Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Psycho ciąg dalszy 

Którą opcja najbardziej Ci odpowiada?
1. 44%  44%  [ 15 ]
2. 26%  26%  [ 9 ]
3. 29%  29%  [ 10 ]
Razem głosów : 34

 Psycho ciąg dalszy 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 14:50
Posty: 79
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Psycho ciąg dalszy
Mozna zrobic proste ograniczenie - przelozenie expa w obrebie danej rangi i przedmiotu postaci (musi byc przypisany). Z rzeczami NU, ktorych defacto jest jak na lekarstwo samo to, ze nu daje "przewage" mozliwosci w expieniu danego psycho.

Poza tym wg mnie samo przenoszenie expa nie jest potrzebne. Osobiscie nie mam nacisku na lvlowanie psycho w znaczeniu "must have".

Pozdrawiam Sibul


20 Paź 2016, o 10:55
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Psycho ciąg dalszy
Sebś napisał(a):
Mozna zrobic proste ograniczenie - przelozenie expa w obrebie danej rangi i przedmiotu postaci (musi byc przypisany). Z rzeczami NU, ktorych defacto jest jak na lekarstwo samo to, ze nu daje "przewage" mozliwosci w expieniu danego psycho.

Poza tym wg mnie samo przenoszenie expa nie jest potrzebne. Osobiscie nie mam nacisku na lvlowanie psycho w znaczeniu "must have".

Pozdrawiam Sibul

nie, nie i jeszcze raz nie, nie szuka się na siłe poprawek, aby złym pomysł dobrze funkcjonował tylko wymyśla nowy lepszy lub porzuca całkowicie wszystkie wersje.

No i jeszcze jedno - w stosunku do tych co z takim mozołem ekspili swoje psycho do tej pory i wydawali masę kapusty na zamienniki, żeby danego psycho nie nosić. Konieczność kombinowania w tym względzie daje grze dodatkowy smaczek każde urozmaicenie, zwłaszcza komplikujące życie jest z pożytkiem dla gry,a ułatwienia w dłuższej perspektywie odpychają graczy a nie przyciągają.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


21 Paź 2016, o 22:33
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 14:50
Posty: 79
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Psycho ciąg dalszy
Nephalem

Zgadzam sie z twoim zdaniem. Mam podobne.
Dlatego tez napisalem ze samo przenoszenie expa nie jest potrzebne, lecz jesli ktos juz chcialbym to wprowadzic to na zasadzie duzych ograniczen (a to juz perspektywy gry staje sie bezuzyteczne).


22 Paź 2016, o 02:54
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 3 Maj 2015, o 15:15
Posty: 65
Podziękowano: 49 razy
Otrzymanych podziękowań: 30 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Psycho ciąg dalszy
Nephalem napisał(a):
Sebś napisał(a):
Mozna zrobic proste ograniczenie - przelozenie expa w obrebie danej rangi i przedmiotu postaci (musi byc przypisany). Z rzeczami NU, ktorych defacto jest jak na lekarstwo samo to, ze nu daje "przewage" mozliwosci w expieniu danego psycho.

Poza tym wg mnie samo przenoszenie expa nie jest potrzebne. Osobiscie nie mam nacisku na lvlowanie psycho w znaczeniu "must have".

Pozdrawiam Sibul

nie, nie i jeszcze raz nie, nie szuka się na siłe poprawek, aby złym pomysł dobrze funkcjonował tylko wymyśla nowy lepszy lub porzuca całkowicie wszystkie wersje.

No i jeszcze jedno - w stosunku do tych co z takim mozołem ekspili swoje psycho do tej pory i wydawali masę kapusty na zamienniki, żeby danego psycho nie nosić. Konieczność kombinowania w tym względzie daje grze dodatkowy smaczek każde urozmaicenie, zwłaszcza komplikujące życie jest z pożytkiem dla gry,a ułatwienia w dłuższej perspektywie odpychają graczy a nie przyciągają.




Tak samo ja mogę napisać ze ludzie expili 140lv bez dodatków typu zwoj expa za plate/lepszych premek.. Wprowadzili to i szybko się expi lol. A ci co wbili juz dawno 140 się meczyli

_________________
Tak.


22 Paź 2016, o 15:05
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011, o 13:32
Posty: 50
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Psycho ciąg dalszy
Odświeżę trochę i zaproponuje inne rozwiązanie.
Mianowicie coś w rodzaju psycho-kamienia ubieranego w wolne miejsce w eq. Przedmiot o różnych rangach do kupienia w sklepach, większa ranga=większa pojemność.
Sposób dzałania był by dość prosty, jeśli mamy ubrany ów kamień to cały exp zdobyty z pokonanego bosa trafia właśnie do kamienia. Kamień po "wymaxowaniu" możemy otworzyć u Landua tak samo jak elektryki czy lampy, czyli exp został by dopiero wtedy podzielony na rary które mamy ubrane.
Dodatkowo kamienie były by zablokowane w handlu aby nie ułatwić zbytnio expienia rarów, lecz z możliwością wrzucenia go do depozytu i wykorzystania na swojej innej postaci. Dzięki temu taki 140lvl mógł by bez przeszkód założyć sobie nową postać, znów cieszyć się grą i jednocześnie expić rary na głównej postaci.

_________________
Krzychuw - Rycek 118 lvl s1


25 Paź 2016, o 16:18
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2015, o 11:55
Posty: 137
Podziękowano: 67 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Nick w grze: JeeanD
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Psycho ciąg dalszy
Nephalem napisał(a):
No i jeszcze jedno - w stosunku do tych co z takim mozołem ekspili swoje psycho do tej pory i wydawali masę kapusty na zamienniki, żeby danego psycho nie nosić. Konieczność kombinowania w tym względzie daje grze dodatkowy smaczek każde urozmaicenie, zwłaszcza komplikujące życie jest z pożytkiem dla gry,a ułatwienia w dłuższej perspektywie odpychają graczy a nie przyciągają.


Jak ktoś ma masę kapusty to najzwyczajniej wykupi wszystkie diele na serwerze. Bez dodatkowego "smaczku" z gry wyekspi sobie to co będzie chciał.

Krzychuw napisał(a):
Odświeżę trochę i zaproponuje inne rozwiązanie.
Mianowicie coś w rodzaju psycho-kamienia ubieranego w wolne miejsce w eq. Przedmiot o różnych rangach do kupienia w sklepach, większa ranga=większa pojemność.
Sposób dzałania był by dość prosty, jeśli mamy ubrany ów kamień to cały exp zdobyty z pokonanego bosa trafia właśnie do kamienia. Kamień po "wymaxowaniu" możemy otworzyć u Landua tak samo jak elektryki czy lampy, czyli exp został by dopiero wtedy podzielony na rary które mamy ubrane.
Dodatkowo kamienie były by zablokowane w handlu aby nie ułatwić zbytnio expienia rarów, lecz z możliwością wrzucenia go do depozytu i wykorzystania na swojej innej postaci. Dzięki temu taki 140lvl mógł by bez przeszkód założyć sobie nową postać, znów cieszyć się grą i jednocześnie expić rary na głównej postaci.


Ten pomysł podoba mi się najbardziej. Pasował by on najbardziej do klimatu gry. Expem w tej formie można by nawet handlować. Przecież to rzecz podobna do zwykłych dieli. Jakieś przyciski w psychorarze nie przypadają mi osobiście do gustu ;) . Co się tyczy psychomanamera to jest to pomysł dość szalony aby przenosić exp przykładowo ze starych Fraxów 7 na nowo zdobyty hełm z Morany.

_________________
,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd."
National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata"


25 Paź 2016, o 20:12
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Psycho ciąg dalszy
Krzychuw napisał(a):
Odświeżę trochę i zaproponuje inne rozwiązanie.
Mianowicie coś w rodzaju psycho-kamienia ubieranego w wolne miejsce w eq. Przedmiot o różnych rangach do kupienia w sklepach, większa ranga=większa pojemność.
Sposób dzałania był by dość prosty, jeśli mamy ubrany ów kamień to cały exp zdobyty z pokonanego bosa trafia właśnie do kamienia. Kamień po "wymaxowaniu" możemy otworzyć u Landua tak samo jak elektryki czy lampy, czyli exp został by dopiero wtedy podzielony na rary które mamy ubrane.
Dodatkowo kamienie były by zablokowane w handlu aby nie ułatwić zbytnio expienia rarów, lecz z możliwością wrzucenia go do depozytu i wykorzystania na swojej innej postaci. Dzięki temu taki 140lvl mógł by bez przeszkód założyć sobie nową postać, znów cieszyć się grą i jednocześnie expić rary na głównej postaci.



Ten pomysł jest zdecydowanie najlepszy z pozostałych.


28 Gru 2016, o 11:35
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Psycho ciąg dalszy
Najlepszy czy też nie, jak widać po odezwie kolorowych w tematach związanych z expem psycho, ich zainteresowanie tym tematem jest nikłe (albo informowanie graczy czy temat jest rozważany jest nikłe). Może warto poruszyć te kwestie w kolejnym blogu? Bo patrząc na ilość eventów z extra expem, które otrzymujemy ostatnim czasem, mogę śmiało wnioskować, że liczba graczy hlvl 130-140 bardziej zainteresowanych expem psycho niż swoim własnym, będzie wzrastać i może stać się już dość pokaźna. I to myślę byłby jakiś ukłon w ich stronę, bo liczba celów dla tego targetu levelowego jest coraz mniejsza.

P.S Pomysł bardzo fajny, dodatkowo można wprowadzić te kamyki za platę naturalnie. I tak byłby popyt.

_________________
Barb 140, Tolnor.


28 Gru 2016, o 13:38
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 470 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron