![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
rozwój petów/ dodatkowe umiejętności
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Pogromca Valdaroga ![]() Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32 Posty: 1947 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 442 razy Otrzymanych podziękowań: 514 razy Serwer: Tolnor ![]() |
Galajus wydaje mi się że się mylisz. I wzrost pancerza petow był jedną z alternatyw branych pod uwagę która w rezultacie nie weszła w życie.
_________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 ![]() "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
|
2 Kwi 2016, o 18:01 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04 Posty: 416 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 83 razy Nick w grze: NephaleMo ![]() |
Torkil napisał(a): Nephalem napisał(a): Otóż jeśli porównujesz coś takiego, że ten sam pet na większym lvlu dostaje mniej obrażeń od tego samego mobka to niestety nie wynika to ze wzrostu pancerza, ale ze wzoru na dmg, który bierze pod uwagę różnicę lvli. I tak i nie. 1. wzór ma dmg nie bierze pod uwagę różnicy lvli. 2. to wzór na trafienie bierze pod uwagę różnicę lvli. To być może chodzi o to (cytat z podpowiedzi wyświetlanych na wejście do gry lub za komendą "/tip"): Cytuj: Na intensywność ataku oraz obrony wpływa siła/moc, skuteczność ich zaś zależna jest od zręczności/wiedzy. Pet dostaje siłę i wpływa ona na zmniejszenie obrażeń... Tłumaczcie jak chcecie, ale testowałem, mam psa 84lvl na mośku i na sh jakiś nupski koło 40, dla testów zdjąłem eq i 1 pies dostał 300+ z gryzki od wilczycy, a 84lvl niecałe 200. Z żywiołów dostaje tyle samo (chyba, nie testowałem, a testy gdzieś, gdzie pies zwyczajnie nie przeżyje to mi trochę nie pasuje, szkoda platyny^^) Poza tym - masz wzór na dmg? na wiki są wzory, ale na trafienia w ataku/obronie, o których wspominasz, o ataku nic nie ma. I jeszcze jedno, mój sh dostaje od rogatych na 80+ o wiele wiele mniej, niż kiedyś na powiedzmy 57+ (lvl na którym miał prawie identyczne eq, zmienił się naszyjnik i broń, co nie wpływa na obrażenia oraz zbroja, która de facto ma mniejszy panc (porównajcie sobie an wiki Virthill 2 i Harttraum) oraz buty, minimalnie mocniejsze (moczary a virveny) co mi podbiło odporności fizyczne - o z grozo o 1-2% a dostaje z połowę mniej może nawet. Natomiast to co wzrosło mi bardzo zauważalnie to siła i modyfikator obrażeń fizycznych, wiec jeśli nie różnica lvli ma wpływ na otrzymywane dmg to ta siła obrońcy... co zresztą na czystą logikę ma sens, jakiś chucherko z podstawówki nie zrobi krzywdy dorosłemu pakerowi z siłowni i bynajmniej nie dlatego, że ten ubrał zbroje czy coś, ale zwyczajnie jest napakowany. _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie Ostatnio edytowany przez Nephalem 8 Kwi 2016, o 09:12, edytowano w sumie 2 razy |
|
3 Kwi 2016, o 09:21 |
![]() |
|
![]() |
||
Pogromca Valdaroga ![]() Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32 Posty: 1947 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 442 razy Otrzymanych podziękowań: 514 razy Serwer: Tolnor ![]() |
Nie to nie ma sensu bo co z postaciami magicznymi co mają 10 maks 50 siły?
_________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 ![]() "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
|
4 Kwi 2016, o 12:20 |
![]() |
|
![]() |
||
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 14 Sie 2012, o 13:36 Posty: 206 Podziękowano: 195 razy Otrzymanych podziękowań: 257 razy Nick w grze: EpikDrut ![]() |
Siła nie dodaje resow :d
_________________ Pomogłem/podobało się? Kufelek się należy ![]() Zapraszam na mój kanał YT! klik To tylko gra... to tylko taern... https://scr.hu/0dk2/wo2xz Epik [127lvl] z latarką to jak Polska bez korupcji i długów |
|
4 Kwi 2016, o 14:46 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 24 Lis 2015, o 17:13 Posty: 68 Podziękowano: 45 razy Otrzymanych podziękowań: 58 razy Nick w grze: Pistacje ![]() |
Co wy w ogóle gadacie? Jakim prawem posiadasz kolorowy nick a nawet nie czytałeś opisu patcha, w którym na 100% było napisane o otrzymywaniu resów przez peta co level?
A to co napisał Nephalem to już kompletnie jakieś bzdury. Nie ma wzoru na obrażenia? Masz go na opisie umiejętności np. 0,7siła*0,3zręcznośc + obrażenia z broni. I siła na pewno nie zmniejsza otrzymywanych obrażeń, a podany przez Ciebie przykład potwierdza tylko, że pety dostają pancerz co poziom. |
|
6 Kwi 2016, o 16:23 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 20 Paź 2015, o 11:55 Posty: 137 Podziękowano: 67 razy Otrzymanych podziękowań: 101 razy Nick w grze: JeeanD Serwer: HardCore ![]() |
Ciekawe. Mam kilka altów. Na jednym mam ogara 69 lvl a na drugim kupiłam ogara 30. Testowałam oba pety bez ekwipunku na zwykłych wilkach. Oba zastały ugryzione po 10 razy i średnia w obu przypadkach jest taka sama i wynosi około 71 dmg.
_________________ ,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd." National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata" |
|
7 Kwi 2016, o 19:34 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 24 Lis 2015, o 17:13 Posty: 68 Podziękowano: 45 razy Otrzymanych podziękowań: 58 razy Nick w grze: Pistacje ![]() |
Och jednak się zbłaźniłem, przepraszam. Po tym co tu przeczytałem poszedłem na Dev Bloga sprawdzić jak to jest w końcu z tymi resami.
http://blog.taern.com/obecnie-pracujemy-nad-65/ 'Co jest pewne, to to, że pet awansując na kolejny poziom, będzie zyskiwał fizyczne odporności.' 'Pewne' w rzeczy samej, bo potem dostajemy http://blog.taern.com/obecnie-pracujemy-nad-cz-66/ 'Odporności nie będą wzrastać razem z levelem – będą dostępne razem z ekwipunkiem, który będzie można ulepszać. W ostatecznym rozrachunku taka zmiana będzie z dużą korzyścią dla petów.' Oddaję honor. |
|
7 Kwi 2016, o 20:34 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04 Posty: 416 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 83 razy Nick w grze: NephaleMo ![]() |
ViconiaDeV napisał(a): Nie to nie ma sensu bo co z postaciami magicznymi co mają 10 maks 50 siły? Postacie magiczne muszą sobie radzić w inny sposób, zresztą zawsze sobie radziły. Jeśli siła i moc wpływa - a już z 4ty raz gdzieś na forum cytuję ten wpis i czekam na odpowiedź kogoś kto mi w końcu wyjaśni co znaczą słowa "intensywność obrony" Jeśli siła/moc wpływa to fizyczny by dostawał mniej z fizyka a magiczny z dużą mocą byłby bardziej odporny na lalki i inne "urokliwe" ataki, które byłyby z kolei mordercze dla fizycznych, ale testowałem tą siłę i większego wpływu nie zauważyłem. Było bicie koldów i szczurków na 100+ siły i 10 siły i może jakieś minimalne różnice były, ale to raczej rozrzut, niż siła. Ale może wróćmy do tematu, co? Bo tu nie był poruszany temat przeliczania pancerza ze stat/lvli, ale kwestia rozwoju petów ![]() _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
|
8 Kwi 2016, o 09:31 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |