Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Propozycja - kolejnosc ataku 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 26 Kwi 2011, o 12:33
Posty: 15
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Propozycja - kolejnosc ataku
Walczę sobie z 4-5 osobnikami i po zabiciu pierwszego uderzam pozostałych po razie. Dla mnie jest to co najmniej irytujące, ponieważ nasza postac jest wtedy głupsza od potworów! Tak, widząc, jak potwory się uczą wybierając taktyki, jestem pod wielkim wrażeniem dla twórców (przez to ja np. wolę walczyc z żywym graczem). Taka propozycja, żeby wskazac kolejnośc atakowania, coby było łatwiej. Dla czego nie mielibyśmy móc całkowicie sterowac swoją postacią, a nie tylko do zabicia pierwszego przeciwnika? Potem to już nie my walczymy?

_________________
Zauważyłeś› kogoś› w koszulce z dziwnym numerkiem? To prawdopodobnie użytkownik naszego serwisu! zaloguj się™ i sprawdź, kim jest osoba, którą… dziś› spotkałeś› w autobusie!


Znajdź nieznajomych!


27 Kwi 2011, o 14:26
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Sie 2010, o 14:54
Posty: 1213
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Post Re: Propozycja - kolejnosc ataku
Pomysł średnio mi się podoba.
Walka nie ma wyglądać tak, że tylko klikasz i nic nie robisz.
Gdy jesteście w pt, musicie szybko zdecydować czy jeden dobija a reszta kogo innego.
Jest jeszcze plus, że w 1 rundzie, możesz zdjąć kilku przeciwników, bo oni nie dadzą defów, myśląc, że zabijesz tylko tamtego. ^^

_________________
Image - by Xarxas


27 Kwi 2011, o 14:31
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 26 Kwi 2011, o 12:33
Posty: 15
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Propozycja - kolejnosc ataku
Większości w ogóle nie rozumiem z Twojego posta
Ersar napisał(a):

Walka nie ma wyglądać tak, że tylko klikasz i nic nie robisz.

Przepraszam, a jak teraz wygląda?
Ersar napisał(a):

Gdy jesteście w pt, musicie szybko zdecydować czy jeden dobija a reszta kogo innego.

Tego nie rozumiem.

Może inaczej, chodzi mi o to, żeby można było ustawiac kolejnosc ataków w jednej rundzie. np pierwszy w kolejności idzie mag, a gdy ten zginie to drugi mag, a potem wojownicy itd...

_________________
Zauważyłeś› kogoś› w koszulce z dziwnym numerkiem? To prawdopodobnie użytkownik naszego serwisu! zaloguj się™ i sprawdź, kim jest osoba, którą… dziś› spotkałeś› w autobusie!


Znajdź nieznajomych!


27 Kwi 2011, o 14:44
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 5 Lis 2010, o 16:10
Posty: 1201
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 112 razy
Post Re: Propozycja - kolejnosc ataku
Jak dla mnie nie, za łatwo by było w tedy. Taki element losowości się przyda.

_________________
Lester - Barbarzyńca 70 lvl - [off] - 24.02.2013; [próba powrotu] - 05.05.2019 - 71 lvl


27 Kwi 2011, o 14:48
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 26 Kwi 2011, o 12:33
Posty: 15
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Propozycja - kolejnosc ataku
Lester napisał(a):
Jak dla mnie nie, za łatwo by było w tedy. Taki element losowości się przyda.

Element? Owszem, gdyby nie było losowości byłoby nudno, ale i tak już jej jest dużo. Chodzi o to, żeby trochę można było bardziej ingerowac w sprawy walki. Jak już na początku wspomniałem powinniśmy móc całkowicie sterowac poczynaniami swoich bohaterów. Ok - losowośc w trafianiu/obrażeniach/obronie/wypadanych przedmiotach, na to nie mamy wpływu, ale np na to kogo atakujemy chyba mamy takie prawo?

_________________
Zauważyłeś› kogoś› w koszulce z dziwnym numerkiem? To prawdopodobnie użytkownik naszego serwisu! zaloguj się™ i sprawdź, kim jest osoba, którą… dziś› spotkałeś› w autobusie!


Znajdź nieznajomych!


27 Kwi 2011, o 14:53
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 14:51
Posty: 94
Miejscowość: Katowice
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Post Re: Propozycja - kolejnosc ataku
Byłoby za łatwo. Jednak zgadzam się z twórcą tematu, że jest to troszeczkę głupie^^. Niestety taka zmiana wprowadziłaby dużo zamieszania w walkach. Byłyby za łatwe. Musiałby być od razu wprowadzony balans potworków, a co za tym idzie musiałyby być troszkę mocniejsze.

_________________
[s3] Łuk: BboySayan
Poziom: 48(top8). Początek przerwy: 2011-02-20
4 miechy postać-OFF
Poziom: 48(top320) - 2011-06-20 -postać ON
Poziom: 65(top93) - 2011-07-20 -postać Znowu OFF
(i to na dobre!)

S4 - Sayan - Łucznik.

Image


27 Kwi 2011, o 15:06
Profil WWW
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31
Posty: 2670
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 67 razy
Post Re: Propozycja - kolejnosc ataku
A może po prostu po zabiciu celu siekasz kogo popadnie i uciekasz w bezpieczne miejsce, tudzież swoją część pola walki? Klimatycznie obecne rozwiązanie ma sens.

_________________
"Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."


27 Kwi 2011, o 15:08
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 26 Kwi 2011, o 12:33
Posty: 15
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Propozycja - kolejnosc ataku
Ma sens. Jeszcze tylko pytanie na koniec: Czy to jest po prostu losowe, czy brane jest pod uwagę to, który przeciwnik ma najmniej HP/zadaje największe obrażenia, czy tam coś jeszcze?

_________________
Zauważyłeś› kogoś› w koszulce z dziwnym numerkiem? To prawdopodobnie użytkownik naszego serwisu! zaloguj się™ i sprawdź, kim jest osoba, którą… dziś› spotkałeś› w autobusie!


Znajdź nieznajomych!


27 Kwi 2011, o 15:13
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2010, o 20:00
Posty: 1388
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: Propozycja - kolejnosc ataku
Losowe.

_________________
Ignorantia iuris nocet.
Fiat iustitia, et pereat mundus.


27 Kwi 2011, o 15:58
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 19 Lut 2011, o 17:17
Posty: 18
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Propozycja - kolejnosc ataku
Calkowicie popieram. Szczerze to jak zaczynalem grac, to myslalem, ze dla kazdego kolejnego ataku zaznaczamy przeciwnika i w ten cel uderza.

Cytuj:
Jak dla mnie nie, za łatwo by było w tedy.


Ehh po prostu... Dlaczego tak wiele osob powtarza po kims ten bezsensowny argument w prawie kazdym temacie? Nie potrafie zrozumiec.

Cytuj:
A może po prostu po zabiciu celu siekasz kogo popadnie i uciekasz w bezpieczne miejsce, tudzież swoją część pola walki? Klimatycznie obecne rozwiązanie ma sens.


A moze moj bohater jest zaprawiony w bojach - to zdyscyplinowany wojownik, ktory zachowuje zimna krew walczac i zabijajac? Jakos nie widze, zeby pojawiala sie ikona strachu czy paniki tudziez innego debuffa.
A serio: litości O_o Przeciez w ten sposob mozna wszystko obronic.


27 Kwi 2011, o 17:22
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 171 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron