Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Różne dni w Taernie
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Widziałam w kilku grach pewne rozwiązanie które urozmaicało codzienną monotonię.
Co dobę, serwer wybierał jeden z drobnych bonusów, czasem przyjaznych a czasem nie. Bonus był podany zawsze do wiadomości wszystkich graczy i dotyczył wszystkich w ciągu całej doby. Losował by jeden z bonusów (podaję tylko przykłady): - "dzień bogactwa" (drop z platynowych skrzynek zwiększony o 10%) - "dzień siły" (moby mają o 5% większy DMG) - "dzień szczęścia" (szansa dropu rarów zwiększona o 1%) - "dzień zdrowia" (HP graczy zwiększone o 10%) - "dzień inteligencji (10% więcej ekspa dla graczy) Naturalnie bonusów takich, w grze tak złożonej, można by wymyślać setki. Jeden wylosowany bonus z dużej puli z pewnością w jakimś stopniu dodał by grze odrobinę przypraw do smaczku. _________________ ,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd." National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata" |
|
10 Sie 2017, o 19:19 |
|
|
Inżynier
|
Dzień zdrowia i bonus do HP to coś dla mnie, aż bym był za takim pomysłem Ale myślę że takich bonusów musiało by być do wylosowania co najmniej tyle ile dni w miesiącu, a realnie patrząc myślę że to nie wejdzie do gry.
|
|
10 Sie 2017, o 19:25 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 4 Sty 2017, o 16:19 Posty: 28 Podziękowano: 15 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Nuvi |
No czemu nie, pomysł wydaje się dobry. Ale może zdarzyć się taka sytuacja, np. na serwerze HC, ktoś uciekłby normalnie na 1 hp oddychając z wielką ulgą. Ale podczas dnia z większym dmg mobów, to dostałby nerwicy, bo zabił go bonus dla mobków :p
_________________ Jeśli większości się buntują przeciw tobie, warto jest walczyć. Chociaż nie zawsze ma to dobre skutki. |
|
10 Sie 2017, o 19:47 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Dzień głupka - wiedza graczy spada o 10%
Dzień pajaca - kneble są o 50% mniej skuteczne i kneblują tylko co 2 słowo... Serio Dajcie spokój. _________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
|
11 Sie 2017, o 01:23 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Jeśli chodzi o przynajmniej niektóre z tych rozwiązań, to nie mamy możliwości technicznych. Moim osobistym zdaniem pomysł jest fajny, ale wprowadzenie tego typu systemu w większości przypadków byłoby czasochłonne.
|
|
11 Sie 2017, o 09:37 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Przecież wprowadzanie Broken ranks też jest czasochłonne ale nie musielibyście tego wprowadzać od zaraz najpierw trochę nowych bosków umiejek i powiększenie lvl do 500 a dopiero potem
Widziałem coś podobnego do tego systemu w grze o dragon ballu kosmiczni.pl chyba |
|
11 Sie 2017, o 12:32 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Zainspirowała mnie gra serii Heroes. Tam był taki system. Dość ciekawe to było, niby drobiazg ale przy odpowiedniej strategii gry, dawało to wiele nowych możliwości.
Zgadzam się z tym też, że wprowadzenie czegoś takiego to duża praca dla programistów, trzeba do wszystkich wzorów w kodzie gry dorzucać zmienne bonusów. Niby nieskomplikowane ale czasochłonne. _________________ ,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd." National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata" |
|
11 Sie 2017, o 14:22 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Jeean napisał(a): Zainspirowała mnie gra serii Heroes. Tam był taki system. Dość ciekawe to było, niby drobiazg ale przy odpowiedniej strategii gry, dawało to wiele nowych możliwości. Zgadzam się z tym też, że wprowadzenie czegoś takiego to duża praca dla programistów, trzeba do wszystkich wzorów w kodzie gry dorzucać zmienne bonusów. Niby nieskomplikowane ale czasochłonne. A myślałem, że zainspirował Cie mój post w innym temacie :p Nie wiem czy coś bierzesz, ale w sumie mało mnie to interesuje. Co do tematu, jest to coś wartego wprowadzenia, w bardziej odległej przyszłości. |
|
11 Sie 2017, o 14:27 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Nie muszę niczego brać, mam niezłą "fazę" bez używek . Wiem na pewno że Drygu zainspirowany był grą z serii Heroes, szczególnie jeśli chodzi o system walki. Z gry Diabolo również zaczerpnął system interakcji na mapach. W izolacji od tych gier nie mógł by tego wymyślić. Sprytnie połączył to w całość. Brakuje jednak kilku elementów, a jednym z nich jest ten o którym wspomniałam.
_________________ ,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd." National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata" |
|
12 Sie 2017, o 20:23 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Poraża mnie nastawienie ekipy i całej taernijskiej społeczności do ludzi, którzy mają jakiekolwiek sugestie. Pomysł jest po prostu świetny, a spotkał się póki co tylko z "co ty bierzesz" i "nie da się bo się nie da". To co się da? Bo odnoszę wrażenie, że nie da się nic. Zwalanie winy na BR mija się z celem, bo przez rozpoczęciem prac współpraca ekipy z graczami też raczej nie kwitła.
_________________ Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc. |
|
21 Sie 2017, o 13:55 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |