Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 -zwierzaki towarzyszące w walce[100%] 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
Marxell napisał(a):
Mówię wam to by była super opcja. BTW ja w tej grze widziałem jak kold dosiada tygrysa...

Tyle ze to nie sa 2 npce kold+tygrys tylko jeden npc z taka grafika
tak mi sie zdaje, oczywiscie moge sie mylic
pzdr

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


8 Maj 2011, o 15:03
Profil WWW
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
Podstawowe pytanie:
Po co gracz ma dosiadać jakiegoś stwora?
Chodzi o zwiększenie szybkości chodzenia po planszy?

Największym problem jest tu odwzorowanie graficzne czegoś takiego.


8 Maj 2011, o 15:06
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lut 2011, o 01:53
Posty: 45
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
Chodzi o to żeby wyższe levele miały coś więcej z promocji z levelu umiejetności skili ... co mi z wilka który będzie stal mi kolo nogi i nic specjalnego nie robił... stworzyć konkretne moby które bądą się do czegoś przydawał do tego można by było na nich jeździc szybciej się poruszać żeby był na to jakiś hard quest...
Gram Magiem Ognia nie dość , że nie mam debufow to jedyne co solo zabije to ichi (bez uciekania) bo max to duch energi... tak to biorę sobie jakiegoś moba co mi pomaga w walkach i jest prze ze mnie dosiadany i idę się bawić.


8 Maj 2011, o 18:48
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
Marxell napisał(a):
i jest prze ze mnie dosiadany i idę się bawić.

koncowka zabrzmiala dosc dziwnie :)

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


8 Maj 2011, o 19:24
Profil WWW
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Lut 2011, o 18:41
Posty: 50
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
folky napisał(a):
słonie :)
w koncu byly wykorzystywane do walk

bo wyobrazilem sobie rycerza na sloniu ktory atakuje łucznika a ten niczym legolas go niszczy
:D

Hmmm niczym walka tak ja w 300 :) a może cała drużyna na słoniu by siedziała :D

_________________
Image
http://graphics-forum.phorum.pl


Kariera w taernie zakończona postaciami
Chemidrut - 62 lvl
chemik - 68 lvl
falconeer - 28 lvl
Gracz The pride of taern - EMERYT
Na forum Prawie emeryt


8 Maj 2011, o 19:58
Profil WWW
Uczeń Simona

Rejestracja: 15 Gru 2010, o 15:48
Posty: 75
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
@Marxel

Ale nie wiesz jak dokładnie te pety będą wyglądać, prawda?

Dosiadane zwierzątka narzazie nie są potrzebne, takie jest moje zdanie. Miały by zwiększać prędkości chodzenia po mapie? Nie jest potrzebne zwiekszenie prędkości poruszania sie po mapie - narazie swiat jest mały, z jednego krańca na drugi mozna sie przedostac w mgnieniu oka.

Jeśli chodzi o same pety - jak wejdą to zobaczysz czy lepsze takie czy lepsze dosiadane.

_________________
s1 LeśnyDziad Droid


8 Maj 2011, o 20:24
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Lut 2011, o 18:41
Posty: 50
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
Lasek napisał(a):
@Marxel

Ale nie wiesz jak dokładnie te pety będą wyglądać, prawda?

Dosiadane zwierzątka narzazie nie są potrzebne, takie jest moje zdanie. Miały by zwiększać prędkości chodzenia po mapie? Nie jest potrzebne zwiekszenie prędkości poruszania sie po mapie - narazie swiat jest mały, z jednego krańca na drugi mozna sie przedostac w mgnieniu oka.

Jeśli chodzi o same pety - jak wejdą to zobaczysz czy lepsze takie czy lepsze dosiadane.


Hmm czy ja o czymś nie wiem jakieś zwierzątka maja wejść ?

_________________
Image
http://graphics-forum.phorum.pl


Kariera w taernie zakończona postaciami
Chemidrut - 62 lvl
chemik - 68 lvl
falconeer - 28 lvl
Gracz The pride of taern - EMERYT
Na forum Prawie emeryt


8 Maj 2011, o 20:45
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 03:25
Posty: 251
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Ceol
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
Chemik sprawdź se temat "W PLANACH"

_________________
dr 120


8 Maj 2011, o 20:52
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2011, o 10:35
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
Jak rozumiem, pety mają w jakiś sposób pomagać.
Nie wiem jakie są plany, ale jeśli to ma działać na zasadzie pomocy w walce, czy czegoś, to może zróbmy różne rodzaje:

NP.
Muł - zwiększa udźwig - w sam raz na ryby i przyszłe (mam nadzieje) rzemieślnictwo
Koń - jako środek transportu
Sowa - plusy do many/wiedzy (może być zamiast sowy jakiś żywiołak czy wróżka, na jedno wychodzi)
Wilk - pet walczący
i tak dalej i tym podobne...

Może coś w tym stylu ?

_________________
* Dies Irae - die consueto *


Ostatnio edytowany przez Iraes, 8 Maj 2011, o 21:43, edytowano w sumie 1 raz



8 Maj 2011, o 21:38
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 5 Lis 2010, o 16:10
Posty: 1201
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 112 razy
Post Re: -zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
Pety to ma być pomoc w walce. To zwierzaki walczące i chyba tylko do tego będą.

_________________
Lester - Barbarzyńca 70 lvl - [off] - 24.02.2013; [próba powrotu] - 05.05.2019 - 71 lvl


8 Maj 2011, o 21:39
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 42 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 124 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron