Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Świat hazardu w świecie dumnych Taernijczyków? 

Czy jest za wprowadzeniem Jednorękiego Bandyty?
Tak. 77%  77%  [ 10 ]
Nie. 23%  23%  [ 3 ]
Razem głosów : 13

 Świat hazardu w świecie dumnych Taernijczyków? 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Sie 2016, o 14:28
Posty: 4
Miejscowość: Warszawa.
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: SzaolinZen
Odpowiedz z cytatem
Post Świat hazardu w świecie dumnych Taernijczyków?
Podczas eventów specjalnych tj. Święta Bożego Narodzenia etc, w karczmie u Emilki (Trentis) mógł by powstać jednoręki bandyta, dlaczego podczas eventów? możliwość długiego grania mogła by spowodować za duży przyrost złota/platyny u gracza co mogło by wnieść duże konsekwencje jeżeli chodzi o sprzedaż towarów (ceny mogły by skoczyć to gigantycznych sum), lecz mając do dyspozycji ową maszynę raz na jakiś czas gracze mogli by się wzbogacić o pewną ilość złota/platyny co wyrównało by szansę znormalizowania cen przedmiotu.

Na czym miałby polegać jednoręki bandyta? Otóż każdy z was wie na jakiej zasadzie działa, przy odpowiednim rozliczeniu możliwości wygrania oraz stawki można by było stworzyć teoretycznie możliwe wygrane na potrzebę unormowania cen przedmiotów, każdy serwer ma inne ceny ale wyliczając średnią myślę że twórcy wiedzieli by jak stworzyć odpowiednie proporcje. Minimalna ilość linii x1, maksymalna ilość linii x5, minimalna stawka 1000 złota maksymalna stawka 10000 złota.
Załóżmy:
*Minimalna stawka to 1000 złota maksymalna to 10000 złota, grając za minimum czyli 1000 na stawce x1 przy odrobinie szczęścia wygramy 2000 (czyli teoretycznie 1000) 1000 wkład własny + 1000 wygrana kwota.
*Grając za max 10000 złota na stawce x3 wygramy 30000 złota (teoretycznie 20000k) ponieważ musieliśmy włożyć 10000.
to są tylko przykłady aby mniej więcej z obrazować wam mój zarys myśli.

Można było by też wprowadzić jakiś zakres użytkowania, np. możliwość korzystania dla graczy z minimum 30 poziomem, lub od 15 z minimalnie 2 rzadkimi przedmiotami (Maiarot + Derengil). Mógł by też być otwarty tylko w odpowiednich godzinach np. od 9.00 do 20.00, aby też nie było za dużej ilości złota dla gracza, który spędził by 24h w karczmie.

Myślałem też nad opcją grania za platynę, ale to by było trochę stratne dla twórców, duża wygrana w platynie owocowała by brakiem przelewu, tutaj by było do przydyskutowania.


Z mojej strony to by było tyle, mam nadzieję że zrozumieliście mój przekaz i wiecie co chciałem wam przedstawić.

_________________
Zapraszam na mój kanał Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCSqGOH ... N-Kt9ftXwA ;)


6 Sie 2016, o 16:55
Profil WWW
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Świat hazardu w świecie dumnych Taernijczyków?
Słowem - chcesz wprowadzić hazard do gry? Cóż... uzależnienie od hazardu wzrosłoby, uzależnienie do Taern'u też wzrosłoby ( :lol: :lol: )

Cytuj:
Na czym miałby polegać jednoręki bandyta? Otóż każdy z was wie na jakiej zasadzie działa, przy odpowiednim rozliczeniu możliwości wygrania oraz stawki można by było stworzyć teoretycznie możliwe wygrane na potrzebę unormowania cen przedmiotów, każdy serwer ma inne ceny ale wyliczając średnią myślę że twórcy wiedzieli by jak stworzyć odpowiednie proporcje.


Musiałem przeczytać to 5 razy żeby zrozumieć a i tak nie jestem pewien czy zrozumiałem, strasznie chaotycznie napisane. Chcesz opisać na czym polega taki bandyta a jednocześnie stwierdzasz że już to wiemy. Eventy nie są częste, wątpię też czy korzystałaby z tego taka ilość graczy aby wywrócić rynek do góry nogami.

Cytuj:
Mógł by też być otwarty tylko w odpowiednich godzinach np. od 9.00 do 20.00, aby też nie było za dużej ilości złota dla gracza, który spędził by 24h w karczmie.


Ale jeśli szansa powodzenia wynosiłaby 100% (a nigdzie nie napisałeś, że może się nie udać) to w 11h możnaby się dorobić grubych miliardów przy założeniu, że byłoby to w formie dialogu.

Cóż, napisane trochę chaotycznie. W moim zamyśle szansa nawet 50% pozwoliłaby dorobić się w te 11h z 100kk przy obecnym opisie, a mniejsza szansa niż 50% nie przyciągałaby graczy. Jestem na nie.

P.S. Radzę skupić się na jakości a nie ilości pomysłów gdyż, jak widzę, to już Twój drugi dzisiejszy temat w tym dziale.

_________________
Spoiler:


Ostatnio edytowany przez Nerthar, 6 Sie 2016, o 22:21, edytowano w sumie 1 raz



6 Sie 2016, o 17:25
Profil
Inżynier

Rejestracja: 9 Maj 2013, o 00:25
Posty: 384
Podziękowano: 394 razy
Otrzymanych podziękowań: 255 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Świat hazardu w świecie dumnych Taernijczyków?
Swego czasu napisałem podobny pomysł z tym, że w aspekcie karczmy:
viewtopic.php?f=14&t=40871

Jak widać nie wprowadzono :(


6 Sie 2016, o 17:31
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 18:02
Posty: 82
Podziękowano: 65 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Świat hazardu w świecie dumnych Taernijczyków?
Całkiem miłe urozmaicenie by powstało :) fajny pomysł

_________________
Sheed KaishaN Duneb
Archer FakeBitti HC
1 Miejsce na turku 3vs3 msl 129
http://scr.hu/0hf8/5ltn5
http://scr.hu/0hf8/cvxok
Czerwiec 14 2013r.


6 Sie 2016, o 18:22
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Świat hazardu w świecie dumnych Taernijczyków?
ja bym wolał cotygodniowe loterie dostępne cały rok (bez wyboru numerków, po prostu z wszystkich co wpłacili losowana jedna osoba, jeden "bilet" na jeden email) np po 100k/osoby i praktycznie każdy poziom mógłby się na tym nieźle urządzić :) Ale zawsze coś


6 Sie 2016, o 19:32
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 340 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron