![]() |
Strona 2 z 3 |
[ 23 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Problematyczne questy - zbieramy Wasze opinie!
Autor | Wiadomość |
---|---|
![]() |
Kij napisał(a): Medalion adaira moim zdaniem to jest po prostu nie porozumienie ![]() Magiczne sztuczki, zatordemon jest nie do ubicia w pojedynkę (przynajmniej na sh), a sam atakuje w trakcie q. ja sh 30-35 lvl ubilem solo(z psem albo krukiem bo to juz dawno bylo i wszystkiego nie pamiętam), chyba ze go wzmocnili i o czymś nie wiem |
4 Sty 2017, o 19:28 |
|
![]() |
|
Inżynier ![]() Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49 Posty: 413 Podziękowano: 220 razy Otrzymanych podziękowań: 159 razy Nick w grze: Rughes Serwer: Tolnor ![]() |
Zobaczyłem na FB ze taki temat powstał i wszedłem z ciekawości zobaczyć o czym będą tu ludzie narzekać. Ja nie wiem jak można mieć problem z Q w taernie, są tak banalnie proste, że nie miałem z nimi prawie ani razu problemu (pentagram w Q z żabką jest tak niewyraźny i krzywy że ciężko było go ogarnąć). Wg mnie te questy wymagają minimum logicznego myślenia i jakiegoś poziomu IQ, bo można je wykonać nawet bez błądzenia całymi dniami po mapach. Poza tym, upraszczając je to juz wgl byłoby zero przyjemności, cała frajda w tym żeby móc rozwiązywać zagadkę, odkryć coś, a nie tylko klikać. Zgodzę się natomiast z tym ze Q nie powinny wymuszać skończenia ich, tylko być alternatywą, przy czym zdecydowanie powinny być większe nagrody, jeśli nie "gold/exp" to chociaż inne materialne. Poświęcając na Q 2h i dostając za niego 3x mniej niz by się w tym czasie zarobiło i przyexpiło gdzieś indziej, to bardzo zniechęca do ich robienia.
|
4 Sty 2017, o 20:23 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 14 Sty 2014, o 19:42 Posty: 157 Podziękowano: 120 razy Otrzymanych podziękowań: 82 razy Nick w grze: RycerzKrola Serwer: Tolnor ![]() |
Budda napisał(a): Zobaczyłem na FB ze taki temat powstał i wszedłem z ciekawości zobaczyć o czym będą tu ludzie narzekać. Ja nie wiem jak można mieć problem z Q w taernie, są tak banalnie proste, że nie miałem z nimi prawie ani razu problemu (pentagram w Q z żabką jest tak niewyraźny i krzywy że ciężko było go ogarnąć). Wg mnie te questy wymagają minimum logicznego myślenia i jakiegoś poziomu IQ, bo można je wykonać nawet bez błądzenia całymi dniami po mapach. Poza tym, upraszczając je to juz wgl byłoby zero przyjemności, cała frajda w tym żeby móc rozwiązywać zagadkę, odkryć coś, a nie tylko klikać. Cieszy mnie, że ktoś to powiedział ![]() |
5 Sty 2017, o 17:29 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
byle to utrudnianie nie wyglądało tak, że co drugi etap trzeba ogarniać ekipe 5x 100+
questy przynoszą korzyści jednej osobie i to ona powinna się starać, a nie potrzebować pomocy koxow |
5 Sty 2017, o 18:01 |
|
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 31 Paź 2016, o 10:55 Posty: 16 Podziękowano: 6 razy Otrzymanych podziękowań: 5 razy Nick w grze: BuczolNup Serwer: Tolnor ![]() |
RycerzKróla napisał(a): Wszystko w zadaniach podane jest jak na tacy, często nawet nie trzeba czytać dialogów, żeby wykonać quest _________________ Larkas - Itolowskyyy - Bóczol - BuczolNup Ostlor - Itoleqq |
5 Sty 2017, o 19:03 |
![]() |
![]() |
|
Inżynier ![]() Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49 Posty: 413 Podziękowano: 220 razy Otrzymanych podziękowań: 159 razy Nick w grze: Rughes Serwer: Tolnor ![]() |
Bo taern to miała być gra drużynowa, dlatego niektóre questy wymagają zebrania ekipy. Jednak mało kto chce w nich pomagać bo nie mają z tego korzysci, a gdyby tak pomagajacym coś z tego dawać? choćby prestiżu do G?
|
5 Sty 2017, o 20:36 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 14 Sty 2014, o 19:42 Posty: 157 Podziękowano: 120 razy Otrzymanych podziękowań: 82 razy Nick w grze: RycerzKrola Serwer: Tolnor ![]() |
Z niektórych grup Utorów spada prestiż.
@seba11pl Nie dawać trudniejsze grupki, ale ograniczać wskazówki, dać coś w rodzaju, ze musimy chodzić po całym świece i szukać rozwiązania, lub fragmenty, gdzie musimy wiele rzeczy się domyślać. Mogłyby być dodatkowe ścieżki wyboru dla tych uważnych (kto uważnie czytał dialogi i ma trochę oleju w głowie na poszczególnym etapie będzie wiedział gdzie pójść, żeby np. otrzymać dodatkowe zadanie/nagrodę). |
5 Sty 2017, o 20:45 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
ten prestiż by musiał w setkach lecieć, żeby kogoś namówić
|
5 Sty 2017, o 21:01 |
|
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie
![]() |
Problem większości questów jest taki, że grupki są za mocne. Same questy są dosyć proste. Co do pomocy kiedyś był inaczej, więcej ludzi grało robiło i łatwiej dało się to zrobić, także więcej osób chciało pomagać teraz ciężej jest o pomoc czy zebranie grupy bo to się po prostu nie opłaca.
|
5 Sty 2017, o 21:16 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk ![]() Rejestracja: 25 Cze 2013, o 16:13 Posty: 2 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 5 razy Nick w grze: Bosmati ![]() |
Moim zdaniem większość zadań jest bardzo dobrze skonstruowana. Część wykonujemy indywidualnie, a do części potrzebna jest grupa. Wbrew pozorom, nie jest zbyt trudno znaleźć pomoc wystarczy, że jest się kulturalnym. Jedynym wyjątkiem jest, tak jak powiedziano wcześniej, zadanie na Aque. Należałoby zmienić końcowe etapy albo po prostu zwiększyć minimalny lvl.
Innym aspektem jest to co napisał Gromak. Nie jest normalne, że przez bite 20 minut jeżdżę kursorem po mapie by znaleźć odpowiedni przedmiot do zadania. Jest to zwyczajnie męczące i zniechęcające. Dialogi są napisane ciekawie i pozwalają wczuć się w uniwersum. Naprawdę gratuluje, macie w swoich szeregach naprawdę dobrego fachowca. Dlatego tym bardziej ubolewam, że zadań jest tak mało. Zagadki logiczne które od czasu do czasu się pojawiają, są bardzo proste i raczej nikomu nie sprawiają problemów. Natomiast problemem jest to, że zwyczajnie wielu graczy nie czyta dialogów. Sądzę, że tu leży problem większości pytań o pomoc i problemów z zadaniem. Nagradzanie za czytanie a "karanie" za przewijanie dialogów, rozwiązało by problem. Zmieniłbym jeszcze przeznaczenie początkowych zadań. Powinny w większym stopniu tłumaczyć mechanikę gry. Wyjaśnić na czym polega ulepszenie, co to jest esencja, powinny wprowadzić na początkowe bossy. Widziałbym tu role epizodów, w końcu mamy tam nawet wątek maga handlującego esencjami. Zakończyłoby to a przynajmniej ograniczyło "proceder" kupowania martumali za 20k. A dla trochę silniejszych postaci można by wprowadzić zadania które mają po parę zakończeń w końcu dużo zabawniej jest gdy dialog naprawdę ma wpływ na całość zadania. Świetnymi przykładami są tu Rechot rozpaczy czy pierwsza część drugiego epizodu. |
5 Sty 2017, o 22:28 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 2 z 3 |
[ 23 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |