Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Równe PvP
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 6 Sty 2016, o 22:54 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: AquaFairy Serwer: Tolnor |
Niejeden gracz się wkurza kiedy idzie sobie i nagle ktoś go atakuje, jak dla mnie to jest wada że jak się jakieś 2 osoby zgadają to już nie zwiejesz bo po ucieczce od 1 osoby, w ułamku sekundy łapie cię kolejna, i tak w kółko puki cie nie zabiją. Jest to uciążliwe dla niskich lvl'i jak i dla wysokich ponieważ jednak jeśli jesteś wyczerpany po walce z jakimś bossem typu jastrzębior albo wendigo to inni gracze ci nie odpuszczą przez tak zwany "ból dupy" że to nie oni tylko ty to złapałeś. I nic nie zrobisz, dałeś radę czempa? fajne, to teraz zabiją cię gracze bo tak.
Do sedna sprawy, proponuję: Zmianę w ucieczce z walki pvp, polegałaby na tym ze po ucieczce masz jakieś 5-10sec czasy ochrony bezwzględnej na pvp i możesz w tym czasie potnąć albo uciec z czerwonego/czarnego. Pump master nie powinien wskakiwać na % szansie ponieważ jak masz nawet 60lvl i zaatakuje cie 100 to nie masz szans nawet uciec. jak dla mnie pump powinien wskakiwać jak jest walka z różnica około 15-20lvl'i. Tarcze i blachy to teraz tylko ozdoby i wskaźniki że ktoś bije dany typ gracza, jak dla mnie blachy powinny mieć ograniczenia związane z atakowaniem neutrali albo innych blach a czaszki z atakowaniem czach i sadystów. Sadysta to mechanika tylko do karania graczy bijących małe lvl'e ale nic nie wnosi bo nie każdy z chęcią atakuje każdego tasaka na drodze xd Jeśli macie jakieś pomysły na zbalansowanie tego albo lekkie zmiany czy też własne pomysły to piszcie, chętnie się czegoś dowiem. |
|
23 Sie 2017, o 14:14 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Na tym polega idea czarnego, czerwonego, fioletowego pola i występowanie na wladnie takich polach czempionów i lotnych bosow. Nie zostanie to zmienione.
A tak offtopem piszac; narzekasz, ze oraja po wendzie przez "bol dupy" a Twoj jest wlasnie takim bolem tylko czym innym wywołany. |
|
23 Sie 2017, o 14:18 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Nie popieram. Czarnych pól można unikać. A jakoś na graczy polować trzeba. Straty w pvp są znikome, a jak zginiesz na czerwonym, to masz 48 godzin ochrony pvp. Jak nie lubisz pvp, to możesz ginąć maksymalnie 4 razy w tygodniu. To i tak jest przyjazne dla graczy, którzy w pvp się nie bawią. Też należę do tej grupy graczy.
|
|
23 Sie 2017, o 14:34 |
|
|
Chodząca legenda
|
Czarne pole ma tak własnie działać. Czerwone - jest ochronka.
Ochro po ucieczce z walki = exploit z nabijaniem go swoim znajomym. _________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
|
23 Sie 2017, o 14:38 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 6 Sty 2016, o 22:54 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: AquaFairy Serwer: Tolnor |
Ja bólu dupy nie mam, po prostu jak idę przez zamek czy tunele pająków to tam zawsze ktoś kogoś bije i to jest uciążliwe przy robieniu questów albo expie żeby kontynuować fabułę, szkoda że nie dali opcji postaci typu "postać może walczyć w pvp albo nie" i postać założona z wyłączonym pvp już nigdy nie będzie mogła walczyć, nie każdy lubi bić się z innymi graczami, w tibii rozwiązano to tworząc serwery non-pvp, a skoro gra taka jak tibia ma coś takiego i to fajnie działa to czemu by tutaj nie dać graczowi wyboru miedzy grą dla zabawy, bossów i innych a biciem każdego kogo popadnie czy napisze na ciebie źle. Jak na larkasie zobaczą że latasz sobie loski z czachą to blachy będą cie biły już zawsze mimo że nie lubisz walk pvp, założę się że coś podobnego występuje wszędzie.
|
|
23 Sie 2017, o 15:23 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
E tam, mnie ino co dziwi w tej grze to pvp, skoro wszyscy jesteśmy z Taernu i walczymy z Utorem to czemu wszyscy się wzajemnie zabijamy?
A co do tematu, np w takim GTA Online gracz ma możliwość włączenia trybu pasywnego, co uniemożliwia mu atakowanie innych i bycie celem, oraz blokuje koło wyboru broni, w Taernie mogło by to działać na tej samej zasadzie tylko że nie możemy atakować mobków, żeby tego cwaniaki nie wykorzystywali, i oczywiście odpowiedni coldown czasowy po aktywacji/dezaktywacji, czyli np po wyłączeniu 15s zanim zgaśnie i za 15min możemy znowu pasywke dać. Gracze z statusem nie mogli by korzystać, a inni gracze mogli by choćby przez plaże przejść bezpiecznie na statek. _________________ Larkas Łuk 89 (rośnie) Mo 61 (raczej nie rośnie) Ryc ?? off EU Sh 47 (rośnie) |
|
23 Sie 2017, o 23:01 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Tylko wydaje mi się, że serwer lub tryb non-pvp wymagałby dużej zmiany mechaniki gry, zwłaszcza w miejscach gdzie PVP odgrywa rolę - że się nieco złośliwie wyrażę - regulatora Taernowej gospodarki. Pierwsze co przychodzi mi na myśl to np. koniec z małżami i tego typu mechanizmami, resp czempów pewnie musiałby być zupełnie losowy i w zupełnie losowych miejscach, pewnie też mocno oberwałoby się zleceniom na kasę.
|
|
24 Sie 2017, o 14:59 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 6 Sty 2016, o 22:54 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: AquaFairy Serwer: Tolnor |
Po to utworzyłem ten temat, podzielcie się pomysłami i opiniami.
Ale pump serio powinien być zmieniony bo często jest tak ze się pojawia jak go nie trzeba a jak bez niego jest 100% zgon to go nie ma, nie dopracowali mechanizmu jego przywołania. |
|
28 Sie 2017, o 18:31 |
|
|
|
jeskaiadept napisał(a): Po to utworzyłem ten temat, podzielcie się pomysłami i opiniami. Ale pump serio powinien być zmieniony bo często jest tak ze się pojawia jak go nie trzeba a jak bez niego jest 100% zgon to go nie ma, nie dopracowali mechanizmu jego przywołania. 1 pump ma pomagac glownie małym lvlom bo oni są najbardziej bezbronni (ale na wiekszych sprawdza sie tez w walkach 2vs1 3vs1) 2.Czemu miałby działać zawsze? Teraz jak ma x % na wyskoczenie nie pozwala zbyt czesto padac w nierownym pvp i nie jest źle |
|
28 Sie 2017, o 20:11 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Elementow pvp w taernie powinno byc jak najwiecej tylko najpierw trzeba to pvp naprawic
|
|
29 Sie 2017, o 14:47 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 42 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |