Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Nowe okno i zastosowanie 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 11 Lip 2016, o 09:31
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Mamtocos
Odpowiedz z cytatem
Post Nowe okno i zastosowanie
Witam :mrgreen: . Dzisiaj podczas ładownia gry wpadł mu do głowy pewien pomysł. Mianowicie taki że w dowolnym oknie, lub stworzyć specjalnie do tych celów okno w którym znajdowała by się taka rzecz( nie wiem jak to nazwać) , dzięki której można by wyczytać wszystkie mapki odrazu , lub odhaczyć mapki które nas nieinteresującą. Takie okno uważam że było by dobre ponieważ, dużo ludzi na serverach ma wolny internet, a podczas odejścia od komputera można odrazu wyczytać mapki. Może to trochę niestylistycznie brzmi ale może być do dobre. Pozdrawiam


11 Lip 2016, o 13:34
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lis 2010, o 01:50
Posty: 1466
Miejscowość: Płock
Podziękowano: 201 razy
Otrzymanych podziękowań: 140 razy
Nick w grze: Darkhen
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Nowe okno i zastosowanie
Wydaje mi się, że pomysł nie ma sensu, skoro w wersji 3d ma być klient do pobrania.

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

_________________
Łucznik 124lvl Larkas - OFF
Rycerz 64lvl Larkas - OFF

27-12-2016 Koniec przygody z The Pride of Taern.


11 Lip 2016, o 13:37
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowe okno i zastosowanie
dokładnie, zresztą gdzieś o tym się drygu wypowiadał, w devBlogu najpewniej - ze do wyboru będzie klient gry 3d lub wybór dotychczasowej wersji, niemniej bez wsparcia technicznego, co raczej będzie bardzo odradzane. I, że zacytuję z pobranym klientem gra pójdzie na łączu z kabla od prodiża.

Obecny silnik gry jak dalej cytować można admina - jest przestarzały, ma ponad 7 lat i po prostu nie warto go ruszać i nie będzie ruszany.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


11 Lip 2016, o 22:59
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowe okno i zastosowanie
Załóżmy, że jest ten "przycisk". Co, jeśli wejdziemy w mapkę,.którą mamy odznaczoną? Gra się zwiesi, czy co?

Poza tym, jak Napisał Nephalem, klient będzie pobierał mapki jednorazowo na każdy upek, więc nie zje to zabójczo dużo transferu.

_________________
Spoiler:


11 Lip 2016, o 23:03
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Nowe okno i zastosowanie
Nerthar napisał(a):
Załóżmy, że jest ten "przycisk". Co, jeśli wejdziemy w mapkę,.którą mamy odznaczoną? Gra się zwiesi, czy co?

Poza tym, jak Napisał Nephalem, klient będzie pobierał mapki jednorazowo na każdy upek, więc nie zje to zabójczo dużo transferu.

Ja myślę, że mu chodziło o pobranie wszystkich mapek na dysk, aby się odpalały z kompa a nie ściągały za każdym razem od nowa. To przyspieszyłoby w sumie grę i zmniejszyło lagi, ale w nowym silniku gry problem sam odpadnie.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


12 Lip 2016, o 10:06
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 212 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron