Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Zasady walk na arenie 

Co o tym sądzisz?
Oba przypadki nadają się do wprowadzenia. 29%  29%  [ 4 ]
Zgadzam się, ale tylko w przypadku SH vs SH. 36%  36%  [ 5 ]
Zgadzam się, ale tylko w przypadku RC vs SH. 14%  14%  [ 2 ]
Nie zgadzam się z niczym. 21%  21%  [ 3 ]
Razem głosów : 14

 Zasady walk na arenie 
Autor Wiadomość
Inżynier

Rejestracja: 9 Maj 2013, o 00:25
Posty: 384
Podziękowano: 394 razy
Otrzymanych podziękowań: 255 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Zasady walk na arenie
Dzień dobry!

Sama idea zasad walk w przypadku rc vs rc, oraz dr vs dr jest zacna i tutaj ukłon w Waszą stronę.
Jednak zostały jeszcze dwa przypadki które moim skromnym zdaniem powinny zostać ograniczone, a dokładniej to:
    Sh vs sh; (uniki)
    Rc vs sh; (uniki i blok)

Walk sh / sh chyba nie trzeba tłumaczyć, uniki zbędnie wydłużają czas owych walk, oraz wpływają na większy wpływ szczęścia niż umiejętności / rozwinięcia postaci na końcowy wynik walki.

Walki rc / sh, tutaj już moja argumentacja nie będzie tak oczywista, ponieważ zarówno blok jak i uniki pomagają przeżyć, ale w zupełnie inny sposób, uniki pozwalają całkowicie ominąć atak, który w przypadku ryca to albo mierzka / potężne / kamień.
W skrócie, są to niemal same ataki ofensywne, które nie wpływają negatywnie na skuteczność rywala.

W przypadku sheeda jest nieco inaczej, ma on ataki które w dużym stopniu ograniczają możliwości rycerza, już nie mówiąc o wątrobie która odbiera możliwość blokowania i wykonywania jakichkolwiek akcji. Najgorszy jest fakt, że rycerz gdy na trafi na uniki nic nie zrobi, shed na bloku podczas wbijania kolanka czy dotki wbije ją z powodzeniem.

Czekam na Wasze opinie :)


23 Gru 2015, o 19:55
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zasady walk na arenie
sh vs sh
Nie zapominaj o sh z 140 wiedzy, tłumaczyć chyba nie musze, że sh z wiedza ma wiecej wolnych pa podczas walki, a gdy zostanie zabrana umiejętność uniki to sprzyda się tylko do wrzucania okrzyku (no i ko co kilka rund).
A poza tym walki sh vs sh nie trwają znowu aż tak długo żeby trzeba było je zmieniać.

sh vs ryc
2 różne profesje multum koncepcji na postać i walkę z rywalem kombinowanie coś przy tych walkach zmieni wiele, ale niekoniecznie na lepsze. Znaczy rycerze by się cieszyli.

_________________
"Standing alone with no direction
How did I fall so far behind?
Why am I searching for perfection?
Knowing it's something I won't find"

"No Road Left" Linkin Park


23 Gru 2015, o 20:21
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013, o 12:30
Posty: 206
Miejscowość: Laedmoor
Podziękowano: 133 razy
Otrzymanych podziękowań: 52 razy
Nick w grze: GoQu
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zasady walk na arenie
Witam

Osobiście zgadzam się z obiema sytuacjami.

Jednak aby miało to jakiś większy sens arena musiałaby się ożywić. Zniesienie limitu (a przy tym expa i złota) byłoby kolejnym dobrym krokiem.

Moim zaniem pomysł warty jest wprowadzenia.

Pozdro

_________________
Weź sobie te słowa do serca: jeśli Ty będziesz dla mnie miły, ja również. Jeśli będziesz zachowywał się jak glupiec i egoista - zerwiemy kontakt.


23 Gru 2015, o 20:22
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 20 Kwi 2013, o 12:49
Posty: 48
Miejscowość: Czę100chowa
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Nick w grze: ALiien
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zasady walk na arenie
Oba pomysły na nie. Onion napisał dlaczego, sh 140wiedzy, sh 60 wiedzy, to całkiem dwie inne koncepcje, więc to nie tak samo jak ryc vs ryc gdzie każdy ma 160 wiedzy.

Ryc vs sh? to bez komentarze, uznam że tego "pomysłu" nie było.

_________________
Marzenia wydają się głupie tylko ludziom, którzy ich nie mają - z zasiadaniem jest tak podobnie.

29.12.2016 23:17 Udało ci się osiągnąć 140 poziom.


24 Gru 2015, o 00:25
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lis 2010, o 01:50
Posty: 1466
Miejscowość: Płock
Podziękowano: 201 razy
Otrzymanych podziękowań: 140 razy
Nick w grze: Darkhen
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Zasady walk na arenie
To ja się wypowiem z perspektywy prowadzącego turnieje.
Walki sh vs sh czy sh vs ryc wcale nie trwają tak długo i raczej nie są problemem. Nie ma na turniejach jakiegoś zalewu sheedów czy rycków jak ma to miejsce w przypadku turniejów 2 vs 2, gdzie 80% drużyn to dr+ryc. Ogólnie system walk 1 vs 1 na arenie działa dobrze i rzadko zdarza się, żeby taki turek trwał dłużej niż 2 godziny.
Jedyne turnieje ciągnące się w nieskończoność to 2 vs 2 ale o tym już były inne tematy.

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

_________________
Łucznik 124lvl Larkas - OFF
Rycerz 64lvl Larkas - OFF

27-12-2016 Koniec przygody z The Pride of Taern.


24 Gru 2015, o 09:40
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 480 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron