Strona 3 z 5 |
[ 47 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki.
Zabijaniu klimatu mówimy NIE! Usunięcie procentu z walki.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Walczący z drzewcami
|
Ale co jest złego w tym, że gra jest trudna? Moim zdaniem taka wlasnie powinna byc
_________________ "Poglądy są jak dupa, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać..." W grze od 30.07.2010 roku. |
23 Kwi 2011, o 23:02 |
|
Duma Forum!
|
Pewnie chodzi o to, że trzeba byłoby myśleć. Olaboga-i-co-teraz?
_________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
24 Kwi 2011, o 00:43 |
|
Duma Forum!
|
Nie chodzi o to, ze trzebaby bylo myslec, tylko nie bylabym pewna do konca, wtedy nie bylabym pewna mojej sytuacji w walce. Walczylabym do pewnogo stopnia na slepo. Gdyby do tego zastosowac wieksza game kolorow (np inny odcien co 10%) to by juz mialo sens, ale gracze mieliby problemy z dopasowaniem odpowiedniego odcienia do danego przedzialu procentu.
-250 hp o szansie < 0% ; 10% > -250 hp o szansie < 11% ; 20% > -250 hp o szansie < 21% ; 30% > -250 hp o szansie < 31% ; 40% > -250 hp o szansie < 41% ; 50% > -250 hp o szansie < 51% ; 60% > -250 hp o szansie < 61% ; 70% > -250 hp o szansie < 71% ; 80% > -250 hp o szansie < 81% ; 90% > -250 hp o szansie < 91% ; 100% > |
24 Kwi 2011, o 04:17 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Tak jak napisałem wyżej. Można by dodać kolory jako kosmetykę.
Nikomu by to nie przeszkadzało, a jedynie byłoby miłym walorem estetycznym Widzimy szansę 50% w innym kolorze niż nasze 90%. Z czasem już bez patrzenia na liczby bylibyśmy świadomi czy byliśmy nieco bliżej czy nieco dalej do trafienia. @up A może właśnie im większa szansa tym jaśniejszy kolor, a im mniejsza tym ciemniejszy? _________________ Surowe prawo, lecz prawo. "Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem." - Kurt Cobain |
24 Kwi 2011, o 10:17 |
|
Duma Forum!
|
@Bubelage
Jasny - delikatny. Ciemny - nie. No i ciemny jest zbliżony do krwi. Dlatego ciemny kolor - mocny atak. Nie wiem, w jaki sposób dodanie kolorów do obrażeń bez usuwania procentów ma pomóc. @Mystheria Specjalnie przedziału dałem dużo mniej, aby różnica w kolorach była zauważalna. Przy Twojej propozycji oceniałabyś na oko, co kłóci się z Twoim celem. Ewentualnie jako kobieta lepiej odróżniasz kolory... Ale co z facetami? _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
24 Kwi 2011, o 11:06 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
No to ja mam propozycję:
Zróbmy z kolorami, ale tylko np. 5 kolorów(0-20%, 21-40%, 41-60% itd.). A co z zapalonymi matematykami? Po walce mamy zakładkę ogólne i szczegóły, to ja proponuję zakładkę szczegóły wyposażyc w bardziej szczegółowe szczegóły i dodac tam bardziej szczegółowe szczegóły nt procentów każdego ciosu/akcji itp.. W tę zakładkę i tak mało kto wchodzi(kolega po kilku dniach grania dowiedział się ode mnie) a pozwoliłoby to liczyc liczącym i grac pasjonatom czystego rpg. _________________ Zauważyłeś kogoś w koszulce z dziwnym numerkiem? To prawdopodobnie użytkownik naszego serwisu! zaloguj się i sprawdź, kim jest osoba, którą dziś spotkałeś w autobusie! Znajdź nieznajomych! |
26 Kwi 2011, o 12:41 |
|
Walczący z drzewcami
|
szczegółowe szczegóły:) wymiatasz
_________________ "Poglądy są jak dupa, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać..." W grze od 30.07.2010 roku. |
26 Kwi 2011, o 12:58 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
umbertho napisał(a): No to ja mam propozycję: Zróbmy z kolorami, ale tylko np. 5 kolorów(0-20%, 21-40%, 41-60% itd.). A co z zapalonymi matematykami? Po walce mamy zakładkę ogólne i szczegóły, to ja proponuję zakładkę szczegóły wyposażyc w bardziej szczegółowe szczegóły i dodac tam bardziej szczegółowe szczegóły nt procentów każdego ciosu/akcji itp.. W tę zakładkę i tak mało kto wchodzi(kolega po kilku dniach grania dowiedział się ode mnie) a pozwoliłoby to liczyc liczącym i grac pasjonatom czystego rpg. Noo tylko że procenty w takiej postaci w jakiej są teraz pozwalają zmieniać ilość PA i reagować jeszcze w czasie walki. Zakładka po walce to trochę jak zupa po obiedzie. |
26 Kwi 2011, o 14:17 |
|
Duma Forum!
|
Niekoniecznie. Metafora bardzo ciekawa, jednak źle przedstawiona.
Procenty po walce to jak sztućce po obiedzie. Gdyż procenty to coś, czym operujesz, a nie co... zjadasz . Cóż, pomysł jest już jakąś alternatywą. _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
26 Kwi 2011, o 14:19 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Ups, edit, pomylilem tematy
Ale i tu cos napisze: dla mnie klimat tworza przede wszystkim gracze, procenty nie przeszkadzaja mi w klimacie ale w grze na pewno, moze i rzeczywiscie dazy sie z postacia do idealu, ale tu jest rola balansu podklas by nie bylo jednej postaci idealnej na wszysztko a nie wywalanie procentow, bardzo nie chcialbym robic builda na slepo i walczyc na slepo. Kolorki moga byc, ale jaki jest tego sens? ze atak na niebiesko jest bardziej klimatyczny niz atak xx % ? No nie wiem, szkoda zachodu, procenty niech zostana! _________________ Aptekarka[44] - druid S1 Lidokaina[30] - rycek S1 Archer[48] - lucznik S1 - Off Fleur[40] - voodoo S3 Off |
28 Kwi 2011, o 12:55 |
|
Strona 3 z 5 |
[ 47 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 32 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |