Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Zmiana w epikach MO i VD 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Zmiana w epikach MO i VD
Otóż głównie koncepcja się zrodziła w obliczu nowego popularnego i częściowo wypierającego żmija i attawę (bardziej żmija, głównie ze względu na cenę) trójzębu admiralskiego, ale też ze względu na jawną niesprawiedliwość względem innych profesji taką kwestię:

każdy epik ma obrażenia z broni x+lvl - ale tylko 2 profesje nie korzystają kompletnie z tych obrażeń - mianowicie VD i MO (mówię o podstawowym ataku, bo wiadomo, że sh z hado i debufów czy dru z korków czy os też nie korzystają z obrażeń broni) i w związku z tym biorąc pod uwagę podstawowe ataki dmg bb rośnie o 3,2 podstawowych obrażeń co lvl, ryca o 2,55; sh o 2,85 itd, a MO i VD pozostaje takie samo i to w przypadku MO nie tylko nie rośnie wraz z lvlem postaci, ale nawet z lvlem samego epika i coraz więcej mośków wybiera trójząb jako dający też krytyki a do tego zwiekszający dmg i mający o wiele lepsze staty, a o vd nie wspomnę bo trójząb do attawy to o wiele więcej stat z tymi samymi bonusami, tyle, że ciut słabszymi.

Dlatego, aby było sprawiedliwie proponuję pozostawić na attawie i żmiju 100 obrażeń a od lvla uzależnić moc, dokładnie dodając właściwość

moc (lvl-50), żeby na 60lvlu na jaki jest epik było to co teraz czyli 10 mocy i rosło o 1 z lvlem. Da to wzrost obrażeń odpowiednio o 3,05 z kulki (moc*1,4*220%) i uderzenia cienia u vd i 3,5 z meteora (1,4*moc*250%) itp z innych umek liczonych z mocy.

Ewentualnie, jeśli to za duży wzrost obrażeń bo ostatecznie żmij w ręku 140 lvla dodawałby bagatela 280 (razy mnożniki oczywiście z voguruna itd) obrażeń do metka względem 60lvlowca z tym epikiem (dla porównania barbie między 60 a 140 daje 256 obrażeń podstawy) to niech będzie wzór (lvl/2-20), czyli dajem 10 mocy na 60lvlu i 1 pkt mocy co 2lvle, ale myślę, że różnica nie jest jakaś mega powalająca a bardziej chodzi o fakt, aby dmg rosło wraz z lvlem postaci jak w przypadku innych epików a nie mamy bezsensowny parametr obrażeń z broni, który do niczego nie służy.

Drugi wzór też o tyle bardziej realny, że nie spierniczy balansu bo różnice dmg będą minimalne, aczkolwiek zauważalne, ale z kolei nie doda na tyle dużo statów, żeby wyraźnie wpłynęło to na power (na 60lvlu 10 mocy i dla 1 wzoru na 140 - 90, dla 2 na 140 - 50 mocy)

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


24 Sty 2016, o 01:46
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Nephalem napisał(a):
Drugi wzór też o tyle bardziej realny, że nie spierniczy balansu bo różnice dmg będą minimalne, aczkolwiek zauważalne, ale z kolei nie doda na tyle dużo statów, żeby wyraźnie wpłynęło to na power (na 60lvlu 10 mocy i dla 1 wzoru na 140 - 90, dla 2 na 140 - 50 mocy)


oba wzory psuja obecny balans... Poza tym dmg mosia z kulki powinienes liczyc z inka.
Poza tym MO bije duzo(jak barba spotka mobka ktory ma resy 80% to tez bedzie bic malo), mówisz o niesprawiedliwosci a np taki brb/sheed/luk zeby dorownywać dmg mo potrzebuje buffa od ryca, to jest dopiero niesprawiedliwość ( pewnie zależy od mobka, czuje "gównoburze" na ten temat)


24 Sty 2016, o 14:19
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 22 Sty 2015, o 15:25
Posty: 27
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: SzalonyLaki
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Warto wspomniec,ze mo ma 2 strefy ataku , a brb bez ryca bije jak kupa, a Wy nadal usilnie chcecie tego mo ulepszac. Zalosne.


24 Sty 2016, o 14:41
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2015, o 21:22
Posty: 113
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 163 razy
Otrzymanych podziękowań: 116 razy
Nick w grze: NashVille
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Choć zdaje mi się że dla Vd lepiej dać modyfikator trafień magicznych/przełamanie dymków niż mod obrażeń.

_________________
Druid 140 poziom [on/off]
Sheed 53 poziom [on/off]
Serwer: Larkas
Gildia: TITANIUM
16.07.2018 - Washi
Pierwsza Morana ubita na 110 poziomie - 18.01.17 22:17 - ..., Madziox, Balitazaar, Jaackob, Sabazios.


24 Sty 2016, o 15:16
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 22 Wrz 2013, o 12:23
Posty: 157
Miejscowość: Pobiedziska (Wielkopolska)
Podziękowano: 53 razy
Otrzymanych podziękowań: 22 razy
Nick w grze: CordingMilq
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
VD lubia zwiekszac dmg by odstawal coraz bardziej od łuka :P balans w epikach jest dobry przynajmniej u vd i mo

_________________
s4->s7->s.Ostlor


LowcaZguby s4
lev-51 łuk
s4/s7 Jeże FOREVER


CordingMilq s7
Lev-51 luk =on
Turek miejsce... 4 :P


24 Sty 2016, o 15:21
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 10 Wrz 2011, o 11:56
Posty: 172
Podziękowano: 60 razy
Otrzymanych podziękowań: 79 razy
Nick w grze: Wilgefortz
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
O ile sam kiedyś opisywałem tą jawną dysproporcję (btw, po wbiciu epikowi lvl, Allenor dostaje +2 dmg, wszystkie dwuręczne +3 dmg, na psychobroniach też działa?), to od jakiegoś czasu niebiescy robią dobrą robotę, i balansują dmg na instach. Zmiana którą proponujesz jest ciekawa, i jeszcze rok temu rękami i nogami bym się podpisał pod 2gą opcją.
Obecnie jednak, zmiana taka, wymagałaby kolejnej zmiany odporności na bosach, i w pve tak naprawdę nic by nie zmieniła. Wpłynęłaby jedynie na pvp, gdzie w grupowym pvp mo i vd nie mają na co narzekać.
Dlatego propozycję oceniam jako życzeniową, bez praktycznych szans na wprowadzenie.


24 Sty 2016, o 16:26
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 3 Kwi 2015, o 14:41
Posty: 56
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Również kiedyś opisywałem tę jawną dysproporcję. Na korzyść MO/VD...
Jestem oczywiście na nie. Problem balansu między obrażeniami postaci należy rozwiązać u ich źródeł, a nie komplikować sytuację. Zepsuje się balans między epikami, cenę poniosą przede wszystkim postacie bez epików.
Tak, zwiększenie obrażeń na poziom psycho działa na wszystkie psychobronie. Zgodnie z zasadą że jednoręczna broń dostaje +2 obrażeń, dwuręczne (w tym kastety i łuki) +3 obrażeń. Nie sprawdzałem tylko bólu, a jego obrażenia są istotne dla druida. Powinno być +2/poziom.


24 Sty 2016, o 16:38
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 20 Sty 2016, o 11:07
Posty: 19
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: Tankerxxx
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
A ja się kompletnie nie zgodzę, że Trójząb wyprze Żmije

Żmija u ogarniętego mo to potężna broń a trójząb to tylko namiastka

Docelowe mody dużo niższe, bonus do dmg na hlvl mało istotny ( vogurun, udręki, milość - bonus z kija to naprawdę realnie nie wiele dmg) a jeden podwójny wynagrodzi ten brak moda do dmg :)


24 Sty 2016, o 16:38
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Tankerxxx napisał(a):
A ja się kompletnie nie zgodzę, że Trójząb wyprze Żmije

Żmija u ogarniętego mo to potężna broń a trójząb to tylko namiastka

Docelowe mody dużo niższe, bonus do dmg na hlvl mało istotny ( vogurun, udręki, milość - bonus z kija to naprawdę realnie nie wiele dmg) a jeden podwójny wynagrodzi ten brak moda do dmg :)

Ja nie mówię, że wyprze żmija jako coś lepszego, a jedynie, że coraz więcej MO będzie używało trójzębów ze względu na to, że jest może i namiastką, ale jest przede wszystkim wielokrotnie tańszy.

A co do balansu... mi jedynie chodzi o to, żeby dla każdego epika rosło dmg wraz z lvlem, dla balansu można wyrównać w dół i dać wyjściwe 10 mocy na 100lvlu, dla 60 dać 0, dla 140 dać 20, czyli 1 mocy na 4 lvle nie na 2, chodzi wyłącznie o sam fakt, aby dmg każdego epika zależało od lvlu postaci.

I argument, że MO bije na ince... a BB bije na furii, luk na zmysłach a ryc na buffach...

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


24 Sty 2016, o 21:26
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 3 Kwi 2015, o 14:41
Posty: 56
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Czyli po prostu chcesz bonus tylko po to by mieć bonus, żadnego sensownego powodu nie potrzeba?
Abstrahując od wszystkich klas oraz ich umiejętności, spór można sprowadzić do porównania 0.7•siła+0.3•zręczność+broń vs 1.4•moc+0.6•wiedza. Chcesz bonus za brak uwzględnienia broni u magików, jaki bonus dostanie fizol za brak kolejnego 0.7•siła+0.3•zręczność?


24 Sty 2016, o 21:36
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 146 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron