Strona 2 z 2 |
[ 20 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Atak w trupa [W]
Autor | Wiadomość |
---|---|
Administrator
|
To błąd w wyświetlaniu hp. Te trupy tak naprawdę jeszcze żyją przed ostatnim ciosem Błąd niestety baaardzo ciężki do naprawy. Prawdopodobnie zostanie usunięty dopiero przy przepisywaniu systemu wyświetlania walki.
|
3 Cze 2013, o 16:53 |
|
Walczący z drzewcami
|
Jeszcze miał hp, ale dlaczego Szymdaro wchodziły w niego ciosy po 0?
_________________ Zuzialol 84 dr... 70 lvl wbity 27.07.2014 o godzinie 20:46. 80 lvl wbity 10.09.2015 o godzinie 16:50 Szybko mi idzie Na zawsze pozostaje Pijanym Jeżem... Do tego turkowy łuk 27 Zuziuk, mo 35 Teestpremki i inne |
3 Cze 2013, o 18:08 |
|
Współpracownik Gnarla
|
da sie z tym zyc..... wmówsobie ze dobijaszmoba dla pewnosci ze napewno zszedł...
|
5 Cze 2013, o 11:15 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 2 Cze 2011, o 20:57 Posty: 5 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Jest jeszcze taki bug o ile to jest bug ( w sumie fajny ), że np. Daje tarcze, ochronkę i 3 ataki, a idą 4 ataki
_________________ Rycerz s1~ wciąż rośnie! "Najlepszą bronią przeciwko wrogowi, jest inny wróg." Friedrich Nietzsche 1844 - 1900 |
5 Cze 2013, o 14:14 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Witam. Odkopuje temat ponieważ plujka(pet jednorazowy) użyła 3x zaćmienia na martwym przeciwniku (Narazie widzialem 7takich przypadkow).
pzdr Edit: dzieki za odpowiedz. Myslalem ze bylo juz naprawiane. _________________ "Duch wraca! Chcesz czy nie zabiera dech" -- KaeN Ducha nie pokonasz, słyszysz? -- KaeN DuchKacper MO 47 -- OFF Mamont MO 27 -- ON Ostatnio edytowany przez duchkacperS3, 24 Maj 2014, o 07:03, edytowano w sumie 1 raz |
23 Maj 2014, o 22:34 |
|
Duma Forum!
|
Czytaj wypowiedź Dryga kilka postów wcześniej.
_________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
24 Maj 2014, o 00:26 |
|
Chodząca legenda
|
drygu napisał(a): Prawdopodobnie zostanie usunięty dopiero przy przepisywaniu systemu wyświetlania walki. Witam, chciałbym przypomnieć, że błąd występuje nadal i jednocześnie zapytać czy pamiętacie o jego naprawieniu? Kiedy nastąpi przepisanie systemu wyświetlania walki i czy w ogóle? Wiemy, że to temat sprzed 4 lat, jednak błąd jest aktualny. Kiedyś był plan zmiany silnika, teraz chyba najbliższą, największą zmianą będzie przepisanie na 3D. Może przy tej okazji uda się wyeliminować błąd? Pozdrawiam _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
27 Mar 2016, o 15:35 |
|
Zabójca Tilsai
|
Śmieszne jest to że błąd był zgłaszany 4 lata temu i nadal występuje.
Zapewne zostanie naprawiony za kolejne 4 kiedy zostanie wprowadzone 3D. _________________ Gram od: 2011-04-13 PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; ) MALDITO OSTLOR 101 TOLNOR 60 HELLSINGMO OSTLOR 44 VIP OSTLOR 37 OZ TOLNOR 31 |
27 Mar 2016, o 15:59 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Błędem jest tylko wyświetlanie kolejności ataków ;p
A i łap puchar za górnika roku _________________ Pomogłem/podobało się? Kufelek się należy Zapraszam na mój kanał YT! klik To tylko gra... to tylko taern... https://scr.hu/0dk2/wo2xz Epik [127lvl] z latarką to jak Polska bez korupcji i długów |
31 Mar 2016, o 00:44 |
|
Walczący z drzewcami
|
Działa to tak, że najpierw obliczana jest cała runda walki (dlatego np było od razu widać arekę jesli w tej rundzie padałeś) a później wyświetlają się tylko animacje i wbrew pozorom jest to dość ciężkie do naprawienia i wymaga jak drygu napisał - zmiany wszystkiego od podstaw a nie drobnej korekty - "łaty" - i nie sztuka napisać nawet to od początku, tak, żeby było dobrze, sztuka rozkminić co konkretnie trzeba napisać od nowa, żeby wyszło jak trzeba.
To jest tak jakby wystrzelić w kogoś 3 strzały z łuku a już pierwsza go zabiła, ale dwie pozostałe nie mogą zawrócić w powietrzu czy coś takiego tylko tez się wbiją w martwe ciało, to wbrew pozorom jest zarąbiście skomplikowane, nawet jeśli wygląda na proste, a na dobrą sprawę jedyna krzywda jaka czyni to zwiększone nieco zużycie many/kondy) P.S. nie zliczę ile razy pies mi zagryzał trupy - głównie upodobał nieumarłych rycerzy w grobowcu na dojściu na duchy/do zielonej. Ogólnie nieraz widywałem ten błąd w różnych konfiguracjach, ale taka ciekawa przypadłość, że raczej nie przypomina sobie ataku innej strefy jak fizyk w trupa. _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
31 Mar 2016, o 23:29 |
|
Strona 2 z 2 |
[ 20 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |