Dzień dobry!
Sama idea zasad walk w przypadku rc vs rc, oraz dr vs dr jest zacna i tutaj ukłon w Waszą stronę.
Jednak zostały jeszcze dwa przypadki które moim skromnym zdaniem powinny zostać ograniczone, a dokładniej to:
Sh vs sh; (uniki)
Rc vs sh; (uniki i blok)
Walk sh / sh chyba nie trzeba tłumaczyć, uniki zbędnie wydłużają czas owych walk, oraz wpływają na większy wpływ szczęścia niż umiejętności / rozwinięcia postaci na końcowy wynik walki.
Walki rc / sh, tutaj już moja argumentacja nie będzie tak oczywista, ponieważ zarówno blok jak i uniki pomagają przeżyć, ale w zupełnie inny sposób, uniki pozwalają całkowicie ominąć atak, który w przypadku ryca to albo mierzka / potężne / kamień.
W skrócie, są to niemal same ataki ofensywne, które nie wpływają negatywnie na skuteczność rywala.
W przypadku sheeda jest nieco inaczej, ma on ataki które w dużym stopniu ograniczają możliwości rycerza, już nie mówiąc o wątrobie która odbiera możliwość blokowania i wykonywania jakichkolwiek akcji. Najgorszy jest fakt, że rycerz gdy na trafi na uniki nic nie zrobi, shed na bloku podczas wbijania kolanka czy dotki wbije ją z powodzeniem.
Czekam na Wasze opinie