|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
| Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
"Podklasy"
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor |
Chciałbym przedstawić tutaj pewien pomysł jaki przyszedł mi do głowy ostatnio
Moim skromnym zdaniem pomysł ogólnie sam w sobie jest świetny i ogromnie urozmaici rozgrywkę dlatego też uważam, że dlaczego by nie dodać czegoś od siebie? Przechodząc do rzeczy: W moim zamyśle całe podklasy opierały by się na drzewku rozwoju i to dość obszernym. Sam zamysł drzewa uważam za dobry bo nie jest ograniczony i daje możliwość rozbudowy o kolejne dziedziny w przyszłości. A więc w takim razie czym by się różniły nasze umiejętności z drzewka od tych naszych, wtedy już "podstawowych", dla różnych klas? A no tym, że wszystkie umiejętności z drzewka byłyby wyłącznie pasywne. Jako że ekipa ma w planach wprowadzenie craftingu, można by to wszystko ze sobą powiązać. Wstępnie drzewko można by podzielić na kilka różnych dziedzin, przykładowo: "Walka", "Wytwarzanie przedmiotów", "Wytwarzanie mikstur i zwojów". W każdej dziedzienie można by wybierać rózne drogi, dzieki czemu umiejętnosći róznych graczy byłyby atrakcyjną ofertą na rynku oraz w gildii. Jakie bonusy dawały bo nasze nowe "skille"? No przykładowo (wszystko by trzeba zbilansować): -procent do obrażeń (dla drużyny), -procent do trafienia (dla drużyny), -procent do wytrzymałości przy ulepszaniu przedmiotów, -procent do szansy w ulepszaniu przedmiotów oraz ich wytwarzaniu, Można wymyślać jeszcze wiele No to przechodząc dalej, jak wyglądałaby rozbudowa tego drzewa od strony gracza? No cóż, myślę że znajdzie się nowa fucha dla NPC oraz kilka starych mobków bedzie musiało stać się ostrożniejszymi Oczywiście nie może być zbyt łatwo, dlatego rozbudowę naszej podklasy można by rozpocząć około 45 poziomu postaci. Dzięki tym którzy doczytali to do końca a jeszcze bardziej tym, którzy sie wypowiedzieli SiQiel, Larkas _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi |
|
| 10 Lis 2016, o 21:16 |
|
|
|
Współpracownik Gnarla Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00 Posty: 187 Podziękowano: 21 razy Otrzymanych podziękowań: 53 razy Serwer: Tolnor |
Dam sobie wszystko co się da w ulepszanie itemow, zrobie 5 postaci +20, a na koniec zrobie reset i dam w dmg (bo bedac +20 trudno nie trafiać)
|
|
| 10 Lis 2016, o 23:48 |
|
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor |
To że bedą dawały bonusy do ulepszania to nie znaczy że bedzie az tak łatwo, bez przesady
_________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi |
|
| 11 Lis 2016, o 00:06 |
|
|
|
Współpracownik Gnarla Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00 Posty: 187 Podziękowano: 21 razy Otrzymanych podziękowań: 53 razy Serwer: Tolnor |
Kazdy % sie liczy i teoretycznie zwieksza sansze powodzenia.
|
|
| 11 Lis 2016, o 11:06 |
|
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor |
Tak, ale zauważ, że zdobycie punktu będzie wymagało od gracza poświęcenia expa a to oznacza, że nie jesteśmy w stanie w pełni rozbudować drzewka na jednym lvl bo po prostu nie bedziemy w stanie tego wyexpić. Poza tym, jak napisałem w poście, bonusy sa tylko przykładowe i wymagają bilansu.
_________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi |
|
| 11 Lis 2016, o 12:03 |
|
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem Rejestracja: 2 Paź 2016, o 17:11 Posty: 14 Podziękowano: 5 razy Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: Firebait Serwer: HardCore |
cześć
Sam pomysł uważam za jak najbardziej w porządku. Podoba mi się i super, że ktoś w końcu się tego podjął. ,Ale" Co mi się nie podoba: -Rozwijanie drzewka umiejętności u npc jest po prostu zbędne dla umiejętności pasywnych, lepiej by było gdyby dana umiejętność rosła (jej % bonusu) wraz z połączeniem czynników jakimi są:
-Procent do obrażeń/trafienia dla drużyny (po prostu drużynowe bonusy) - nie wiem o co dokładnie chodziło, nie wytłumaczyłeś tego, więc przedstawię jak ja to widzę: Mamy do wyboru na podklasie ,,obrońca drużyny"(lub jakkolwiek można by ją nazwać) umiejętność aktywną - gruboskórność, lub ,,ochrona tarczą" (nie wiem jak zwie się to na rycerzu) , albo jakiś inny buff - wybierając jedno z dwóch za pkt. umiejętności, nie możemy wziąć już drugiego. Potem używając takiej umiejętności w walce dostajemy ilość pkt. od ilości zaabsorbowanych obrażeń * ilość osób w drużynie, żeby zdobyć kolejny poziom musimy mieć co najmniej x-ilość pkt. nabitych na tej umiejętności i wtedy możemy ulepszyć ją na kolejny poziom. Co mi się podoba: -Procent do wytrzymałości przy ulepszaniu przedmiotów -Procent do szansy w ulepszaniu przedmiotów, oraz ich wytwarzaniu Cytuj: W moim zamyśle całe podklasy opierały by się na drzewku rozwoju i to dość obszernym. Sam zamysł drzewa uważam za dobry bo nie jest ograniczony i daje możliwość rozbudowy o kolejne dziedziny w przyszłości. A więc w takim razie czym by się różniły nasze umiejętności z drzewka od tych naszych, wtedy już "podstawowych", dla różnych klas? A no tym, że wszystkie umiejętności z drzewka byłyby wyłącznie pasywne. Zastanawiałem się nad tym od momentu opublikowania postu i nie uważam, żeby było to złe podejście. Pozdrawiam. Firebite _________________ Rodzimy się bowiem i umieramy sami, a ci, którzy towarzyszą nam po drodze, zwykle będą musieli wybrać własną. ~Jarosław Grzędowicz |
|
| 11 Lis 2016, o 14:47 |
|
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor |
Muszę przyznać, że podobają mi się Twoje pomysły, aczkolwiek:
-Jeśli chodzi o NPC to myślę, że dodałby do podklas trochę klimatu oraz dałby możliwość wprowadzenia podklas do fabuły gry. Poza tym daje to możliwość wykorzystania mobków, których aktualnie nikt nie bije i stoją bezczynnie. -Ogólny zamysł tych umiejętności pasywnych jaki miałem to taki, że umiejętności nie będą używane w walce ale będą jakby przypisane do postaci. To znaczy, że drużyna walcząca razem z tą postacią dostaje w walce od początku stały bonus i nikt nie musi go odpalać za pomocą PA. Bonus byłby aktywny w czasie gdy rozdająca jest walce, czyli od czasu jak dołączy do czasu aż padnie. Dzięki za merytoryczną opinie _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi |
|
| 11 Lis 2016, o 16:13 |
|
|
|
Jedną nogą w Haligardzie Rejestracja: 19 Kwi 2016, o 08:39 Posty: 31 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 17 razy Otrzymanych podziękowań: 8 razy Serwer: Tolnor |
Pomysł jak najbardziej na +. Nurtuje mnie tylko jedna rzecz: "Bonus do wytwarzania przedmiotów". Prosiłbym o wyjaśnienie na jakiej zasadzie miałby działać wg autora tematu
_________________ Serwer Hc: Sheed na zawsze |
|
| 11 Lis 2016, o 16:52 |
|
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem Rejestracja: 2 Paź 2016, o 17:11 Posty: 14 Podziękowano: 5 razy Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: Firebait Serwer: HardCore |
Cytuj: Ogólny zamysł tych umiejętności pasywnych jaki miałem to taki, że umiejętności nie będą używane w walce ale będą jakby przypisane do postaci. To znaczy, że drużyna walcząca razem z tą postacią dostaje w walce od początku stały bonus i nikt nie musi go odpalać za pomocą PA. Nie wiem jakby to wyglądało z level'ami 60+, niektórzy mogliby nie chcieć nabijać przez tydzień pasywnego bonusu, który będzie się uaktywniał jedynie w walce drużynowej. _________________ Rodzimy się bowiem i umieramy sami, a ci, którzy towarzyszą nam po drodze, zwykle będą musieli wybrać własną. ~Jarosław Grzędowicz |
|
| 11 Lis 2016, o 16:58 |
|
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor |
Gotha, Wszystkie bonusy jakie podałem były tylko przykładowe
Myślę, że byłby to bonus w tym wypadku na szanse powodzenia takiego wytwarzania czy coś w tym rodzaju firebite, bonus działałby w każdej walce. Mniej więcej na takiej zasadzie jak modyfikatory w psycho, z tym wyjątkiem, że jeśli byłaby to pasywka drużynowa to działałaby również na członków zespołu Pozdrawiam _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi |
|
| 11 Lis 2016, o 17:02 |
|
|
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
|
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |
