Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki. 

Wprowadzamy?
Ankieta zakończyła się 12 Maj 2011, o 23:33
Tak - jestem za klimatem. 27%  27%  [ 35 ]
Nie - kocham matmę. 73%  73%  [ 96 ]
Razem głosów : 131

 Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki. 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, o 20:48
Posty: 1556
Miejscowość: Konin
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Pomysł fajny na niskich poziomach gdzie i tak ten 1 pa w tę czy wewte nie robi różnicy, natomiast na wyższych poziomach każdy procent jest ważny i dlatego czasem poślizgniemy się w pierwszej walce (często przypieczętowując porażkę zgonem), lecz zapamiętamy jak dokładnie nam szło. Założymy trochę inny ekwipunek, zmienimy strategię i porównamy %.

EsAmo napisał(a):
Będziesz przecież wiedział, ile jest procent. Mniej więcej.

Mniej więcej to ja jeżdżę na nartach. Mniej na nartach, więcej na dupie.
Tutaj trzeba konkretów, dokładnych i sprecyzowanych wartości.

Moim pomysłem byłoby dodać kolory do obecnych procentów.
Umili to grę i doda bodźce wzrokowe (gracz nawet bez patrzenia na procent zobaczy po jaskrawości koloru czy trafienia idą w dobrą czy złą stronę), a nie usunie detalów walki.

_________________
Image

Surowe prawo, lecz prawo.

"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem."
- Kurt Cobain


22 Kwi 2011, o 08:44
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Ja tam uwazam ze znajomosc mechaniki gry celnosci i inne dmge powoduje tylko ze dazymy do perfekcyjnosci i gra zaczyna nam sie nudzic bo mamy juz swoj optymalny zestaw na kazdego bossa/moba krok po kroku wiemy idealnie procentowo jak to wchodzi i robimy to automatem, a gdy nie znamy takich konkretow musimy kierowac sie intuicja i to jest o wiele fajniejsze, mozna sie wczuc w kreowana przez siebie postac a nie tylko walic powtarzalne schematy
No ale coz widac jestem niepoprawnym romantykiem :/
I widze ze wszyscy uwielbiaja matematyke, szkoda ze na maturach wyniki sa troche inne :P
Mystheria:
Trzeba sobie zadac pytanie czy liczy sie ilosc czy jakosc
Bo mnie juz lekko przeraza to co sie dzieje na s1
Pzdro

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


22 Kwi 2011, o 11:04
Profil WWW
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31
Posty: 2670
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 67 razy
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Folky dobrze prawi. (:

W grze chodzi o zabawę. Pisałem już poprzednio - nie chcecie poznać różnicy wielkiego wzoru waszego ataku i wielkiego wzoru obrony moba, tylko sieknąć orka toporem i patrzeć jak się po tym czuje. :D

Jakby teraz wprowadzić wzór na obrażenia w zależności od obrony i wiedzieć ile dokładnie zadamy każdemu mobkowi, "nikt" nie chciałby takiego wzoru usunąć z gry. Bo jest fajny, daje przewagę sprytnym itd. itp.

= ZERO KLIMATU. Tak samo jest z procentami, tylko, że one zostały już wprowadzone.

_________________
"Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."


22 Kwi 2011, o 12:57
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010, o 15:08
Posty: 230
Miejscowość: Tomaszów M.
Podziękowano: 61 razy
Otrzymanych podziękowań: 28 razy
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Ja chcialbym widziec taern taki jaki byl gdy zaczynalem: klimatyczny i manualny wiec jak dla mnie procenty i skroty powinny zniknac.

_________________
"Poglądy są jak dupa, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać..."

W grze od 30.07.2010 roku.


23 Kwi 2011, o 20:18
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Gru 2010, o 11:03
Posty: 904
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: LaFuria
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Mój głos również na nie. Lubię się powkurzać patrząc jak na 100% coś nie wchodzi lub gdy duch energii trafia mnie na 36% kiedy ja go na 80% trafić nie mogę :P

_________________
------------------------------------------------------------------------------
Image


23 Kwi 2011, o 20:56
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 02:54
Posty: 144
Podziękowano: 55 razy
Otrzymanych podziękowań: 113 razy
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Ja naprawdę nie rozumiem, jak te procenty niby negatywnie mają wpływać na klimat. Na klimat w znacznie większym stopniu wpływają inne rzeczy: fabuła, grafika, dialogi, przedmioty...
Za jedną z najbardziej klimatycznych gier "pudełkowych" w historii uchodzi Heroes 3 (parę lat życia mi ukradł ;) ). Tam, co prawda, procentów nie było, ale od matematyki aż się roiło i jakoś nikomu to nie przeszkadzało.


Taern to tylko gra i jak każda gra tego typu, opiera się w dużej mierze na wzorach, liczeniu, no i pseudolosowości, a te procenty po prostu są przydatne zarówno tym, którzy umieją liczyć i wyciągać wnioski, ale też graczom, którzy zaczynają dopiero swoją przygodę z grą.
Zgadzam się jednak, że jak komuś to tak strasznie przeszkadza, to mógłby sobie tę opcję wyłączyć (domyślnie powinna być włączona!!!)

A jak chcecie full klimatu, to się przejedźcie w Bieszczady, zróbcie łuk i zacznijcie polować na kłusowników :)


23 Kwi 2011, o 21:21
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31
Posty: 2670
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 67 razy
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Cytuj:
Na klimat w znacznie większym stopniu wpływają inne rzeczy: fabuła, grafika, dialogi, przedmioty...
Powyższej wymienione przez Ciebie elementy tworzą klimat.
Wpływają na niego natomiast takie rzeczy jak procenty, strategie, sposób poruszania się postaci na planszy i w walce, mnóstwo wszelkich szczegółów. Widzisz różnicę?

Cytuj:
Heroes 3 (parę lat życia mi ukradł ;) ). Tam, co prawda, procentów nie było, ale od matematyki aż się roiło i jakoś nikomu to nie przeszkadzało.
Procenty zniszczyłyby tę kultową grę. Ale nie były w niej tak kluczowym elementem - przeważnie się trafiało, znaczenie miały liczba jednostek, ich statystyki oraz bonusy od bohatera. W Taernie natomiast procenty grają wielką rolę. Można jednak je zastąpić czymś bardziej łatwostrawnym, a ten temat przedstawia jedną z moich propozycji.

Bardzo ucieszyłbym się z alternatywy dla rozwiązania z kolorami obrażeń.
45 głosów przeciw i 0 innych rozwiązań?

_________________
"Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."


23 Kwi 2011, o 21:28
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
KGB napisał(a):
Ja naprawdę nie rozumiem, jak te procenty niby negatywnie mają wpływać na klimat. Na klimat w znacznie większym stopniu wpływają inne rzeczy: fabuła, grafika, dialogi, przedmioty...

Na klimat wplywaja tez dialogi miedzy graczami, i naprawde fajnie by bylo jakby ludzie potrafili sie wczuc w grana przez siebie postac i odgrywali by ja no ale to juz chyba marzenie scietej glowy

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


23 Kwi 2011, o 21:33
Profil WWW
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31
Posty: 2670
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 67 razy
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Folky, Twoje wypowiedzi powinno się wrzucać jako nowy temat - typ: ogłoszenie. :D

_________________
"Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."


23 Kwi 2011, o 21:44
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Post Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Ja lubie klimat, ale brak procentow utrudnilaby gre, a to tez jest wazne. Jesli by sie to dalo rozwiazac tak, by obie strony byly zadowolone to bym sie zgodzila.


23 Kwi 2011, o 22:51
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 24 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron