![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Aura w walce po śmierci przeciwnika
Autor | Wiadomość |
---|---|
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 18 Gru 2011, o 00:48 Posty: 261 Podziękowano: 24 razy Otrzymanych podziękowań: 93 razy Nick w grze: Markko Serwer: Tolnor ![]() |
Serwer: S2
Nazwa postaci: Czas: Opis: parę razy się się spotkałem gdy gracz pada a mam ustawioną Aurę to i tak ją daje oraz jest utrata many. aura zjada dość sporo many i ten bug jest dosyć grozny na pvp gdy jesteśmy atakowani po walce, gdyż tracimy manę na coś czego nie powinno być, aura to debuf na przeciwniku więc nie powinna wchodzić jeśli gracz padł. _________________ Markko VD 122 Laraks ON Caandy Drut 79 Laraks ON Barb 140 Laraks ON Pasionat zasiadania i Oszukanista/Legalista |
5 Maj 2016, o 13:58 |
![]() |
![]() |
|
Chodząca legenda ![]() Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01 Posty: 2181 Podziękowano: 262 razy Otrzymanych podziękowań: 697 razy Nick w grze: desacred ![]() |
To nie błąd. Z założenia debuf grupowy wycelowany w postać która pada na początku rundy zostanie rzucony. Analogicznie grupowe leczenie też zostanie rzucone, gdy przeciwnik pada z efektu zadającego dmg-na-rundę a jego śmierć kończyłaby walkę.
_________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
6 Maj 2016, o 11:15 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |