Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Wygląd Postaci. Vanity i pomysły wszelakie. 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 24 Sty 2016, o 17:27
Posty: 2
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: AlGandi
Odpowiedz z cytatem
Post Wygląd Postaci. Vanity i pomysły wszelakie.
Na pewno ktoś wpadł na ten pomysł ale ja go nie znalazłem,
więc sam podrzucam pomysł.

Zamiast zmiany wyglądu przedmiotu można by było wprowadzić drugą kartę w ekwipunku na ''ubrania'' albo bardziej znane mi określenie ''vanity''.
Naciskasz przycisk jak ten od hełmu tylko np. maskę karnawałową. Zamiast widoku twoich ubrań w ekwipunku masz puste pola na: buty, pelerynę, hełm, spodnie, napierśnik, broń, tarczę. Wrzucasz przedmiot do odpowiedniego slotu i automatycznie zmienia ci się wygląd.

Teraz przejdźmy do płatności.
Teraz cena zmiany wyglądu przedmiotu to 50 platyny.
Po takiej zmianie sposobu zmiany wyglądu ceny będą wyglądać inaczej na pewno to zostawiam Ekipie. Poza ogólnym szkicem mam kilka propozycji odnośnie tych slotów.
Propozycje:

1.Sloty są zablokowane na początku.
1.1 Masz premium i sloty są odblokowane na czas jego trwania (zbyt pięknie he he).
1.2 wykupujesz ''premium wyglądu'' i masz możliwość zakładania ubranek przez czas
jego trwania (może takie premium na stałe???).
1.3 wykupujesz pojedyncze sloty na stałe (cena koło 50 platyny-moja propozycja).

2.Przedmioty wymagają morfu (morf kupujemy tak jak w tedy).
2.1 Morf jest permanentny i po wyjęciu przedmiotu ze slotu vanity zostaje,
przedmiot można zakładać i zdejmować do woli (eh znowu zbyt pięknie).
2.2 Morf działa do momentu zdjęcia ze slotu ekwipunku, po zdjęciu musisz użyć
nowego morfu.

3.Kolorowanie przedmiotów(pigment był dobrą opcją więc powinien zostać).
3.1 Pigment jest kupowany na slot (na stałe), naciskamy kropkę przy slocie i otwiera
się menu kolorowania aktualnego przedmiotu (jest pokolorowany do momentu
zdjęcia go z vanity.
3.2 Pigment jest kupowany na przedmiot i kolor jest permanentny.
3.3 Pigment jest kupowany na przedmiot i kolor można zmienić w każdej chwili.

Mówię o tym przy okazji 3D. Zawsze przy takich efektach ludzie lubią dobrze wyglądać. Często zdarza się tak, że dostajemy zbroję która wygląda zupełnie inaczej
niż reszta naszego uzbrojenia i wyglądamy komicznie. W Taernie często całe rar'owe
uzbrojenia są niedopasowane kolorystycznie co kończy się efektem papugi.

Nie wiedziałem jak to upchnąć do punktu drugiego więc piszę tu. Morf powinien usuwać wszystkie statystyki przedmiotu, jeżeli miałby być zastosowany w mechanice
gry,(może dodać anty-morf?).

Tak czy inaczej to jest mój zestaw pomysłów jeżeli coś z tego zestawu się spodobało choć po części to napiszcie.Mam też parę innych pomysłów. Można je połączyć z waszymi lub tymi które wymieniłem powyżej.

Tematy które chciałbym jeszcze poruszyć
ale boję się o to, że są skazane na zagładę
od samego początku:
Osiągnięcia i nagrody: za poziomy osiągnięć kosmetyczne czapeczki lub tytuły.
Tytuły: wyświetlane byłyby pod nazwą postaci przyznawane za osiągnięcia i levele.
Efekty: nietoperze, motyle, płomienie, światło wokół postaci.


24 Sty 2016, o 19:19
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wygląd Postaci. Vanity i pomysły wszelakie.
Oczywiscie, najlepiej zeby wszystko szło na reke graczom, "Twoje pomysły" poza tym, że ułatwiają(pozornie wymaga troche wkładu bo z jednej strony płacisz regularnie plte za zmiane wygladu ale mozesz kupic leb tygrysa za 20kk, nosic go przez 2 miechy i sprzedać za 20kk(albo moze nawet wiecej, bo mogl podrozec)) nie roznicy sie ani celami ani mozliwosciami, ot pigment zmienia kolor a morph zmienia wyglad

AlGandi napisał(a):
Osiągnięcia i nagrody: za poziomy osiągnięć kosmetyczne czapeczki lub tytuły.

obecne osiągnięcia nadają się tylko do poprawy i z tego co pamietam do czasu 3D nie bedzie w nich nic zmieniane (nie wiem czy to kidda czy hm kiedys pisał/a)

AlGandi napisał(a):
Tytuły: wyświetlane byłyby pod nazwą postaci przyznawane za osiągnięcia i levele.

Jedno pytanie: po co ? tutaj liczy sie lvl i statystyki postaci, żaden tytuł nie zrobi z Ciebie koxa


24 Sty 2016, o 20:27
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 24 Sty 2016, o 17:27
Posty: 2
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: AlGandi
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Wygląd Postaci. Vanity i pomysły wszelakie.
Wiem że to idzie bardzo na rękę graczom w moich SZKICACH, wszystko tak jak powiedziałem jest do ustalenia, bo tak na prawdę to wszystko od was zależy nie ode mnie. Tytuły zawsze były spoko niby nic nie robią ale jednak można się pochwalić patrzcie ludzie prości, ile to Lugusów pokonałem. A sama zmiana wyglądu teraz jest sensowna koło 100lv. Kiedy to nie zmieniasz rarów jak rękawiczek. Poza tym nie mówiłem nic o odsprzedawaniu bo tą kwestię przeoczyłem i bardzo dziękuję, że mi przypomniałeś bo bym tego chyba wcale nie uwzględnił. Przedmioty naprawione są przypisywane do postaci o ile mnie jeszcze pamięć nie myli. Głównie chodzi mi o to żeby nie morfować każdego nowego raru tylko jakby to ująć. Chodzi mi o morfowanie slotów. Wpadłem na ten pomysł przy porównywaniu rarów do setów. Rary są lepsze (sporo lepsze według mnie) natomiast sety wyglądają cool, naprawdę cool. A zakup lub ''męczenie'' setów przy każdych nowych: butach, spodniach, napierśnikach, pelerynach i czapkach to słaby pomysł.
Sam pod nazwą masz 'Pogromca Valdaroga' i to jest według mnie dobre bo się wyróżniasz od reszty nie tylko nickiem.

Dzięki za czas bo ani sam temat ani ta odpowiedź nie jest krótka.


24 Sty 2016, o 21:30
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 112 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron