Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 Eksperymentalna sugestia dotycząca % 
Autor Wiadomość
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 769
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
Odpowiedz z cytatem
Post Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Wiem że każdy narzeka na % ale moim zdaniem właśnie przez to że nadal działają one zbyt sztywno.

Proponuje przetestować system w którym każdy atak byłby liczony 100 razy przez swój %.
Np. 100x70% w obecnym systemie, jeżeli będzie 54/100 udanych % akcji wyniesie 54 lub jeżeli będzie 90/100 udanych nasz % wyniesie 90.

Dzięki temu przede wszystkim skończyłaby się monotonia np że każdy atak na 3pa wynosi 60%.

Wiem że zmiana byłaby bardzo duża ale uważam że warto byłoby to przetestować na s0.

_________________
Gram od: 2011-04-13
Image
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )

MALDITO OSTLOR 101
TOLNOR 60
HELLSINGMO OSTLOR 44
VIP OSTLOR 37
OZ TOLNOR 31


4 Sie 2017, o 21:31
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01
Posty: 544
Miejscowość: Piaseczno
Podziękowano: 626 razy
Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Właściwie to wcale nie byłaby duża zmiana i nie wymagałaby testowania. Mnie się podoba, może nie jest to jakaś rzecz konieczna do wprowadzenia, ale myślę że miło by się przyjęła. Co prawda jest to jakiś dodatkowy element losowości, ale mało znaczący, i rzeczywiście walka byłaby nieco mniej nużąca gdyby uzupełnić wzór na trafienie takimi widełkami.

_________________
Spoiler:


5 Sie 2017, o 00:25
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011, o 13:32
Posty: 50
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Już widze te lagi na serwach i błaganie o hh bo gra nie działa, a to wszystko po to żeby nie zauważyć żadnej różnicy bo poszczególne ataki jeśli by różniły się % to najprawdopodobniej +\- 1 co i tak zostało by zniwelowane przy np 5 atakach. (500 losowań). :D

_________________
Krzychuw - Rycek 118 lvl s1


5 Sie 2017, o 01:34
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2181
Podziękowano: 262 razy
Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
O ile dobrze zrozumiałem ten "system", teoretycznie, mając testową sytuację:
Postać A staty 100, PA w atak 1
Postać B staty 700 PA w atak 5
(W ten sam cel) Postać A mając "farta" w 100 próbach zobaczyłaby i miałaby większy % niż postać B której się "nie pofarciło"? Wtedy zaczną się pytania "jak ten nob może mieć większy % niż ja", czyli przysłowiowe "zamienił stryjek siekierkę na kijek".

Dodatkowo, przy tym "systemie" serwer (pomijając serwer HC) miałby 99x tyle obliczeń do wykonania.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


5 Sie 2017, o 01:47
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 7 Sie 2012, o 02:33
Posty: 32
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Czy dobrze mi się kojarzy, że podobny system jest na HC ? z tym że każdy atak liczony jest 2x a nie jak w temacie 100 ?


5 Sie 2017, o 09:36
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01
Posty: 544
Miejscowość: Piaseczno
Podziękowano: 626 razy
Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Nie, to inna propozycja. Ten sposób liczenia tworzy szansę na to, że będziemy atakować z innym procentem na trafienie niż normalnie. Ogranicza po prostu monotonnie, tzn. nie zaatakujesz w 1 rundzie 5 razy na 64%, jak obecnie, tylko, powiedzmy, na 62%, 64%, 64%, 65% i 67%. A system na hc działa tak, że procenty wyświetlane na ekranie są nieprawdziwe, i gdy gracz widzi że ktoś atakuje go na 10% to tak naprawdę jest to atak na jakieś 2%, i jedyną logiką takiego rozwiązania jest to żeby gracze nie czuli się skrzywdzeni przez procenty (no i żeby ograniczyć wpływ pecha na hc).

_________________
Spoiler:


5 Sie 2017, o 10:16
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2015, o 11:55
Posty: 137
Podziękowano: 67 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Nick w grze: JeeanD
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
HELLSING napisał(a):
Wiem że każdy narzeka na %...

Ja nie narzekam. Taka gra ;)
Nie zapomnę jak kilka razy wbiłam korki na 1%. Fart niesamowity.
Myślę że ten niepokój graczy wynika z tego że mieli akurat pecha i nie udało im się trafić po 5x na 60%. Gdyby jednak trafili 5x na 60% to tematu by nie było ;).

_________________
,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd."
National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata"


6 Sie 2017, o 22:06
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 369 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron