Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
 Równe PvP 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Sty 2016, o 22:54
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: AquaFairy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Równe PvP
Niejeden gracz się wkurza kiedy idzie sobie i nagle ktoś go atakuje, jak dla mnie to jest wada że jak się jakieś 2 osoby zgadają to już nie zwiejesz bo po ucieczce od 1 osoby, w ułamku sekundy łapie cię kolejna, i tak w kółko puki cie nie zabiją. Jest to uciążliwe dla niskich lvl'i jak i dla wysokich ponieważ jednak jeśli jesteś wyczerpany po walce z jakimś bossem typu jastrzębior albo wendigo to inni gracze ci nie odpuszczą przez tak zwany "ból dupy" że to nie oni tylko ty to złapałeś. I nic nie zrobisz, dałeś radę czempa? fajne, to teraz zabiją cię gracze bo tak.

Do sedna sprawy, proponuję:

Zmianę w ucieczce z walki pvp, polegałaby na tym ze po ucieczce masz jakieś 5-10sec czasy ochrony bezwzględnej na pvp i możesz w tym czasie potnąć albo uciec z czerwonego/czarnego.

Pump master nie powinien wskakiwać na % szansie ponieważ jak masz nawet 60lvl i zaatakuje cie 100 to nie masz szans nawet uciec. jak dla mnie pump powinien wskakiwać jak jest walka z różnica około 15-20lvl'i.

Tarcze i blachy to teraz tylko ozdoby i wskaźniki że ktoś bije dany typ gracza, jak dla mnie blachy powinny mieć ograniczenia związane z atakowaniem neutrali albo innych blach a czaszki z atakowaniem czach i sadystów. Sadysta to mechanika tylko do karania graczy bijących małe lvl'e ale nic nie wnosi bo nie każdy z chęcią atakuje każdego tasaka na drodze xd

Jeśli macie jakieś pomysły na zbalansowanie tego albo lekkie zmiany czy też własne pomysły to piszcie, chętnie się czegoś dowiem.


23 Sie 2017, o 14:14
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00
Posty: 187
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Równe PvP
Na tym polega idea czarnego, czerwonego, fioletowego pola i występowanie na wladnie takich polach czempionów i lotnych bosow. Nie zostanie to zmienione.

A tak offtopem piszac; narzekasz, ze oraja po wendzie przez "bol dupy" a Twoj jest wlasnie takim bolem tylko czym innym wywołany.


23 Sie 2017, o 14:18

Podziękowali: smilodon (23 Sie 2017, o 15:29)
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 12 Gru 2014, o 03:04
Posty: 147
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Nick w grze: Uiopek
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Równe PvP
Nie popieram. Czarnych pól można unikać. A jakoś na graczy polować trzeba. Straty w pvp są znikome, a jak zginiesz na czerwonym, to masz 48 godzin ochrony pvp. Jak nie lubisz pvp, to możesz ginąć maksymalnie 4 razy w tygodniu. To i tak jest przyjazne dla graczy, którzy w pvp się nie bawią. Też należę do tej grupy graczy.


23 Sie 2017, o 14:34
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2181
Podziękowano: 262 razy
Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Równe PvP
Czarne pole ma tak własnie działać. Czerwone - jest ochronka.
Ochro po ucieczce z walki = exploit z nabijaniem go swoim znajomym.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


23 Sie 2017, o 14:38
Profil WWW
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Sty 2016, o 22:54
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: AquaFairy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Równe PvP
Ja bólu dupy nie mam, po prostu jak idę przez zamek czy tunele pająków to tam zawsze ktoś kogoś bije i to jest uciążliwe przy robieniu questów albo expie żeby kontynuować fabułę, szkoda że nie dali opcji postaci typu "postać może walczyć w pvp albo nie" i postać założona z wyłączonym pvp już nigdy nie będzie mogła walczyć, nie każdy lubi bić się z innymi graczami, w tibii rozwiązano to tworząc serwery non-pvp, a skoro gra taka jak tibia ma coś takiego i to fajnie działa to czemu by tutaj nie dać graczowi wyboru miedzy grą dla zabawy, bossów i innych a biciem każdego kogo popadnie czy napisze na ciebie źle. Jak na larkasie zobaczą że latasz sobie loski z czachą to blachy będą cie biły już zawsze mimo że nie lubisz walk pvp, założę się że coś podobnego występuje wszędzie.


23 Sie 2017, o 15:23
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Lip 2016, o 20:54
Posty: 4
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Silforus
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Równe PvP
E tam, mnie ino co dziwi w tej grze to pvp, skoro wszyscy jesteśmy z Taernu i walczymy z Utorem to czemu wszyscy się wzajemnie zabijamy?

A co do tematu, np w takim GTA Online gracz ma możliwość włączenia trybu pasywnego, co uniemożliwia mu atakowanie innych i bycie celem, oraz blokuje koło wyboru broni, w Taernie mogło by to działać na tej samej zasadzie tylko że nie możemy atakować mobków, żeby tego cwaniaki nie wykorzystywali, i oczywiście odpowiedni coldown czasowy po aktywacji/dezaktywacji, czyli np po wyłączeniu 15s zanim zgaśnie i za 15min możemy znowu pasywke dać.
Gracze z statusem nie mogli by korzystać, a inni gracze mogli by choćby przez plaże przejść bezpiecznie na statek.

_________________
Larkas
Łuk 89 (rośnie)
Mo 61 (raczej nie rośnie)
Ryc ?? off
EU
Sh 47 (rośnie)


23 Sie 2017, o 23:01
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Mar 2017, o 12:49
Posty: 3
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Równe PvP
Tylko wydaje mi się, że serwer lub tryb non-pvp wymagałby dużej zmiany mechaniki gry, zwłaszcza w miejscach gdzie PVP odgrywa rolę - że się nieco złośliwie wyrażę - regulatora Taernowej gospodarki. Pierwsze co przychodzi mi na myśl to np. koniec z małżami i tego typu mechanizmami, resp czempów pewnie musiałby być zupełnie losowy i w zupełnie losowych miejscach, pewnie też mocno oberwałoby się zleceniom na kasę.


24 Sie 2017, o 14:59
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 6 Sty 2016, o 22:54
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: AquaFairy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Równe PvP
Po to utworzyłem ten temat, podzielcie się pomysłami i opiniami.
Ale pump serio powinien być zmieniony bo często jest tak ze się pojawia jak go nie trzeba a jak bez niego jest 100% zgon to go nie ma, nie dopracowali mechanizmu jego przywołania.


28 Sie 2017, o 18:31
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Równe PvP
jeskaiadept napisał(a):
Po to utworzyłem ten temat, podzielcie się pomysłami i opiniami.
Ale pump serio powinien być zmieniony bo często jest tak ze się pojawia jak go nie trzeba a jak bez niego jest 100% zgon to go nie ma, nie dopracowali mechanizmu jego przywołania.


1 pump ma pomagac glownie małym lvlom bo oni są najbardziej bezbronni (ale na wiekszych sprawdza sie tez w walkach 2vs1 3vs1)
2.Czemu miałby działać zawsze? Teraz jak ma x % na wyskoczenie nie pozwala zbyt czesto padac w nierownym pvp i nie jest źle


28 Sie 2017, o 20:11
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 11 Lip 2016, o 20:18
Posty: 91
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: SmilodonKyx
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Równe PvP
Elementow pvp w taernie powinno byc jak najwiecej tylko najpierw trzeba to pvp naprawic


29 Sie 2017, o 14:47
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 374 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron