Autor |
Wiadomość |
Bubelage
Pogromca Valdaroga
Rejestracja: 18 Sty 2011, o 20:48 Posty: 1556 Miejscowość: Konin Podziękowano: 28 razy Otrzymanych podziękowań: 34 razy
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Pomysł fajny na niskich poziomach gdzie i tak ten 1 pa w tę czy wewte nie robi różnicy, natomiast na wyższych poziomach każdy procent jest ważny i dlatego czasem poślizgniemy się w pierwszej walce (często przypieczętowując porażkę zgonem), lecz zapamiętamy jak dokładnie nam szło. Założymy trochę inny ekwipunek, zmienimy strategię i porównamy %. EsAmo napisał(a): Będziesz przecież wiedział, ile jest procent. Mniej więcej. Mniej więcej to ja jeżdżę na nartach. Mniej na nartach, więcej na dupie. Tutaj trzeba konkretów, dokładnych i sprecyzowanych wartości. Moim pomysłem byłoby dodać kolory do obecnych procentów. Umili to grę i doda bodźce wzrokowe (gracz nawet bez patrzenia na procent zobaczy po jaskrawości koloru czy trafienia idą w dobrą czy złą stronę), a nie usunie detalów walki.
_________________
Surowe prawo, lecz prawo.
"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem." - Kurt Cobain
|
22 Kwi 2011, o 08:44 |
|
|
folky
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14 Posty: 173 Miejscowość: Kabaty Podziękowano: 12 razy Otrzymanych podziękowań: 43 razy
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Ja tam uwazam ze znajomosc mechaniki gry celnosci i inne dmge powoduje tylko ze dazymy do perfekcyjnosci i gra zaczyna nam sie nudzic bo mamy juz swoj optymalny zestaw na kazdego bossa/moba krok po kroku wiemy idealnie procentowo jak to wchodzi i robimy to automatem, a gdy nie znamy takich konkretow musimy kierowac sie intuicja i to jest o wiele fajniejsze, mozna sie wczuc w kreowana przez siebie postac a nie tylko walic powtarzalne schematy No ale coz widac jestem niepoprawnym romantykiem :/ I widze ze wszyscy uwielbiaja matematyke, szkoda ze na maturach wyniki sa troche inne Mystheria: Trzeba sobie zadac pytanie czy liczy sie ilosc czy jakosc Bo mnie juz lekko przeraza to co sie dzieje na s1 Pzdro
_________________ Lex retro non agit, chyba ze w taernie
|
22 Kwi 2011, o 11:04 |
|
|
EsAmo
Duma Forum!
Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31 Posty: 2670 Podziękowano: 189 razy Otrzymanych podziękowań: 67 razy
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Folky dobrze prawi. (: W grze chodzi o zabawę. Pisałem już poprzednio - nie chcecie poznać różnicy wielkiego wzoru waszego ataku i wielkiego wzoru obrony moba, tylko sieknąć orka toporem i patrzeć jak się po tym czuje. Jakby teraz wprowadzić wzór na obrażenia w zależności od obrony i wiedzieć ile dokładnie zadamy każdemu mobkowi, "nikt" nie chciałby takiego wzoru usunąć z gry. Bo jest fajny, daje przewagę sprytnym itd. itp. = ZERO KLIMATU. Tak samo jest z procentami, tylko, że one zostały już wprowadzone.
_________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."
|
22 Kwi 2011, o 12:57 |
|
|
xavier1993
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 24 Sie 2010, o 15:08 Posty: 230 Miejscowość: Tomaszów M. Podziękowano: 61 razy Otrzymanych podziękowań: 28 razy
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Ja chcialbym widziec taern taki jaki byl gdy zaczynalem: klimatyczny i manualny wiec jak dla mnie procenty i skroty powinny zniknac.
_________________ "Poglądy są jak dupa, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać..."
W grze od 30.07.2010 roku.
|
23 Kwi 2011, o 20:18 |
|
|
LordOfFist
Zabójca Tilsai
Rejestracja: 26 Gru 2010, o 11:03 Posty: 904 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: LaFuria
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Mój głos również na nie. Lubię się powkurzać patrząc jak na 100% coś nie wchodzi lub gdy duch energii trafia mnie na 36% kiedy ja go na 80% trafić nie mogę
_________________ ------------------------------------------------------------------------------
|
23 Kwi 2011, o 20:56 |
|
|
KGB
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 19 Sty 2011, o 02:54 Posty: 144 Podziękowano: 55 razy Otrzymanych podziękowań: 113 razy
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Ja naprawdę nie rozumiem, jak te procenty niby negatywnie mają wpływać na klimat. Na klimat w znacznie większym stopniu wpływają inne rzeczy: fabuła, grafika, dialogi, przedmioty... Za jedną z najbardziej klimatycznych gier "pudełkowych" w historii uchodzi Heroes 3 (parę lat życia mi ukradł ). Tam, co prawda, procentów nie było, ale od matematyki aż się roiło i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Taern to tylko gra i jak każda gra tego typu, opiera się w dużej mierze na wzorach, liczeniu, no i pseudolosowości, a te procenty po prostu są przydatne zarówno tym, którzy umieją liczyć i wyciągać wnioski, ale też graczom, którzy zaczynają dopiero swoją przygodę z grą. Zgadzam się jednak, że jak komuś to tak strasznie przeszkadza, to mógłby sobie tę opcję wyłączyć (domyślnie powinna być włączona!!!) A jak chcecie full klimatu, to się przejedźcie w Bieszczady, zróbcie łuk i zacznijcie polować na kłusowników
|
23 Kwi 2011, o 21:21 |
|
|
EsAmo
Duma Forum!
Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31 Posty: 2670 Podziękowano: 189 razy Otrzymanych podziękowań: 67 razy
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Cytuj: Na klimat w znacznie większym stopniu wpływają inne rzeczy: fabuła, grafika, dialogi, przedmioty... Powyższej wymienione przez Ciebie elementy tworzą klimat. Wpływają na niego natomiast takie rzeczy jak procenty, strategie, sposób poruszania się postaci na planszy i w walce, mnóstwo wszelkich szczegółów. Widzisz różnicę? Cytuj: Heroes 3 (parę lat życia mi ukradł ). Tam, co prawda, procentów nie było, ale od matematyki aż się roiło i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Procenty zniszczyłyby tę kultową grę. Ale nie były w niej tak kluczowym elementem - przeważnie się trafiało, znaczenie miały liczba jednostek, ich statystyki oraz bonusy od bohatera. W Taernie natomiast procenty grają wielką rolę. Można jednak je zastąpić czymś bardziej łatwostrawnym, a ten temat przedstawia jedną z moich propozycji. Bardzo ucieszyłbym się z alternatywy dla rozwiązania z kolorami obrażeń. 45 głosów przeciw i 0 innych rozwiązań?
_________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."
|
23 Kwi 2011, o 21:28 |
|
|
folky
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14 Posty: 173 Miejscowość: Kabaty Podziękowano: 12 razy Otrzymanych podziękowań: 43 razy
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
KGB napisał(a): Ja naprawdę nie rozumiem, jak te procenty niby negatywnie mają wpływać na klimat. Na klimat w znacznie większym stopniu wpływają inne rzeczy: fabuła, grafika, dialogi, przedmioty...
Na klimat wplywaja tez dialogi miedzy graczami, i naprawde fajnie by bylo jakby ludzie potrafili sie wczuc w grana przez siebie postac i odgrywali by ja no ale to juz chyba marzenie scietej glowy
_________________ Lex retro non agit, chyba ze w taernie
|
23 Kwi 2011, o 21:33 |
|
|
EsAmo
Duma Forum!
Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31 Posty: 2670 Podziękowano: 189 razy Otrzymanych podziękowań: 67 razy
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Folky, Twoje wypowiedzi powinno się wrzucać jako nowy temat - typ: ogłoszenie.
_________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."
|
23 Kwi 2011, o 21:44 |
|
|
Mystheria
Duma Forum!
Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano: 107 razy Otrzymanych podziękowań: 303 razy
|
Re: Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki
Ja lubie klimat, ale brak procentow utrudnilaby gre, a to tez jest wazne. Jesli by sie to dalo rozwiazac tak, by obie strony byly zadowolone to bym sie zgodzila.
|
23 Kwi 2011, o 22:51 |
|
|
|