Re: Błąd w umiejęnościach zmniejszających ilośc PA
Onion napisał(a):
Ok, ale popatrz jak działa wzmocnienie. Bo trwa 1 rundę dłużej niż jest pokazane. Ale osobiście uważam, że to właśnie przy wzmocnieniu zły czas jest pokazany w walce, bo jak już ikonka znika to jeszcze 1 rundę jest. Według mnie to jest do poprawy.
Dobrze pokazuje, działa to tak:
1) wrzucasz wzmocnienie, masz pokazane 3 rundy
2) konda rośnie po raz pierwszy, masz pokazane 2 rundy
3) konda rośnie drugi raz, masz pokazane 1 rundę
4) konda rośnie 3ci raz, buff znika
To działa w ten sposób, że nie tyle działa od następnej rundzie, ale działa w rundzie właściwej z efektem wywołanym na początku kolejnej, ale nie pokazuje jakby miało być na 4 rundy i działać przez 3 od kolejnej. Dziwnie to trochę jest, ale tak to wygląda:) Debuf do leczenia też tak działa, że wrzuca go na 1 więcej, niż rzeczywiście skutkuje.
Ale abstrahując od tematu tego co i na ile działa, to system walk został tak zbilansowany, że taka ilość rund jaka jest bo jakby była mniejsza/większa to dana profka/debuf/buff byłby za słaby/za mocny, więc nie jest to wina błędu w grze a balansu tejże gry. Można zmienić wyświetlanie (co wymaga pewnie wielu niepotrzebnie zmarnowanych przez programistów godzin i linijek kodu oraz później testów, lepiej wprowadzić inne, ważniejsze upki, (i podklasy?)), ale niczego to nie zmieni.