![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
"Podklasy"
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor ![]() |
Chciałbym przedstawić tutaj pewien pomysł jaki przyszedł mi do głowy ostatnio
![]() ![]() Moim skromnym zdaniem pomysł ogólnie sam w sobie jest świetny i ogromnie urozmaici rozgrywkę dlatego też uważam, że dlaczego by nie dodać czegoś od siebie? ![]() Przechodząc do rzeczy: W moim zamyśle całe podklasy opierały by się na drzewku rozwoju i to dość obszernym. Sam zamysł drzewa uważam za dobry bo nie jest ograniczony i daje możliwość rozbudowy o kolejne dziedziny w przyszłości. A więc w takim razie czym by się różniły nasze umiejętności z drzewka od tych naszych, wtedy już "podstawowych", dla różnych klas? A no tym, że wszystkie umiejętności z drzewka byłyby wyłącznie pasywne. Jako że ekipa ma w planach wprowadzenie craftingu, można by to wszystko ze sobą powiązać. Wstępnie drzewko można by podzielić na kilka różnych dziedzin, przykładowo: "Walka", "Wytwarzanie przedmiotów", "Wytwarzanie mikstur i zwojów". W każdej dziedzienie można by wybierać rózne drogi, dzieki czemu umiejętnosći róznych graczy byłyby atrakcyjną ofertą na rynku oraz w gildii. Jakie bonusy dawały bo nasze nowe "skille"? No przykładowo (wszystko by trzeba zbilansować): -procent do obrażeń (dla drużyny), -procent do trafienia (dla drużyny), -procent do wytrzymałości przy ulepszaniu przedmiotów, -procent do szansy w ulepszaniu przedmiotów oraz ich wytwarzaniu, Można wymyślać jeszcze wiele ![]() No to przechodząc dalej, jak wyglądałaby rozbudowa tego drzewa od strony gracza? No cóż, myślę że znajdzie się nowa fucha dla NPC oraz kilka starych mobków bedzie musiało stać się ostrożniejszymi ![]() Oczywiście nie może być zbyt łatwo, dlatego rozbudowę naszej podklasy można by rozpocząć około 45 poziomu postaci. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dzięki tym którzy doczytali to do końca a jeszcze bardziej tym, którzy sie wypowiedzieli ![]() ![]() SiQiel, Larkas _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi ![]() |
|
10 Lis 2016, o 21:16 |
![]() |
|
![]() |
||
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00 Posty: 187 Podziękowano: 21 razy Otrzymanych podziękowań: 53 razy Serwer: Tolnor ![]() |
Dam sobie wszystko co się da w ulepszanie itemow, zrobie 5 postaci +20, a na koniec zrobie reset i dam w dmg (bo bedac +20 trudno nie trafiać)
|
|
10 Lis 2016, o 23:48 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor ![]() |
To że bedą dawały bonusy do ulepszania to nie znaczy że bedzie az tak łatwo, bez przesady
![]() ![]() _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi ![]() |
|
11 Lis 2016, o 00:06 |
![]() |
|
![]() |
||
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00 Posty: 187 Podziękowano: 21 razy Otrzymanych podziękowań: 53 razy Serwer: Tolnor ![]() |
Kazdy % sie liczy i teoretycznie zwieksza sansze powodzenia.
|
|
11 Lis 2016, o 11:06 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor ![]() |
Tak, ale zauważ, że zdobycie punktu będzie wymagało od gracza poświęcenia expa a to oznacza, że nie jesteśmy w stanie w pełni rozbudować drzewka na jednym lvl bo po prostu nie bedziemy w stanie tego wyexpić. Poza tym, jak napisałem w poście, bonusy sa tylko przykładowe i wymagają bilansu.
_________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi ![]() |
|
11 Lis 2016, o 12:03 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 2 Paź 2016, o 17:11 Posty: 14 Podziękowano: 5 razy Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: Firebait Serwer: HardCore ![]() |
cześć
Sam pomysł uważam za jak najbardziej w porządku. Podoba mi się i super, że ktoś w końcu się tego podjął. ,Ale" Co mi się nie podoba: -Rozwijanie drzewka umiejętności u npc jest po prostu zbędne dla umiejętności pasywnych, lepiej by było gdyby dana umiejętność rosła (jej % bonusu) wraz z połączeniem czynników jakimi są:
-Procent do obrażeń/trafienia dla drużyny (po prostu drużynowe bonusy) - nie wiem o co dokładnie chodziło, nie wytłumaczyłeś tego, więc przedstawię jak ja to widzę: Mamy do wyboru na podklasie ,,obrońca drużyny"(lub jakkolwiek można by ją nazwać) umiejętność aktywną - gruboskórność, lub ,,ochrona tarczą" (nie wiem jak zwie się to na rycerzu) , albo jakiś inny buff - wybierając jedno z dwóch za pkt. umiejętności, nie możemy wziąć już drugiego. Potem używając takiej umiejętności w walce dostajemy ilość pkt. od ilości zaabsorbowanych obrażeń * ilość osób w drużynie, żeby zdobyć kolejny poziom musimy mieć co najmniej x-ilość pkt. nabitych na tej umiejętności i wtedy możemy ulepszyć ją na kolejny poziom. Co mi się podoba: -Procent do wytrzymałości przy ulepszaniu przedmiotów -Procent do szansy w ulepszaniu przedmiotów, oraz ich wytwarzaniu Cytuj: W moim zamyśle całe podklasy opierały by się na drzewku rozwoju i to dość obszernym. Sam zamysł drzewa uważam za dobry bo nie jest ograniczony i daje możliwość rozbudowy o kolejne dziedziny w przyszłości. A więc w takim razie czym by się różniły nasze umiejętności z drzewka od tych naszych, wtedy już "podstawowych", dla różnych klas? A no tym, że wszystkie umiejętności z drzewka byłyby wyłącznie pasywne. Zastanawiałem się nad tym od momentu opublikowania postu i nie uważam, żeby było to złe podejście. Pozdrawiam. Firebite _________________ Rodzimy się bowiem i umieramy sami, a ci, którzy towarzyszą nam po drodze, zwykle będą musieli wybrać własną. ~Jarosław Grzędowicz |
|
11 Lis 2016, o 14:47 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor ![]() |
Muszę przyznać, że podobają mi się Twoje pomysły, aczkolwiek:
![]() -Jeśli chodzi o NPC to myślę, że dodałby do podklas trochę klimatu oraz dałby możliwość wprowadzenia podklas do fabuły gry. Poza tym daje to możliwość wykorzystania mobków, których aktualnie nikt nie bije i stoją bezczynnie. ![]() -Ogólny zamysł tych umiejętności pasywnych jaki miałem to taki, że umiejętności nie będą używane w walce ale będą jakby przypisane do postaci. To znaczy, że drużyna walcząca razem z tą postacią dostaje w walce od początku stały bonus i nikt nie musi go odpalać za pomocą PA. Bonus byłby aktywny w czasie gdy rozdająca jest walce, czyli od czasu jak dołączy do czasu aż padnie. ![]() Dzięki za merytoryczną opinie ![]() ![]() _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi ![]() |
|
11 Lis 2016, o 16:13 |
![]() |
|
![]() |
||
Jedną nogą w Haligardzie ![]() Rejestracja: 19 Kwi 2016, o 08:39 Posty: 31 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 17 razy Otrzymanych podziękowań: 8 razy Serwer: Tolnor ![]() |
Pomysł jak najbardziej na +. Nurtuje mnie tylko jedna rzecz: "Bonus do wytwarzania przedmiotów". Prosiłbym o wyjaśnienie na jakiej zasadzie miałby działać wg autora tematu
![]() _________________ Serwer Hc: Sheed na zawsze |
|
11 Lis 2016, o 16:52 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 2 Paź 2016, o 17:11 Posty: 14 Podziękowano: 5 razy Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: Firebait Serwer: HardCore ![]() |
Cytuj: Ogólny zamysł tych umiejętności pasywnych jaki miałem to taki, że umiejętności nie będą używane w walce ale będą jakby przypisane do postaci. To znaczy, że drużyna walcząca razem z tą postacią dostaje w walce od początku stały bonus i nikt nie musi go odpalać za pomocą PA. Nie wiem jakby to wyglądało z level'ami 60+, niektórzy mogliby nie chcieć nabijać przez tydzień pasywnego bonusu, który będzie się uaktywniał jedynie w walce drużynowej. _________________ Rodzimy się bowiem i umieramy sami, a ci, którzy towarzyszą nam po drodze, zwykle będą musieli wybrać własną. ~Jarosław Grzędowicz |
|
11 Lis 2016, o 16:58 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29 Posty: 14 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: SiQiel Serwer: Tolnor ![]() |
Gotha, Wszystkie bonusy jakie podałem były tylko przykładowe
![]() ![]() Myślę, że byłby to bonus w tym wypadku na szanse powodzenia takiego wytwarzania czy coś w tym rodzaju ![]() firebite, bonus działałby w każdej walce. Mniej więcej na takiej zasadzie jak modyfikatory w psycho, z tym wyjątkiem, że jeśli byłaby to pasywka drużynowa to działałaby również na członków zespołu ![]() ![]() Pozdrawiam ![]() _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi ![]() |
|
11 Lis 2016, o 17:02 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |