![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Wydobywanie.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 16 Lip 2015, o 12:35 Posty: 41 Miejscowość: Łesos Podziękowano: 31 razy Otrzymanych podziękowań: 14 razy ![]() |
Myślałem i wpadłem pewnie na pierwszy swój niedobry pomysł na tym forum bywa i tak.
A ten pomysł polega na wprowadzeniu dodatkowego ekwipunku umożliwiający szybsze pozyskiwanie surowców które się wydobywa. Na przykład przy świecących rybach można by dodać wędkę która skraca czas wydobywania tak o 30 %. Jeśli ten pomysł wam się spodobał lub nie zostawcie komentarz. Pozdrawiam WZheroes _________________ ŁesHores-Sh 124lvl Gildia:Świnki Morskie "Łes, po prostu Łes" |
7 Lip 2016, o 22:36 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 14 Sie 2013, o 14:11 Posty: 174 Miejscowość: Miasto Podziękowano: 233 razy Otrzymanych podziękowań: 65 razy Nick w grze: Voliene Serwer: Tolnor ![]() |
Witaj
Według mnie będzie to zbyt duże ułatwienie gry. Pozdrawiam _________________ "Nie ważne jest w moich oczach, Czy człowiek będzie mniej, Czy więcej posiadał. Ważne jest, czy będzie mniej, Czy więcej człowiekiem W Taern gram od: 2012-05-05 |
8 Lip 2016, o 07:43 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 5 Maj 2016, o 21:55 Posty: 91 Podziękowano: 648 razy Otrzymanych podziękowań: 41 razy Nick w grze: bomburek Serwer: Tolnor ![]() |
Jak chcesz przyśpieszyć sobie wydobycie, to sobie kup konto premium - zwiększy Ci to udźwig, co na bank zmniejszy czas transportu wydobytych materiałów.
|
8 Lip 2016, o 08:59 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk ![]() Rejestracja: 14 Sie 2015, o 20:52 Posty: 3 Podziękowano: 6 razy Otrzymanych podziękowań: 1 raz Nick w grze: Raez ![]() |
Hej
Zgadzam się z Voliene raczej nie ma to sensu, zbyt duże ułatwienie to by było, chociaż można by było coś takiego prowadzić, ale w inny sposób. Przykładowo: aby zbierać święcące ryby potrzeba jest do tego wędka czy coś w tym stylu. Fajne by były takie "smaczki" lecz nwm czy jest sens robienia tego szczególnie teraz gdy na głowie jest 3D. |
8 Lip 2016, o 12:56 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 16 Lip 2015, o 12:35 Posty: 41 Miejscowość: Łesos Podziękowano: 31 razy Otrzymanych podziękowań: 14 razy ![]() |
To jest tylko mój głupi pomysł więc wiesz
![]() _________________ ŁesHores-Sh 124lvl Gildia:Świnki Morskie "Łes, po prostu Łes" |
8 Lip 2016, o 14:04 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Pomysł fajny, wystarczy lekko go podkręcić.
Są gracze którzy za cel obrali sobie zbieractwo i takim graczom w/w ekwipunek byłby jak najbardziej na rękę, ale że nie ma nic za darmo... By móc z niego korzystać trzeba by było: 1. Zrobić sobie np taką wędkę (tutaj już wkraczamy w odmęty craftingu, skoro byłby sprzęt do zbieractwa równie dobrze mógłby być specjalny sprzęt do PvP, kowalstwa (cratfingu który pozwalałby tworzyć lepsze przedmioty niż zwykły craft) i co tam jeszcze da się wymyślić 2. Mieć aktywną umiejętnośc do jej użycia (czyli dodatkowe umki do I karty, proponowałbym trzypoziomowe do wykupienia oczywiście za PU; oddzielna do zbieractwa, sprzętu do PvP, kowalstwa (craftingu) etc 3. No i do tego jakaś kara, bo za fajnie być nie może ![]() Zbieractwo - zmniejszona szybkość na mapie PvP - zmniejszona (lub brak) szansy na pumpa - wszak jak się bawimy w PvP to sami dajemy radę 3. Kowalstwo - tu bym proponował jakieś podwyższone opłaty za crafting i większe szanse na uszkodzenie sprzętu podczas ulepszania etc Pomysł może mieć sporo rozwinięć tylko trzeba chcieć go rozpisać i mieć jakieolwiek wytyczne od ekipy, bo narobić się bez sensu jest łatwo ( i bez sensu) |
10 Lip 2016, o 20:04 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04 Posty: 416 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 83 razy Nick w grze: NephaleMo ![]() |
@Torkil - kara o wiele prostsza - taka wędka po prostu by dużo ważyła - zbierzesz o 30% szybciej, ale zabierzesz o 300 udźwigu mniej...
I po co od razu crafting jak można dać po prostu zwykły mini quest, dla lepszego smaczku czasowy, np powiedzmy Avir dawałby na wędkę na zasadzie - dialog na zielono: "Wypożyczę Ci swoją wędkę, ale tylko na dobę [quest odblokowuje przedmiot wędka przyspieszający łowienie ryb. PRZEDMIOT ZNIKA Z EKWIPUNKU PO 24 GODZINACH] Na siekierę do rąbania drzew Tizmelin (kto w ogóle w tej grze rąbie drewno?). Na gable do zbierania ziemniaków Roman z wioski, na wodę morską i wodę koldów wiadro od kolda Jorisa, Na argonit/skaleń i wszelkie "łupki" oskard od Dilega, na wszelkie zbieractwo roślinne sierp od Igi w szpitalu Trentis lub od Sany. Zlecko na podobnym poziomie trudności jak to na głębie oddechu u Zohara - czyli idziemy 3 mapki dalej po skrzynkę z czymś czego dany NPC potrzebuje lub do jakiegoś NPC po coś czego on potrzebuje, tak, aby nie wymagało większego wysiłku, ale trochę czasu. Niemniej to co napisałem jest w ramach uzupełnienia projektu Torkila, bo ogólnie pomysł mi się nie podoba:) Na tym to polega, że masz poświęcić czas na takie zbieractwo, zresztą niejeden zostawia sobie postać w miejscu gdzie się coś zbiera i w międzyczasie zajmuje innymi rzeczami (np gotowaniem obiadu, czy wyjściem do sklepu, albo zwyczajnie siedzeniem na facebooku na 2 karcie przegladarki) i czas zbierania go nie boli, a czerwone pola w większości miejsc zbieractwa dają dodatkowy smaczek w postaci ryzyka śmierci, bo ktoś zaatakuje niepilnowana postać... _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
11 Lip 2016, o 09:28 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39 Posty: 112 Podziękowano: 31 razy Otrzymanych podziękowań: 32 razy Nick w grze: Havada Serwer: Ostlor ![]() |
Torkil zmierzał w dobrym kierunku w swoim poście, to jest bardzo dobry pomysł żeby dodać nowe umiejętności (tak jak dodali umiejętność wataha) odpowiedzialne za zbieractwo czy crafting, musiałoby to być zrobione na tyle mądrze, żeby wszyscy nie tworzyli sobie lolków 30 lvl "do craftingu", tylko żeby wymagało to od h lvli zmiany buildu. Z drugiej strony, nie może być to zbyt kradnące PU, bo inaczej gracze 140 lvl będą robili sobie reset umiejętności na czas craftingu i po skończonej pracy ponowny reset. Fajnie by było, gdyby doszedł quest u kowala ściśle z craftingiem związany. Szczerze mówiąc, nie wiem jak dokładnie miałoby wyglądać rozwinięcie zbieractwa, za to na crafting mam milion pomysłów, ale było to już na pewno na forum omawiane wielokrotnie, bo to pomysł zbyt dobry, żeby inni wcześniej na niego nie wpadli, więc nie będę się rozpisywał, mimo że kusi
![]() @edit Wpadłem właśnie na ciekawy pomysł odnośnie umiejętności typu crafting, zbieractwo i co tam jeszcze się wymyśli: powinno się stworzyć oddzielną zakładkę (zawierającą 3-4 umiejętności tego typu) i oddzielne punkty umiejętności (cięższe do zdobycia niż zwyczajne PU z racji ilości umiejętności, jakich dotyczą), żeby nie kradło to zwyczajnych PU. Gdyby kradło, to 100+ lvle robiłyby rest na czas craftingu, co mijałoby się z celem, jakim jest uróżnorodnianie buildów. _________________ Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc. |
25 Lip 2016, o 20:44 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |