Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
 Druga ręka magiczna 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Druga ręka magiczna
Na razie hasłowo, żeby zobaczyć co sądzicie, jak się spodoba dopracuję temat i opiszę więcej szczegółów, jakby to miało wyglądać.

Mianowicie chodzi mi o item do 2 reki dla profek magicznych - bo mamy bronie na 1 rękę dla nich (choćby z rarów Derengil, Tężec, Urnstul, Ból), ale aby nosić tarczę do nich to już wymaga siły i wiele osób ma mieczyk jednoręczny magiczny i pustą rękę drugą, bo szkoda mu marnować statów, ewentualnie jak no ja na swoim druidzie kawałek płotu wymagający 12 siły, dający 17hp, po ulepszeniu 47, wzięte dla dodatkowych statów i minimalnej obrony.

Moja propozycja to magiczna kula/laleczka voodoo/jakiś inny amulet magiczny do drugiej ręki. Może to wymagać wiedzy, żeby i dla ryca było alternatywą tarczy. Oczywiście taki item 2giej ręki nie byłby tarczą wymagającą mocy/wiedzy, ale dawał zupełnie inne staty/resy niefizyczne. Jak się pomysł spodoba opracuję jakiś przykładowy item i dopracuje jego staty, żeby nie był przegięty na tle tarcz.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


4 Wrz 2015, o 12:20
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Paź 2014, o 19:41
Posty: 85
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 30 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Druga ręka magiczna
Smuga wymaga tej nieszczęsnej siły, ponieważ vd i jak mo ból+smuga od 3 gwiazdek w górę byłyby, nieporównywalnie lepsze niż epik.
Co to tematu- nie jest zły, ale te dodatkowe przedmioty, powinny nie być za dobre.

_________________
Barba 73-Usunięty
Ryc 75-ON


,,Fart jest nieodłączną częścią skila''-ViconiaDeV


4 Wrz 2015, o 13:42
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 15 Kwi 2015, o 15:38
Posty: 26
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Nick w grze: Trannitis
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Druga ręka magiczna
Również uważam, że jest to całkiem dobry pomysł. Ale powinny być one bardzo małym i rzadkim dodatkiem, który byłby stosunkowo trudny do zdobycia.


4 Wrz 2015, o 13:47

Podziękowali: Aqel (21 Wrz 2015, o 02:57)
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2011, o 18:33
Posty: 206
Miejscowość: Trentis
Podziękowano: 102 razy
Otrzymanych podziękowań: 176 razy
Nick w grze: Kesibin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Druga ręka magiczna
Coś innego dla ryca prócz tarczy? to jak on wrzuci blok tarcza!

Co do tego czegoś dla magicznych:
Albo nosisz 2reczne, albo nosisz jednoręczne bez niczego(bo ci szkoda statów)
masz jeszcze trzecia opcje, tracisz trochę statystyk w zamian otrzymując statystyki oraz resy.



Tak z innej beczki... Zróbmy jednoręczne łuki i w drugiej miejsce sloty na strzały :o huehue

_________________
Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin

Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce
Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce

11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty!


4 Wrz 2015, o 16:15
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Paź 2014, o 19:41
Posty: 85
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 30 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Druga ręka magiczna
@Areol
Łuk jednoręczny, jedyne co przyszło mi do głowy, to łuk wielkości szklanki do kawy, który naciąga się palcami, ale to chyba mocno nie strzela. Natomiast postacie magiczne mają bronie do jednej ręki.

_________________
Barba 73-Usunięty
Ryc 75-ON


,,Fart jest nieodłączną częścią skila''-ViconiaDeV


4 Wrz 2015, o 16:42
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 10 Lip 2015, o 15:02
Posty: 58
Podziękowano: 23 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: Motharg
Odpowiedz z cytatem
Post 
Może blok członkiem drużyny :)

Wysłane z mojego HTC Wildfire S A510e przy użyciu Tapatalka


4 Wrz 2015, o 17:33
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Druga ręka magiczna
Areol napisał(a):
Tak z innej beczki... Zróbmy jednoręczne łuki i w drugiej miejsce sloty na strzały :o huehue

O tym też myślałem, w sensie o strzałach, oczywiście nie będzie to jako coś trzymanego w ręku, ale dodatkowy stat do obrażeń z łuku, niewidoczny w przypadku założenia.

Trannitis napisał(a):
Również uważam, że jest to całkiem dobry pomysł. Ale powinny być one bardzo małym i rzadkim dodatkiem, który byłby stosunkowo trudny do zdobycia.

Również jestem za - w sensie małym dodatkiem, ale czy rzadkim... rary na pewno tak - tak z 1 rar powiedzmy 50+lvl i kolejny na ~110, ale jednocześnie może nawet nie tyle sklepowe co dropiące już od 15lvla (dodatek do derengila)

ProfesyjnaProfa napisał(a):
Smuga wymaga tej nieszczęsnej siły, ponieważ vd i jak mo ból+smuga od 3 gwiazdek w górę byłyby, nieporównywalnie lepsze niż epik.
Co to tematu- nie jest zły, ale te dodatkowe przedmioty, powinny nie być za dobre.

Ból 7lvl wyekspiony i tak daje mniej krytyków i podwójnego, niż epik no i wymaga odpowiedniego lvla, wiec nie sądzę, że nie wymagając siły byłby ze smugą lepszy od epika, a siły wymaga bo to jest tarcza, a nie item stricte magiczny.

Ba... nawet niech te cuda o których piszę wymagają siły i będą tarczami, ale niech dodają manę, wiedzę czy moc, a nie co najwyżej hp poza typowo fizycznymi statami, bo ja np osobiście mam na MO tarczę 43 siły dającą 200 hp i spore resy fizyczne (MO pod mięsko, więc te resy mi się przydają bardzo, a siłę mogłem śmiało dodać kosztem hp), ale jakby dawała ona powiedzmy te resy fizyczne ale do tego manę i moc i miało magiczny wygląd... a ja już miałoby wymagania nie fizycznej tarczy, ale coś typu smugi czyli rzędu siła 60% typowo fizycznej tarczy na ten sam lvl, a moc równa tym wymaganiom w siłę, resy fizyczne mniejsze i magiczne staty.

Dajmy na to tarczę z duszka lodu wersja fizyczna:
wymagana siła: 55
staty: siła 5 hp 80
resy: po ~30

odpowiednik magiczny na podobny lvl (pod tężec)
wymagana siła: 30
wymagana moc: 55
staty: moc 4 wiedza 4 mana 60 hp 40
resy ~18

Pakując 20 siły czyli de facto niepotrzebny stat, dostajemy wtedy 17 stat (po ulepszeniu powyżej +3 jestesmy do przodu) plus jakiś res fizyczny, dzięki czemu choć minimalnie rzadziej padamy. Fizyczni dostają 13 stat gratis, bo im ta siła tak czy siak się przyda i resy prawie 2x takie.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


4 Wrz 2015, o 19:28
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2015, o 17:55
Posty: 2
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Lekzdrowy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Druga ręka magiczna
Osobiście jestem za.

_________________
Bez leczenia niema zabawy


8 Wrz 2015, o 14:14
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 453 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron