Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Runy i łączenie przedmiotów. 

Pomysł jest
Dobry 37%  37%  [ 10 ]
Beznadziejny 63%  63%  [ 17 ]
Razem głosów : 27

 Runy i łączenie przedmiotów. 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lip 2016, o 22:31
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: LucznikPve
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Runy i łączenie przedmiotów.
Witam,

Przejdę od razu do samego pomysłu.

JAK ZDOBYWAC RUNY:

- runy będzie można zdobyć dzięki łączeniu przedmiotów,które polegałoby na wybraniu opcji u kowala,następnie wybraniu 2 przedmiotów (rary/psychorary).Kowal przetapia przedmioty i wytwarza nam z nich 1 runę z rangą(ta sama co ranga przedmiotów).Runa zyskuje losowe statystyki w przypadku łączenia rarów.Jeśli łączymy psychorary otrzymujemy losowy % na:
- trafienie krytyczne (max 5%)
- modyfikator trafień fizycznych(max 5%)
- modyfikator trafień magicznych (max 5%)
- modyfikator trafień dystansowych (max 5%)

* analogicznie z modyfikatorami obrażeń (max 5%).
__________________________________________________________

Runami będzie można ulepszać każdą część naszego ekwipunku,im lepszy przedmiot posiadamy tym więcej slotów na runy będzie miał :
Zbroja max 3
Spodnie max 3
Hełm max 3
Peleryna max 3
Buty max 3
Rękawice max 2
Naszyjnik max 2
Pierścienie max 2
Pas max 2
Broń max 4/Epik 5.
Myślę że urozmaiciłoby w grze zarówno pve jak i pvp

Ocenę pozostawiam Wam.


22 Lip 2016, o 21:25
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00
Posty: 187
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post 
Łącznie 28 run, czyli max 140% dodatkowych modyfikatorów. Calkiem fajnie polatać z resem na krzaki 100% czy takim samym modem trafień.


22 Lip 2016, o 21:30
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Runy i łączenie przedmiotów.
@up
I wtedy "balans" już całkiem poszedłby na manowce kozy paść...

_________________
Spoiler:


22 Lip 2016, o 21:35
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Runy i łączenie przedmiotów.
Miałem pomysł nad flaszami z właściwościami jakie możemy znaleźć w psycho, ale jest on jeszcze niedopracowany i może kiedyś się ukażę.

Wracając do twojego pomysłu sama idea zacna jednak źle to przemyślałeś, bo opłacalne będzie stworzyć runę mając dziesiątki rarów z wieży i miśka na rangi 5-7, ale kto pokusi się o ulepszenie przedmiotu rangi 12-stej?
Więc turkowców do 35 lvla byłby wysyp z tymi właściwościami, a gracze 100+ już nielicznie by się tym zajmowali.

_________________
"Standing alone with no direction
How did I fall so far behind?
Why am I searching for perfection?
Knowing it's something I won't find"

"No Road Left" Linkin Park


22 Lip 2016, o 21:36
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 11 Lip 2016, o 20:17
Posty: 92
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 446 razy
Otrzymanych podziękowań: 95 razy
Nick w grze: GiveLife
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Runy i łączenie przedmiotów.
Fajny pomysł, ciekawie to wymyśliłeś. Podoba mi się opcja z modyfikatorami, ale w sumie jak pisał Nerthar balansu by nie było. Trzeba go troszkę dopracować według mnie :)
Szkoda, że większość fajnych pomysłów nie zostaje wprowadzona w życie :(

_________________
Do zobaczenia... kiedyś ;)


22 Lip 2016, o 22:04
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Maj 2014, o 21:49
Posty: 6
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: HereticVd
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Runy i łączenie przedmiotów.
Pomysł fajny, ale zadziałałoby, gdyby miejsce na owe runy było nie jako ulepszenie przedmiotu, a do założenia w ekwipunku po peleryną (analogicznie nad spodniami). Można wtedy wybrać tylko jedną runę, czyli właściwości z jednego psychorara.
Proponuję również inną koncepcję tworzenia takiej runy; tworzona byłaby z jednego psychorara i, dajmy na to, kamienia runicznego (do wydropienia z ?), a bonus, który miałaby dawać, byłby dokładnie taki sam, jaki miał psychorar, włączając w to premię za poziomowanie psycho.

_________________
"Najsłodszy owoc zawsze jest najtrudniejszy do zdobycia"


Ostatnio edytowany przez Gromadon, 22 Lip 2016, o 22:44, edytowano w sumie 1 raz



22 Lip 2016, o 22:26
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lip 2016, o 22:31
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: LucznikPve
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Runy i łączenie przedmiotów.
Ok przesadziłem z ilościa run,ale też szansa na stworzenie runy 5% byłaby niewielka,stworzenie runy 3% byłoby już czymś.Tak więc 5% traktowałbym jako epicką runę.Myślę że nie każdego byłoby stać na łączenie 2 psycho x 28 no i ew więcej prób dla uzyskania lepszej runy,zawsze kowal może spalić nasze psycho.Więc z runami nie byłoby tak kolorowo.


22 Lip 2016, o 22:29
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2016, o 13:03
Posty: 136
Miejscowość: Khorinis
Podziękowano: 40 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Runy i łączenie przedmiotów.
Pomysł może i by wypalił ale tylko jeśli dotyczyłby psychorarów,w każdym psycho byłoby miejsce na 1 runkę która dodawała by 1% bonusu np yurugu wyexpione na 7 lvl daje 17% obrażeń więcej a tak dawałoby 18% niby nie wiele,ale przy sporej liczbie psycho ten 1% to sporo.Większe bonusy za bardzo zachwiałyby równowagę w grze,pojawiłyby się kolejne ''przekokszone'' postacie i znowu byłby płacz :)

_________________
P O Z D R A W I A M

All postacie - Off
Łucznik - On

W grze od 15.09.2012 r. Koniec przygody 24.10.2018 r.

Próba powrotu do pogrywania 27.06.2019 r.


22 Lip 2016, o 23:22
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Sie 2016, o 14:28
Posty: 4
Miejscowość: Warszawa.
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: SzaolinZen
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Runy i łączenie przedmiotów.
Powiedział bym w ten sposób: Możliwość wykucia (przez Kowala, Borghildę etc.) za odpowiednie surowce np. 10 WF każdego rodzaju, 50 ŚF każdego rodzaju, 100 MF każdego rodzaju na 1 przedmiot (nie zawsze się udaje) - większa strata.
Dodać możliwość modyfikowania chodzi mi o topienie przedmiotów (rary/psycho/sety/epiki), poziomy run I-XII"?" (najwyższa ranga eq w grze), dana runa wypada losowo, np. za Pinarri (X) może wypaść runa (I) nie wyższa [na własną odpowiedzialność] możesz też stracić.

Możliwość wrzucenia w przedmiot runy jest dobrym pomysłem, ale trzeba by było zrobić tak jak napisałem czyli dajesz dużo, ale możesz wszystko stracić. Jestem za :)

_________________
Zapraszam na mój kanał Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCSqGOH ... N-Kt9ftXwA ;)


7 Sie 2016, o 14:49
Profil WWW
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2015, o 11:29
Posty: 10
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: YoureMine
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Runy i łączenie przedmiotów.
Według mnie, te runy powinny dawać nie 5%, a 0.5% max. 5% to zdecydowana przesada.

_________________
"Bądź modny - myśl samodzielnie."


22 Sie 2016, o 16:38
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 440 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron