________________
Image


26 Kwi 2011, o 14:42
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Mar 2011, o 18:06
Posty: 26
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Nowe bossy
Zantodemon 2(czyli ten PumpMaster na wieży quest 25lvl) nie byłby złym pomysłem oto co ja bym dodał gdzie i jak insta itp.:

Instancja:

Byłby to wygasły portal który przenosi graczy do instancji.Potem idzie się wzdłuż schodów w dółzabijając stworki i dochodząc do okrągłej komnaty gdzie znajduje się boss.

Mobki i Boss:

Ogr strażnik/Ogr wojownik/Ogr(ten trzeci ;) ),Vampirie.Bluttery,Upadli rycerze/kusznicy,new mobek:Potępiony inżynier(skile:Lalka,szpila,zatrucie,otępienie|staty:700HP 500many 500kondycji|wygląd:taki imperialny mag tylko ,żeby miał twarz demona i bez kapelusza.
Boss PumpMaster(posiada on 7k HP) i obstawa 2Potępieni inżynierowie.(pump nawala i z dyst i z bliska jego skile to:taran, zwykłe uderzenie,rzut kamieniem,gruboskórność,ryk,okrzyk bojowy.)


Rary:

"Cembrionath"
Jest to płaszcz dla fizoli.
Wymagania:30lvl i 35siły
Statystyki:4siły 4zręki 70HP 70kondy

"Gangerdobe"
Są to spodnie dla magów.
Wymagania:32lvl i 40wiedzy
Statystyki:5mocy 7wiedzy 50HP 50mana obrona 31/32/30

"Funtordepond"
Jest to pas dla fizoli.
Wymagania:34lvl
Statystyki:6siła 6zręka 50HP 30konda

Bardzo się ciesze jakby się wam podobało i może coś z mojego pomysłu wejdzie w życie.

_________________
"Zwycięstwo bez przyjaciół nie jest zwycięstwem!


26 Kwi 2011, o 15:22
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Kwi 2011, o 19:32
Posty: 45
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe bossy
Według na słabszy lvl przyda sie boss szkieletów.Wygladało by to tak;


Boss;krół kości.hp około 1 tys i byłby na wyspie tam gdzie stoi drzewiec mogłaby by byc jaskinia w której był by Ochrona mogły by byc kościaki po 500hp.Mogłby by wyrzucac takie rary jak ,,Kosc" bron dla fizola w podobie miecza na 20 lvl , ,,Szkielet,, pancerz dla magów na 20 lvl i ,,Zeby szkieleta" naszyjnik dla fizola na 20 lvl.

_________________
Basketo s3


27 Kwi 2011, o 15:37
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 18:34
Posty: 85
Miejscowość: Mielec/Kraków
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 21 razy
Post Re: Nowe bossy
Ludzie, trochę wyraźniej.
@ up
Pas dla fizoli ok - tylko na cholerę na taki niski lvl. I to raptem o 1 stat więcej niż Anabolik. Możnaby jakiś pasek wcisnąć dla postaci ok. 45 lvla - dajacy hp, manę i kondę, żeby posiadacze Karlderów, a nie Ugunsów, nie byli pokrzywdzeni. Dajmy na to 50 many, 80 kondy i 120 hp.

Poza tym niegłupim pomysłem byłoby wprowadzenie jakiś rarów "udziwnionych" - np. dla sheeda na kastety dobrym rozwiązaniem byłyby rary dające siłę i manę - many takiemu sheedowi brakować będzie, a siła zamiast zręki się przyda. Łuk też by nie wzgardził czymś podobnym przecież. A i wprowadziłoby to różnorodność wśród rarów, buildów, postaci - ze względu na pewnie niska cenę takowych rarów ludzie robiliby alternatywne buildy postaci, szczególnie po wprowadzeniu podklas. Co znów znacząco wpłynęłoby na jakość rozrywki, zróżnicowanie przedmiotów i zatrzymałoby jakiś procent graczy na dłużej. Poza tym kolejne rary to nowi bossowie - miejsc na instancje jest aż nadto - wyspa, portal na zgorzelisku przenoszący graczy gdzieś tam, wielkie drzwi w jaskini, tyły zamku, katakumby, lodowa... Jak będę miał czas to pomyślę nad czymś przykładowym.

_________________
Nie z krzyża jestem zdjęty - Bóg.
Ani czerwonej gwiazdy starzec.
Kocham czerń, kocham noc,
Pluję na prawo, bo kocham wolność.


27 Kwi 2011, o 16:12
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron