Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania. 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
No proszę, a ja zawsze sądziłem że drop księgi to 100%. Ile razy go nie ubijałem zawsze książka była.
Edit:
To że na jedną flaszkę wiedzy potrzeba aż trzech ksiąg to już w ogóle totalne nieporozumienie.


17 Maj 2016, o 22:49
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 22 Sty 2015, o 15:25
Posty: 27
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: SzalonyLaki
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
Jeżeli masz problem z wf zreki ulepszaj eq w co innego co za problem :)
1 stata to 1 stata odejmiesz / dodasz sobie w bazowych statach w co innego :)


18 Maj 2016, o 00:14
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
Co do WF wiedzy, to nie mam z tym spiny, sobie chlastam morkvira w taki sposób, że np mośkiem siedzę na mięsku i co 2 instę relogam na sh klepnąć morkvirka dla kamyka do G (drop 100% szans) i przy okazji książki wpadają, na full plecak kamyka mam z 8-10 ksiąg, zajmuje to nawet czekając na resp, który jest jak sprawdzałem co 5 min, czyli zabicie tych 12 morkvirków godzinka... ale cóż mi godzinka przy zebraniu kamyka jak z około 5 kotów, na co bym musiał poświęcić 5h no i mieć te koty, a przy okazji ksiąg na 3 flachy... a na zrekę nawet farmiąc przy okazji wieżę i mając z tego jakiś hajs to umówmy się, 4 wieże to te 60min prawie na styk i muszę mieć postać 100+ czyli 2h na 2 sztuki plus dojdź do tej argonitowej po wodę koldów oraz zabij 10 szablastych - niby nic, a jednak też zabiera jakiś czas, no i dla niskiego lvla prawie niewykonalne, gdy z kolei HP klepiesz jak głupi i to o wiele więcej (nie zgodzę się, że 10/h - tyle to być może mając pełne depo amuli orków, bo dropiąc je od zera plus idąc od zera na bluty, nie ma szans się ogarnąć wraz ze zbieraniem zielska w takiej ilości, nawet przy dropie 100% amuletów to trzeba zabić 40 dwójek orków - dwójek, żeby walki były szybsze, a to trwa, nie licząc już 100 blutów...)

Ale of kors, tu się zgadzam, mogę mieć 700 podttawy hp i eq +50 w zrękę lub 200 hp podstawy i eq+50 w hp, a staty w podstawie zręki o 50 większe, a problem zaczyna się dopiero przy postaci turkowej, która praktycznie tylko zręki nie ma tylko takie żelazne minimum jakiego wymaga eq, a że to z reguły 2ga postać bogatego koksa... Z drugiej jednak strony jak chcę być mega wyrąbanym w kosmos sheedem 120+ to już nie dam wszystkiego w zrekę a ulepszę full eq +8-9 w hp, bo to by mi zwyczajnie dało o wiele za dużo hp w skali zapotrzebowania (praktycznie z dostępnym sprzętem sh się ogarnia przy praktycznie 200 podstawy i eq bez ulepszeń lub z ulepszeniami delikatnymi w hp), siły też nie przerzuci bo jej wymaga eq, a ulepszać w wiedzę zamiast dać jej ze stat... cóż wykonanie wiedzy jest tylko minimalnie łatwiejsze...

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


18 Maj 2016, o 01:42
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 103
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
@Lakar
No nie do końca. Na wysokich lvlach w kondycję/manę się nie ulepsza, bo ekwipunek dodaje tyle punktów tych statystyk, że zazwyczaj wystarcza podstawa, a jeśli nawet nie, to jest to kwestia kilku punktów. Odpadają już dwie flaszki.
Ulepszanie w siłę i moc może mieć jakiś sens w przypadku dmg (a nawet i oni rzadko to robią), reszta klas to "zrękowcy" i "wiedzowcy" posiadający siły i mocy tyle co pod eq. Kolejne dwie flaszki odpadają.
Flaszki niszczenia wiadomo - tylko broń, ale vd i mo z tej opcji nie korzystają.
Jedynymi sensownymi flaszkami są więc te wiedzy, zręki i życia. Tyle że ubierając cały ekwipunek dostępny w grze i nie ulepszając go, już można osiągnąć jakieś 2-2,5k hp mając 200 życia w podstawie. Ulepszenie 11-12 itemów na powiedzmy 10 w hp byłoby więc bez sensu. Najlepiej więc ulepszać w to, czego nigdy za mało - w wiedzę lub zręczność.

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


18 Maj 2016, o 01:50
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
Volakis napisał(a):
@Lakar
No nie do końca. Na wysokich lvlach w kondycję/manę się nie ulepsza, bo ekwipunek dodaje tyle punktów tych statystyk, że zazwyczaj wystarcza podstawa, a jeśli nawet nie, to jest to kwestia kilku punktów. Odpadają już dwie flaszki.
Ulepszanie w siłę i moc może mieć jakiś sens w przypadku dmg (a nawet i oni rzadko to robią), reszta klas to "zrękowcy" i "wiedzowcy" posiadający siły i mocy tyle co pod eq. Kolejne dwie flaszki odpadają.
Flaszki niszczenia wiadomo - tylko broń, ale vd i mo z tej opcji nie korzystają.
Jedynymi sensownymi flaszkami są więc te wiedzy, zręki i życia. Tyle że ubierając cały ekwipunek dostępny w grze i nie ulepszając go, już można osiągnąć jakieś 2-2,5k hp mając 200 życia w podstawie. Ulepszenie 11-12 itemów na powiedzmy 10 w hp byłoby więc bez sensu. Najlepiej więc ulepszać w to, czego nigdy za mało - w wiedzę lub zręczność.

Na moim własnym przykładzie:
-w kondę 50 na kardlerze, ulepszone wieki temu, noszę i tak rzadko, jak nie mam resa na sobie, a nadal brak mi kasy na 2gi skogan lub zwyczajnie mam pilniejsze wydatki póki co:)
-w manę nic
-w hp ocenie nic, eq daje za dużo i zwyczajnie nie ma potrzeby, 700 podstawy, które zjadę i tak do jakichś 300-400 a może jak się wqrze i do 200 jak zmienię zbroję z v2 na vorleah i go ulepszę w hp i to bedzie jedyne moje ulepszenie w hp a i tak bedę miał 2k+ ewentualnie jakieś resy ulepszone w hp, ale to już zależy od resów, zresztą tego mam dużo na wymianę
-moc mi niepotrzebna
-siła pod eq, wiec ulepszanie w nią bezsens
-zostaje wiedza i zręką, wole wiedzę mieć w podstawie, bo w razie bym chciał poprawiać ulepszenia kiedyś i by mi wiedzę popaliło to już mam 1 PA w plecy do wrzucania uników i kontrolki, wiec zostaje wyłącznie zręka...

a liczę eq poniżej 100lvla, na 100+ w secie tarczy z admirała, mallusie itd hp przy 200 podstawy będzie wynosiło blisko 2,8k bez ulepszania w hp, a wtedy chcę mieć eq przynajmniej full +8 i na co mi dając nawet 10 itemów +800 hp? jak 2,5k by wystarczyło i tak, ale 80- zręki jest już bezcenne.... a oczywiście największe koksy mają łączne ulepszenia i +100+...

@Torkil obstawiam, że drop księgi to jakieś 90% plus debuf do dropa za lvle jak z bossów na rary i dla takiego 100+ będzie z 60%, tak by mi wynikało z obserwacji, a że Ty to biłeś mając zdecydowanie mniejszy lvl, niż ja to Ci dropa nie zmniejszało i leciało (prawie) zawsze...kiedyś też odnosiłem wrażenie, że leci 100%, ale to było miliony ekspa wcześniej.

EDIT a teraz wpadło mi co innego na myśl... mało popularna i raczej nikt tego nie klepie flaszka WF kondycji wymaga pinari, które można zdobyć na 2 sposoby:
a) drop z Zaimma/Rizurula
b) kupno u Izdirula Althi za 3k/szt czyli 15k na flaszke za 5szt
A co by było gdyby piórko Elle Sama (lub heremon/inny NPC) sprzedawała za powiedzmy 15-20k i w rezultacie koszt zrobienia flaszki by wyszedł rzędu 45k plus robocizna i w rezultacie w handlu byłyby WF zręki dropowe lub robione ze zlecek przez desperatów w cenie rzędu tych 40-50k, bo wykonanie byłoby względnie łatwe, tylko kosztowne. No i małe lvle byłyby zadowolone, bo wszyscy chetnie wybijaliby tygrysy w przejściach:)
Z księgami wiedzy niby by można tak samo, ale jak dla mnie, nie jest to aż tak wielki problem i spokojnie można zdobyć 3sztuki przy tym czasie respa Morkvirra nawet w 10min jak drop dopisze. Wystarczy chcieć, bo prawda jest taka, że prawie nigdy nikt go nie farmi (przynajmniej na Ostlor) a vampirie kończą żywot regularnie (testowane przez znajomego mośka, zrobienie zlecka na vampirie przy pustej niedźwiedziej zajęło 12min o 4 nad ranem, a w dzień 46min przy ludziach biegających w tę i wew tę za innymi zleckami z koniecznością wizyty w zaułku i polującymi na bluty)

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


18 Maj 2016, o 02:25
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 12:37
Posty: 286
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 89 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
Od czasu gdy wprowadzono watahę oraz pety recepturowe zapotrzebowanie na flaszki gwałtownie wzrosło, to co gracze dropią z bossów nie pokrywa zapotrzebowania i było to już inżynierom sygnalizowane. Teoretyczne zdaniem ekipy flaszki miały być przedmiotem śmieciowym, ale praktyka pokazuje zupełnie co innego. Ceny już osiągnęły wartość +50k/szt., a i tak ciężko jest je dostać na handlowym.

Jest kasa, jest platyna, a brak flaszek uniemożliwia ulepszanie eq. Problemem też są wf siły które zalegają po depozytach , każdy ogarnięty gracz nie używa tych flaszek do ulepszania eq , na handlowym oddają je za darmo. Moim zdaniem należy od podstaw przemyśleć system wykorzystywania i robienia flaszek uwzględniając przy tym dotychczas wprowadzone up-ki. Pomysłów na forum było wiele , przypomnę kilka z nich:

1. Zwiększyć dostępność składników do robienia flaszek.
2. Dostosować użycie flaszek przy ulepszaniu ze względu na wprowadzenie nowych rang: przedmioty I-IV - małe flaszki , V-VIII średnie , IX-XII duże.
3. Zastąpić flaszki zręczności w recepturach petów na flaszki siły.
4. Przy ulepszaniu eq petów flaszki siły powinny +2, tak by było to porównywalne do ulepszania flaszkami mocy. Pet nie ma broni by mógł korzystać z flaszek niszczenia.
5. Możliwość przerabiania flaszek siły na zręczności , mocy na wiedzę itd.

.... , ale nie jest istotne, który pomysł inżynierowie będą chcieli wprowadzić do gry lecz kiedy znajdą chęci i czas by nad tym problemem się pochylić. ;)


18 Maj 2016, o 18:50
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
Hard napisał(a):
Od czasu gdy wprowadzono watahę oraz pety recepturowe zapotrzebowanie na flaszki gwałtownie wzrosło, to co gracze dropią z bossów nie pokrywa zapotrzebowania i było to już inżynierom sygnalizowane. Teoretyczne zdaniem ekipy flaszki miały być przedmiotem śmieciowym, ale praktyka pokazuje zupełnie co innego. Ceny już osiągnęły wartość +50k/szt., a i tak ciężko jest je dostać na handlowym.

Jest kasa, jest platyna, a brak flaszek uniemożliwia ulepszanie eq. Problemem też są wf siły które zalegają po depozytach , każdy ogarnięty gracz nie używa tych flaszek do ulepszania eq , na handlowym oddają je za darmo. Moim zdaniem należy od podstaw przemyśleć system wykorzystywania i robienia flaszek uwzględniając przy tym dotychczas wprowadzone up-ki. Pomysłów na forum było wiele , przypomnę kilka z nich:

1. Zwiększyć dostępność składników do robienia flaszek.
2. Dostosować użycie flaszek przy ulepszaniu ze względu na wprowadzenie nowych rang: przedmioty I-IV - małe flaszki , V-VIII średnie , IX-XII duże.
3. Zastąpić flaszki zręczności w recepturach petów na flaszki siły.
4. Przy ulepszaniu eq petów flaszki siły powinny +2, tak by było to porównywalne do ulepszania flaszkami mocy. Pet nie ma broni by mógł korzystać z flaszek niszczenia.
5. Możliwość przerabiania flaszek siły na zręczności , mocy na wiedzę itd.

.... , ale nie jest istotne, który pomysł inżynierowie będą chcieli wprowadzić do gry lecz kiedy znajdą chęci i czas by nad tym problemem się pochylić. ;)

o 5 nie słyszałem a ciekawe nawet... wymiana 2:1 i za imperiał, żeby nie było za łatwo i też to dużo zmienia.
co do 4 to pety albo korzystają z gryzki i wtedy wzór przelicznika siły jest słabszy niż mocy np w iskrze, ale przy petach korzystających z potężnego uderzenia, siła nawet bardziej podbija jednostkowo obrażenia, niż moc, a brak broni nie ma tu znaczenia, to kwestia umiejętności, z jakiej korzysta pet, nie przelicznika rodzaju flaszki.
do 3 to receptury są za flaszki średnie, a komarów i wilków jest na tyle dużo, że to żaden problem, juz łatwiej zrobić ta zrękę, niż moc np. Ogólnie licząc drop serc upadłych rycerzy to wręcz średnie siły by się trudniej robiło na tą recepturę, a na balans by to nie miało wpływu.
w temacie 2 się wypowiadałem
w temacie 1... składniki są dostępne w dobrej ilości, tylko nieco za trudne do zdobycia miejscami

A co do pokrycia zapotrzebowania dropami to można prościej - jesli z premki i platynowych skrzynek MO dostaje głównie manę, a już barba many prawie wcale nie uświadczy to niech i z bossów dropi nie totalnie losowa flaszka, ale dostosowane pod dropiącą profesję. Zacznie wypadać druidom wiedza a sheedom zręka i się zapotrzebowanie pokryje w większym stopniu. Oczywiście jakaś szansa na wypadanie niepotrzebnej flachy ale powiedzmy MO będzie miał na flachę mocy 60% a barba 3%, wtedy lecisz parę fyo czy valdków i masz takie flachy jak Ci potrzeba w dużej ilości.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


18 Maj 2016, o 22:46
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 22 Sty 2015, o 15:25
Posty: 27
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Nick w grze: SzalonyLaki
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
Volakis napisał(a):
@Lakar
Tyle że ubierając cały ekwipunek dostępny w grze i nie ulepszając go, już można osiągnąć jakieś 2-2,5k hp mając 200 życia w podstawie. Ulepszenie 11-12 itemów na powiedzmy 10 w hp byłoby więc bez sensu. Najlepiej więc ulepszać w to, czego nigdy za mało - w wiedzę lub zręczność.


Hmm nie wiem,ale moze w jakas inna gre gram,ale brakuje mi butow z lugusa i 2 itemow z morki i mając cale eq +7 w hp mam jakies 2,4k hp ( oczywiscie bron w dmg )
Dodam , ze jeszcze 14 pkt mam wbite w hp więc eq cale +9 mozna miec spokojnie w hp wbite ;) / Mając cale eq juz dostepne 2 itemy w wiedze/zreke. Tak wiec realnie sa 3 opcje do wbijania te ktore wymieniles.


21 Maj 2016, o 06:03
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
Lakar napisał(a):
Volakis napisał(a):
@Lakar
Tyle że ubierając cały ekwipunek dostępny w grze i nie ulepszając go, już można osiągnąć jakieś 2-2,5k hp mając 200 życia w podstawie. Ulepszenie 11-12 itemów na powiedzmy 10 w hp byłoby więc bez sensu. Najlepiej więc ulepszać w to, czego nigdy za mało - w wiedzę lub zręczność.


Hmm nie wiem,ale moze w jakas inna gre gram,ale brakuje mi butow z lugusa i 2 itemow z morki i mając cale eq +7 w hp mam jakies 2,4k hp ( oczywiscie bron w dmg )
Dodam , ze jeszcze 14 pkt mam wbite w hp więc eq cale +9 mozna miec spokojnie w hp wbite ;) / Mając cale eq juz dostepne 2 itemy w wiedze/zreke. Tak wiec realnie sa 3 opcje do wbijania te ktore wymieniles.

To policzmy:
Manpury 140
Vaja 100
Ajna 120
40% bonusu z setu 100 (0,4*250)
zadry 180
cierpiętniki 240
kil 270
mallus 250
serce seleny 200
vorleah 220
nurt 160
skogan 80
jakiś res 80
podstawa 200
SUMA 2340


Przy zmianie 3 części setu na rary (erbaile, gronostaj i hełm z mory) oraz zadr na asteus passio dobre 300-400 więcej... liczac dobre gwiazdki w secie ponownie więcej... oczywiście hp spada troszkę przy wymianie tarczy z mallusem na jakieś kastety, ale taka zmiana w trakcie walki jest tylko wtedy jak przeciwnik ma pełny debuf i nie potrzeba mega dużo hp i tak...

Czyli jednak chyba gramy w inną grę... bo ja swojego sh w hp nie ulepszę, a właściwie poza dmg na broni w nic poza zreką...

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


21 Maj 2016, o 11:47
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 103
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: WF Zręczności - zmniejszenie trudności wykonania.
Eq magiczne (bo gram magami)
Mauremys 100
Vorleah 220
Serce Seleny 200
Hańba Seleny 250
Alendry 140
Udręki 250
Ból 80
Smuga 200
Szpony Seimhi 190
Miłość Morany 310
Objęcia Morany 230
Podstawa 200
2370 hp (przedmioty z * mogą dodać sporo więcej)
11 itemów ulepszone na +10 = 1100hp
2370+1100hp = 3470hp ^^
Oczywiście można mieć też trójząb albo epik i da to trochę mniej hp, ale i tak wychodzi 3k+.

Jeśli ktoś planuje ulepszać itemy wysoko (a w przypadku, gdy ma się już full eq to jedynie to zostaje do roboty), to jednak ulepszanie w hp jest błędem, chyba że po prostu ktoś lubi być tankiem.

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


21 Maj 2016, o 19:25

Podziękowali: Jeean (22 Maj 2016, o 11:19)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 480 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron