Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
 Boss dla 10 graczy 

Czy chcielibyście takiego bossa w grze?
1. Tak 82%  82%  [ 102 ]
2. Nie 18%  18%  [ 22 ]
Razem głosów : 124

 Boss dla 10 graczy 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016, o 18:38
Posty: 39
Miejscowość: Polska
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: GUldiur
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Czyli na 2x dr ;p.
Ale pomysł dobry i przemyślany.

_________________
Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną.
Potrzeba czasu, by się zestarzeć ~Paulo Coelho
Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz.




http://scr.hu/0wms1/en1fy http://scr.hu/0wms1/0w9jy


28 Mar 2017, o 18:02
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2016, o 13:03
Posty: 136
Miejscowość: Khorinis
Podziękowano: 40 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Również jestem za :)

Fajnie byłoby iść na takiego ciekawego bosa i w takiej ilości graczy ale boss musiałby być trudny i powinno zostać dodane ograniczenie takie jak ma aqua (wejście raz na tydzień).

Oczywiście drop też powinien być jakiś w miarę zachęcający (kolejne psychorarki, skiny) :D

Co do walki to przedstawiono już kilka pomysłów, jednak obowiązkowo w wyprawie musiałyby brać udział wszystkie profesje, oszczędziłoby to faworyzowania jednych a odtrącania drugich.

_________________
P O Z D R A W I A M

All postacie - Off
Łucznik - On

W grze od 15.09.2012 r. Koniec przygody 24.10.2018 r.

Próba powrotu do pogrywania 27.06.2019 r.


28 Mar 2017, o 23:10
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Zamiast raz na tydzień lepiej jakby pojawiał się raz na miesiąc, wyjątkowo rzadki, w dodatku wymagający poszukania go, czyli lotny, jednak tylko pojawiałby się na zielonych polach do szukania na całej mapie gry, do zaatakowania tylko w kompletnym pt, w dodatku nie byłby sztuczną inteligencją, byłby eventem, kierowany przez któregoś z adminów to tak dla utrudnienia :D a leciałyby z niego unikalne skiny szansa na drop jakieś 0,01% + jakieś rarki ale już z większą szansą :D


28 Mar 2017, o 23:42
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Sie 2011, o 18:26
Posty: 111
Miejscowość: Wawka
Podziękowano: 308 razy
Otrzymanych podziękowań: 659 razy
Nick w grze: Conan
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
No ba, dzięki Kesibin za odkopanie :)

Jeśli BR pozwoli na tworzenie tego typu bossów, to cholera dlaczego nie?

Mi się marzą właśnie tego typu przeciwnicy, ogromne World Bossy, gdzie wszyscy w drużynie muszą ściśle współpracować. Przedsmak takiej współpracy został zaakcentowany na Moranie (co dobrze rokuje :D, widać, że Oby Żyli Wiecznie Twórcy zmierzają w dobrą stronę). Jednak na takim World Bossie, ta współpraca byłaby znacznie bardziej uwypuklona. Jak ktoś coś skrewi to idzie niszczące AOE i wszyscy gleba 8-)

A już całkowitym kosmosem byłoby stworzenie takiego mechanizmu, gdy część graczy biłaby bossa, a część wykonywała w tym czasie inne czynności (równie istotne) - no nie wiem np. rozbijała jakieś zwierciadła, z których boss czerpie moc, walcząc przy tym z przyzywanymi sługusami :twisted:

_________________
corrumpunt mores bonos colloquia mala


1 Kwi 2017, o 12:53
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39
Posty: 112
Podziękowano: 31 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: Havada
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Bardzo fajny pomysł, tylko trzeba sensownie wymyślić mechanikę takiej walki. Podział na stronę bijącą i debufującą nie jest chyba dobrym pomysłem, już lepiej by było gdyby jedną turę miała ruch jedna piątka, a drugą turę druga piątka, oczywiście na zmianę z bossem... A może lepiej: drużyny nie stoją po dwóch stronach, tylko stoją w dwóch oddalonych nieco od siebie nieco rzędach, piątka bardziej wysunięta do przodu może używać ataków mentalnych i fizycznych (z bliska), a tylna piątka - dystansowe i mentalne. To by miało i logiczne uzasadnienie, i byłoby po prostu fajne :d

_________________
Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc.


3 Kwi 2017, o 00:38
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 6 Lis 2016, o 19:54
Posty: 12
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Nick w grze: IzxMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Boss na 10 graczy super mogą zrobić specjalną ikonkę w Której można bez pośrednio kliknąć w ikonkę ,,Boss G,, i zbierać się w G . po zakończeniu czas oczekiwania co dziennie raz za free a jak ktoś chce kilka razy to składka za kasę Gildiną


27 Kwi 2017, o 09:43
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Gru 2016, o 18:51
Posty: 1
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: NewKnight
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Boss dla 10 graczy
Pomysł ok ale czy zostanie wcielony w grę

_________________
Ryc 100lv Rośnie
100 wbity dnia 03-07-2017 Godziny 12:20
110 wbity dnia 2017-11-2 16:40
Morana ubita Dnia 2017-11-4 22:10 w składzie Dr,MO,VD,SH,Ryc


27 Maj 2017, o 20:49
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 385 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron