Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Epiki V2 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 24 Gru 2016, o 19:50
Posty: 10
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Nick w grze: Mgoh
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Epiki V2
Zamiast nowych 7 epików-broni, wolałbym 1 epik-zbroje dla wszystkich profesji.

_________________
"Kebaby są dobre" ~ ja


29 Sie 2017, o 15:17
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Epiki V2
Kwestia tego, że dla niektórych hełmy, które w porównaniu z tymi z Morany są szajsem, a dla innych broń, przez co obecny epik poszedłby do śmieci - propozycja nie ma zupełnie sensu. Buty dla sheeda? żaden normalny sh nie zrezygnuje z cierpów na rzecz takiego szajsu bez moda trafień i raptem 1% lepszym modem obrażeń.
Szansa na odczarowanie to przegięcie, no i coś takiego powinno być sprawiedliwie dostępne dla każdego.

Co do tego jaki to miałby być item - to albo inny, niż broń, ale słabszy, niż obecne epiki, albo broń mocniejsza niż obecne epiki noszona wtedy zamiast nich, co by fajnie zbalansowało przewagę epikowców na wysokim lvlu i zmniejszyły ceny obecnych epików, dzięki czemu nosiłoby je więcej osób na niższym lvlu.

Analizując jakie rary są dostepne w Beirn to jedyny sens jaki widzę jako alternatywę w postaci epika to odpowiedni: buty dla profek magicznych i spodnie dla profek fizycznych - bo to w beirn ma odpowiednik tylko w postaci zwykłego rara z jastrzębia, a częściej używa się jako alternatywy psychorara z aqua czyli na 85lvl. Niemniej lvl epika powinien być 120, nie 140 no i zupełnie inaczej zbalansowany. Dodatkowo kompletnie nie podałeś stat - a item z samym bonusem możesz sobie wsadzić bardzo głęboko.

Nie jest to pierwszy i pewnie nie ostatni temat o epikach v2 ale dawno nie widziałem tak niedopracowanego i nieprzemyślanego.

EDIT
@up nie da się zrobić czegoś co będzie dobre dla wszystkich - minimum potrzeba 2 różne tego typu epiki - 1 dla magicznych, inny dla fizycznych, niemniej dla odpowiedniego balansu dać taki z modyfikatorem trafień... patrząc na fizyków: dasz mod. trafień fizycznych, to skrzywdzisz łuka, dasz dystansowych, to bb będzie miał bonus do kamyka, a sh do hado (co może jeszcze jakoś ten 2 przełknie o ile pozostałe właściwości będą niezłe), paradoksalnie magiczny pozwoli rycowi i sh wbijać strach, barbie ryk, a łukowi TSa, co wszystkich zadowoli; przy magikach - mod dystansowy dla mo i vd będzie świetny, dru go wyśmieje, z kolei magiczny dla mośka podbije tylko wrażkę, co też będzie niesatysfakcjonujące - z kolei mod. trafień fizycznych zadowoli wszystkich - druid będzie trafiał z uderzenia, vd lepiej ssał, a mo podpalał.

Podsumowując - z racji, że alternatywą są zbroje z htagi to nowa zbroja musiałaby mieć ciut lepsze staty bazowe (moc, siła, zręka, wiedza, hp, mana, konda) wyskalowane do poziomu statów z itemów z Morany i wymagany lvl na poziomie rarów z Morany, czyli 120, i bonusy:
magiczna:
skok Farida 6%+1% co poziom
modyfikator trafień fizycznych +10%+2% co lvl
res na zimno może pozostać podbity do 20
fizyczna:
rozproszenie Holma 9%+1%/lvl
modyfikator trafień magicznych 10%+2%/lvl
res na zimno podbity o 20

I nie mówcie mi, że niesprawiedliwie podbiłem skok o 2% a rozproszenie o 3, bo podbiłem obie wartości o 50% względem zbroi z Htagi, co jest sprawiedliwe.
A dlaczego mod do trafień, nie obrażeń? Cóż... przy dalszym zwiększaniu dmg gra stanie się za łatwa, o czym już pisał jakiś kolorowy i to chyba nawet w tym temacie.

@down amulet i pierścień nie mają racji bytu z prostego względu - nie widać ich na postaci, a epik poza przewagą w statystykach, przede wszystkim ma się rzucać w oczy i błyszczeć na postaci. Także w grę wchodzi tylko zbroja.
Patrząc na ten aspekt - sens ma tylko peleryna, zbroja lub hełm, przy czym hełmy z Morany i peleryny z Seleny i Admirała są wystarczająco mocne i nic tu dodawać ani zmieniać nie potrzeba, także zostaje zbroja.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


Ostatnio edytowany przez Nephalem 4 Wrz 2017, o 20:54, edytowano w sumie 4 razy



4 Wrz 2017, o 10:59
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Epiki V2
Jeśli już chcemy szukać co mogłoby być epikami v2 to widzę tylko 3 mozliwości:
najlepsza - zbroje, aktualnie zbrojki endgame to Vorleah i Dmorlung, bo zbroi setowej jako 1 części ekwipunku nie ma sensu nosić ze względu na brak bonusu.
gorsza - pierścień - tutaj najlepszym pierkiem jest Mauremys/Skogan, ale większość zakłada przynajmniej 1 resówkę (sklepową lub Disolver) na mocniejsze bosy. Epik taki musiałby być dobrze zbalansowany. Po za tym pierścien jako epik brzmi mało epicko w mojej opinii.
najgorsza chyba - amulet - również mamy do wyboru Yurugu i Vogurun, czyli amulety na 85lvl, ale z fajnym bonusem dla dmg i graczy solo, to jest modem obrażeń. Dodatkowo mamy bardzo dobry resowy amulet z Seleny, którego nosi wiele osób. Więc tu bym nie upatrywał epików.

Każdy inny item na inny slot w tym momencie jest na tyle dobry, że wprowadzając epik na jego miejsce wzmocnienie postaci będzie śladowe.

_________________
Barb 140, Tolnor.


4 Wrz 2017, o 17:08
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00
Posty: 187
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Epiki V2
Epiki v2 mialyby sens jesli byloby wiecej rarow niz tylko 1 sensowne spodnie na dany lv. Ewentualnie można by stworzyć epiki zakładane na pusty slot (tam gdzie kiedys chorągiewki), lecz wtedy dawałyby zbyt dużą przewagę nad graczami bez nich.
Można by tez stworzyć epiki v2 i ustawić limit polegający na tym, ze mogą byc np 2 epiki v2 na serwerze i tracilibyśmy je przy śmierci, lecz nie pasuje to do obecnego systemu gry i zbytnio nawiązuje do innych gier.


7 Wrz 2017, o 12:22
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 14 Lis 2012, o 21:09
Posty: 30
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 47 razy
Nick w grze: BoocikDr
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Epiki V2
namebis napisał(a):

Każdy inny item na inny slot w tym momencie jest na tyle dobry, że wprowadzając epik na jego miejsce wzmocnienie postaci będzie śladowe.


moglby byc jako pasek dla fizoli dajacy w bonuse dodatkowe ataki + cos tam zeby nurt zastepowac a dla magow jako buty i tez dodatkowe taki + cos tam :) majace na 1 poziome np juz takie jak buty/pasek dla na 5tym :P

_________________
larkas dr powraca
Najbardziej nielubiana osoba na s1

pozdrawiam Boocik

w oczekiwaniu na prawde o ekipie bylej z s1


7 Wrz 2017, o 14:11
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 2 Sie 2014, o 19:56
Posty: 21
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Epiki V2
Pomysł do banie nie nie i jeszcze raz nie !!!


8 Wrz 2017, o 10:45
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2015, o 11:55
Posty: 137
Podziękowano: 67 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Nick w grze: JeeanD
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Epiki V2
Mgoh napisał(a):
Zamiast nowych 7 epików-broni, wolałbym 1 epik-zbroje dla wszystkich profesji.
Widzę to podobnie, chociaż wolała bym 2 zbroje, dla postaci magicznych i fizycznych. Takie wykokszone wersje Dmorlunga i Vorka. :D

Poza tym może jakieś epiki dla petów...

_________________
,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd."
National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata"


12 Wrz 2017, o 21:01
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 4 Sty 2017, o 16:19
Posty: 28
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Nuvi
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Epiki V2
Jeean napisał(a):
Mgoh napisał(a):
Zamiast nowych 7 epików-broni, wolałbym 1 epik-zbroje dla wszystkich profesji.
Widzę to podobnie, chociaż wolała bym 2 zbroje, dla postaci magicznych i fizycznych. Takie wykokszone wersje Dmorlunga i Vorka. :D

Poza tym może jakieś epiki dla petów...

A skoro już mówimy o epikach dla petów to mogłyby być jeszcze sety dla petów :p

_________________
Jeśli większości się buntują przeciw tobie, warto jest walczyć. Chociaż nie zawsze ma to dobre skutki.


12 Wrz 2017, o 21:51
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 2 Sie 2014, o 19:56
Posty: 21
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Epiki V2
No no epiki dla petów wyluzujcie wyepxiony pet 120+ ora równie dobrze jak postać


13 Wrz 2017, o 11:37
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 19 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 380 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron