Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Zmiana w epikach MO i VD 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Kalart napisał(a):
Abstrahując od wszystkich klas oraz ich umiejętności, spór można sprowadzić do porównania 0.7•siła+0.3•zręczność+broń vs 1.4•moc+0.6•wiedza. Chcesz bonus za brak uwzględnienia broni u magików, jaki bonus dostanie fizol za brak kolejnego 0.7•siła+0.3•zręczność?

Aż takie proste to to nie jest:) Trzeba brać pod uwagę resy, celność, modyfikatory obrażeń, szansę na kryta i wiele wiele innych rzeczy.

Kalart napisał(a):
Czyli po prostu chcesz bonus tylko po to by mieć bonus, żadnego sensownego powodu nie potrzeba?


Chcesz wytłumaczenia? Proszę:
Barba 90lvl z epikiem bije solidnie, ale ten sam barba z tym samym epikiem na 130 bije nawet drugie tyle, ale zawsze przynajmniej te 25-40% lepiej
Mo 90lvl z epikiem w porównaniu do MO 130 z tym samym epikiem bije o tyle mocniej o ile ma więcej mocy w statach za lvle i ewentualne udręki czyli może 10-15% lepiej

i 0,3*zręka+0,7*sila+broń barby nie dotyczy:) on się liczy 0,8*zręka+1,2*siła czyli zręka u niego znacznie bardziej podnosi dmg niż wiedza u mo i mo z dobrym dmg musi być pod moc i modlić sie o przeżycie bo % na unikanie ciosów ma żaden, a trafia głównie z modyfikatorów, ale nie o tym mowa w tym momencie...

Powód zdobywania przez epika dodatkowych obrażeń z lvlem jest taki, aby ta najmocniejsza teoretycznie w grze broń dla danej profesji była taką niezależnie od lvla gracza, bo o ile dla MO 60lvl jest mega wypasiona (porównując staty innych dostępnych na ten lvl broni) to na 115lvlu staty żmija są po prostu śmieszne i konkuruje z bólem i trójzębem jedynie bonusami, a to trochę nie tak... Gorthdar w ręku bb 115lvl w porównaniu z cierniem (czyli odpowiednikiem trójzębu dla MO) ma staty tylko nieco gorsze (tyle samo sily, mniej zręki, kondy i hp) a za to dmg z broni większe o bardzo wiele.

To dla każdej profy jest dodatkowa wartość epika, że silna postać używa go wyciągając z niego więcej, niż postać słaba, tak jakby rozwijała się wraz z nim, tylko MO i VD ekspi sobie sam, a epik sobie sam, co nie tyle zmienia balans co niesamowitość epika i jego wyjątkowość na tle rarów czy psycho.

Epik powinien rozwijać się zależnie od lvlu postaci niezależnie od profesji i już. Jeśli znacie jakiś inny sposób jak tego dokonać - to jest miejsce aby go odsłonić przed ogółem - ja podałem moim zdaniem najłatwiejszy i nie mam na celu wzmacniać MO, a uczynić epik czymś bardziej wyjątkowym, niż jest obecnie, a dokładnie czymś równie wyjątkowym również dla MO i VD, tak jak wyjątkowe jest dla innych prof.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


24 Sty 2016, o 22:11
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sty 2016, o 13:10
Posty: 51
Miejscowość: Wakanda
Podziękowano: 68 razy
Otrzymanych podziękowań: 64 razy
Nick w grze: Tchala
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
hahahahah śmiech na sali.
Jak można dać przykład epik barby a mo .............. jaja jakieś>?
Jeżeli już coś takie by powiedzmy wprowadzili to epik barby zamienić zamiast obrażenia od ognia na podwójne ... żmij jest najlepszy z epików daje dwa modyfikatory które są najlepsze dla dmg.
Skoro Trójząb jest taki dobry daj mi tu 10 mo 120/140 lvl i daj im do wyboru żmij lub trójząb. Ciekawe co wybiorą...
Jedyne co faktycznie zasługuje w zmianach to mi się wydaje że epik vd który powinien mieć zamiast mod obrażeń magicznych - mod trafień magicznych. I to na tyle ale jak napisałem to są tylko przypuszczenia, moje zdanie :)

_________________
Dr 140 ~ Elektorr
Sh 121 ~ Tchala

"Gdy inni ślepo podążają za prawdą Ty pamiętaj - NIC NIE JEST PRAWDĄ
Gdy innych ogranicza prawo lub moralność Ty pamiętaj - WSZYSTKO JEST DOZWOLNE"


24 Sty 2016, o 22:15
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 3 Kwi 2015, o 14:41
Posty: 56
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Ależ to JEST takie proste. Nie muszę uwzględniać resów, celności, modyfikatorów i szans na krytyka. To temat o obrażeniach broni. Jak masz problemy z resami, celnością, modyfikatorami obrażeń, buffami czy szansą na kryta - załóż o nich temat.
Nie wiesz, że krytyczne zostało zmienione? To 0.7*siła+0.3*zręczność+broń.
To nie jest temat o balansie między MO a barbarzyńcą. Dla mnie można mówić o magu wody i zabójcy, którzy przypadkiem mogą nosić odpowiednio żmij i gorthdar.
Nie obchodzi mnie ile biją, w co biją i z jaką celnością. Chyba że udowodnisz, że to wina TYLKO I WYŁĄCZNIE rosnących obrażeń epika i podobne zależności nigdzie nie występują. Chciałbym to widzieć. Pomysł wpłynie również na VD, czyli na balans na linii sheed-łucznik-VD.

Rosną obrażenia w Gorthdarze? Dobrze wiedzieć, że u MO i VD nic nie rośnie. Od 60 lv dostają o połowę mniej mocy i wiedzy w przedmiotach, mają też tylko 2 statystyki na poziom do rozdania. Nic im nie rośnie. Nic. Tylko fizole mają obrażenia broni i w całej grze tylko one rosną.
Czy barba dostanie rekompensatę do gryzki, taranu, dyńki czy zakażenia? Nie uwzględniają one broni, tak jak ataki MO.


24 Sty 2016, o 22:22
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 20 Sty 2016, o 11:07
Posty: 19
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: Tankerxxx
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
U MO można by dołożyc dmg żmija do obrażeń z podpałki specjalnie by to balansu nie zburzyło bo jednak większość realnie wykonanego dmg to kula


U VD obrażenia broni można by zamienić na MOD % do przełamania dymków to by również nie zburzyło balansu bo jeden farci na 2% drugi muli na 70% więc raczej korekta tylko dla samopoczucia :)


24 Sty 2016, o 23:43
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Tankerxxx napisał(a):
U MO można by dołożyc dmg żmija do obrażeń z podpałki specjalnie by to balansu nie zburzyło bo jednak większość realnie wykonanego dmg to kula


U VD obrażenia broni można by zamienić na MOD % do przełamania dymków to by również nie zburzyło balansu bo jeden farci na 2% drugi muli na 70% więc raczej korekta tylko dla samopoczucia :)


A u druida można by zwiekszyć obrażenia broni dwukrotnie, u lucznika dodac jeszcze 2 psycho bonusy( bo tylu łuczników płacze, że aż mi ich szkoda, niech mają)

można wszystko, pytanie "po co?"


25 Sty 2016, o 00:10
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 20 Sty 2016, o 11:07
Posty: 19
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: Tankerxxx
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Seba dmg dr jest tak zwalony że na 85 lvl z istavem szybciej orałem fyo niż na 110 z latarką po oslabieniu, łucznik na hlvl koksi i to ostro, a mo na hlvl pali bardzo mało więc to nie jest jakiś mega bonus, a palenie to fizyczne dmg więc te 30% modyfikatora z vog helmu portek na nic sie zdaje :)


Więc pomyśl troszkę zanim coś napiszesz.


25 Sty 2016, o 11:38
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
Ty lepiej pomyśl, że każdy dodatkowy bonus "osłabia" postacie bez epika (moze na 120 lvlu sa alternatywy) ale nie dosc ze mo na 90 ma efekty psycho, jakies tam staty to jeszcze niech bije np 20% wiecej z podpałki, bo tak, bo ja mam epika i chce zeby był jeszcze silniejszy

co do dmga druida, druid nigdy nie był postacia pod dmg, nie wiem czego sie po nim spodziewasz, u mnie za dmg robił ogar (a potem aquera)


25 Sty 2016, o 16:02
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2014, o 17:56
Posty: 408
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Podziękowano: 72 razy
Otrzymanych podziękowań: 95 razy
Nick w grze: Loth
Odpowiedz z cytatem
Post 
Mo na hlv pali malutko, zwlaszcza na htadze :*

HelrotH rycerz 95 Ostlor

_________________
Loth 100 Druid

Setka wbita: 2016-9-9 22:23


25 Sty 2016, o 21:21
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 20 Sty 2016, o 11:07
Posty: 19
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: Tankerxxx
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
MO na htadze pali owszem, ale z H-Bossow w sumie tylko tam a htaga to farma nie boss dla hlvl:)


Co do dr to jest reklamowany jako ten co najszybciej soluje - reklama sie nie zmieniła a dr jest do kitu na solowanie teraz bo czasowo to jest dramat :)


Mówimy o delikatnym podbiciu epika i to kosmetyce bo w realnej grze niezbyt to cos zmieni


6 Lut 2016, o 20:20
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2012, o 19:14
Posty: 271
Miejscowość: Gromakowice
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 37 razy
Nick w grze: PLpenguin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana w epikach MO i VD
seba11pl napisał(a):
Ty lepiej pomyśl, że każdy dodatkowy bonus "osłabia" postacie bez epika (moze na 120 lvlu sa alternatywy) ale nie dosc ze mo na 90 ma efekty psycho, jakies tam staty to jeszcze niech bije np 20% wiecej z podpałki, bo tak, bo ja mam epika i chce zeby był jeszcze silniejszy

co do dmga druida, druid nigdy nie był postacia pod dmg, nie wiem czego sie po nim spodziewasz, u mnie za dmg robił ogar (a potem aquera)


mowisz tak jak by kazdy MOsiek mial epika, wedlug mnie pomysl fajny u MO, dmg u nich sie nie zmienia a na pvp przeciwko MO wiekszosc ma mocne resy ogien/urok, powinni jednak dac cos by epik okazywal to ze jest lespzy od rarow sklepowych i psycho a narazie tak nie jest


6 Lut 2016, o 22:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 420 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron