Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
 Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizycznych 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 7 Gru 2015, o 23:43
Posty: 3
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: KrzywdekVd
Odpowiedz z cytatem
Post Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizycznych
Witam.

Postacie magiczne
Każdy dr,mo lub vd po wbiciu 15lvl'a otrzyma misje albo bardziej taki samouczek który nauczy go tworzyć rożne eliksiry (ale nie odnawiające hp,mane,konde tylko dodające np na 15minut +1-10 danej statystki) po skończeniu misji otrzyma recepturę .Co 15 lvli będzie podobna misja która pozwoli na robieniu coraz lepszych mikstur.


Postacie fizyczne
Każdy fizol na 15 lvlu otrzyma misje w której nauczy się tworzyć ekwipunek.Po skończeniu misji dostanie schemat zbroi (15lvl). Po skończeniu tej misji każdy gracz będzie miał u kowala opcje ''stwórz przedmiot'' kiedy w to klikniemy wyjdzie nam okno bardzo podobne do okienka ulepszania tylko tam zamiast ekwipunku kładziemy schemat a pod nim flasze ulepszeń( flasze pozwolą ustalić jakiej statystyki chcemy w tym przedmiocie) co 15 lvli będziemy mogli ulepszać schemat.

:!: :!: Tylko na jednej postaci można posiadać tą umiejętność :!: :!:


17 Gru 2015, o 17:36
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2015, o 11:00
Posty: 14
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: VdCrysom
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn
pomysł pożal się boże nie ma co tu dyskutowac do usunięcia...

_________________
63 VD ostlor
|========================================|
|《Przepraszam za błędy jeżeli takowe zaistniały》|
|========================================|


19 Gru 2015, o 12:03
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013, o 12:30
Posty: 206
Miejscowość: Laedmoor
Podziękowano: 133 razy
Otrzymanych podziękowań: 52 razy
Nick w grze: GoQu
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn
Dobry
CrySomek napisał(a):
pomysł pożal się boże nie ma co tu dyskutowac do usunięcia...


Jak dla mnie wręcz przeciwnie. Propozycje wydają się być sensowne.

Potki na staty przydadzą się osobom bez gildii. A 10 pkt stat więcej nie zrobi z nikogo koksa. Działanie też jest krótkie - tylko 15 minut. Wystarczy zrobić tak aby osoby z gildią nie miały z nich pożytku - wyłączyć kumulacje z buffami
gildyjnymi.
RakuroPl napisał(a):
Tylko na jednej postaci można posiadać tą umiejętność


Jak dla mnie umiejętność którą można używać na jednej postaci się nie przyda. Schematy miksturki na staty oraz pancerzy można zablokować w handlu przedmiotami - wyjdzie na to samo.

A możliwość idealnego dobrania statystyk turniejówki byłaby wspaniała.

Kolejny ukłon w stronę craftingu - ja jestem na tak.

Pozdro

_________________
Weź sobie te słowa do serca: jeśli Ty będziesz dla mnie miły, ja również. Jeśli będziesz zachowywał się jak glupiec i egoista - zerwiemy kontakt.


25 Gru 2015, o 09:06
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 25 Gru 2015, o 20:11
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Ekrell
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn
Też uważam to za fajny pomysł .Oczywiście będzie trzeba jakiś składników np. Złom Upadłego albo Żelazo. Tylko nie do końca rozumiem te ,,Przepisy'' czy jakoś tak,bo rozumiem że to ma wyglądać tak że jest 1 przepis dla klasy np. Barbarzyńca czy osobno do każdego itemku ?


26 Gru 2015, o 14:04
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 22 Wrz 2013, o 12:23
Posty: 157
Miejscowość: Pobiedziska (Wielkopolska)
Podziękowano: 53 razy
Otrzymanych podziękowań: 22 razy
Nick w grze: CordingMilq
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn
Aha....
Itemki nie wypal bo i tak kazdy rary bd ubieral ew sety.. potki takie to zaduzy bajer dla turkowcow.. kolejny :)

_________________
s4->s7->s.Ostlor


LowcaZguby s4
lev-51 łuk
s4/s7 Jeże FOREVER


CordingMilq s7
Lev-51 luk =on
Turek miejsce... 4 :P


28 Gru 2015, o 00:54
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013, o 12:30
Posty: 206
Miejscowość: Laedmoor
Podziękowano: 133 razy
Otrzymanych podziękowań: 52 razy
Nick w grze: GoQu
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn
Dzień dobry
Lowcazguby napisał(a):
Aha....
Itemki nie wypal bo i tak kazdy rary bd ubieral ew sety.. potki takie to zaduzy bajer dla turkowcow.. kolejny :)

A więc powiadasz że każdy będzie ubierał rary... jest, dajmy na to, turek 10-19 2v2. Robisz bb 19lv... ile masz rarów? Raptem trzy.

Mając choćby słaby przepis na zbroję możesz zrobić ekwipunek na zasadzie hp/zręka 10/50 (rzadko widuję takie rzeczy). Miksturki za duży "bajer"... turnieje trwają około dwie godziny a potka na tym lv. da może +3 do statystyk na 15 minut. Zastanów się, czy to rzeczywiście długo i dużo?

Pozdro

_________________
Weź sobie te słowa do serca: jeśli Ty będziesz dla mnie miły, ja również. Jeśli będziesz zachowywał się jak glupiec i egoista - zerwiemy kontakt.


28 Gru 2015, o 11:16

Podziękowali: RakuroPl (28 Gru 2015, o 13:21)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 441 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron