Strona 3 z 5 |
[ 42 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
-zwierzaki towarzyszące w walce[100%]
Autor | Wiadomość |
---|---|
Chodząca legenda
|
Sam pomysł jest OK, tylko trzeba by wprowadzić pewnie ograniczenie max 1 pet na gracza, inaczej ludzie lataliby z całą bandą. Do tego mogą być ograniczenia lvl na posiadanie danego rodzaju peta - w zależności od sposobu pozyskania ktoś na 1 lvl mając kupę hajsu mógł latać z jakimś pro petem.
Co do samego pozyskania zwierzaka proponuje: 1. jakiś dość trudny Q, z którego otrzymujemy dany rodzaj peta, 2. Q pozwalający na zakup peta u specjalnego NPC (wszystkie pety), albo danego rodzaju u różnych NPC, 3. kupowanie peta bez żadnych Q u NPC / za platynę (konieczna będzie wtedy możliwość odsprzedania go za część kwoty lub usunięcia go, aby pozyskać innego, a twórcy pewnie sporo zyskają). Co do ich znaczenia - ograniczyłbym się tylko do pomocy w walce (chociaż podany pomysł jest interesujący), czyli dostawienie peta obok gracza (dużo łatwiejsze do wykonania niż "dosiadanie" go z punktu widzenia grafiki - tak przynajmniej mi się wydaje). Zawsze też można zacząć jak każdy pomysł od najprostszych rozwiązań stopniowo go ulepszając. Co do rodzaju petów (o ile będą mieć coś więcej niż zwykły atak): 1. wszystkie mogą walczyć w pełni wykorzystując możliwości akcji - czyli buffy, debuffy, ataki, obrona itp, 2. można podzielić pety pod względem wykonywanych akcji - czyli pet typowo buffujący/debuffujący/atakujący itp (w tym wypadku ludzie musieliby dopierać sobie odpowiedniego peta). Ciekawi mnie też kwestia ich istnienia (rozwoju): 1. pet będzie awansował jak my i zdobywał exp/staty zgodnie ze schematem (automatycznie, wg tabelki), 2. jw. z tym, że sami będziemy je przydzielać, 3. będzie miał stałe właściwości 4. można będzie dokupić dla petów sety (u specjalnego NPC / różnych NPC, np jakaś obroża, smycz, bat czy cokolwiek innego - jest spore pole do popisu). Co do ich żywotności: 1. Żyją w walce w pełni niezależnie lecz bez obrywania - wchodzą z nami i są do końca, 2. Żyją w walce w pełni niezależnie lecz mogą przyjmować ciosy mobów - giną od utraty hp, 3. Żyją tak długo jak my żyjemy i nie obrywają (po naszym zgonie znikają/umierają), 4. Żyją tak długo jak my żyjemy lecz przyjmują ciosy (giną z nami lub wcześniej gdy same oberwą). Ogólnie sądzę, że temat petów może nie mieć końca, zawsze można coś dodawać, zmieniać, wymyślać, ulepszać itp, itd. Napisałem kilka moich pomysłów, lecz zaznaczam od razu, że nie wszystko trzeba wprowadzić - można to robić stopniowo (np zrobienie petów, a później dopiero sklepów) oraz podałem możliwe wg mnie warianty - któryś do wyboru (może jakieś mieszanki). Pozdrawiam _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro 8 Maj 2011, o 22:17, edytowano w sumie 2 razy |
8 Maj 2011, o 22:03 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Jest ograniczenie 1 peta na gracza.
Pety będą do pozyskania w Gildii oraz do kupna u NPC. Oczywiście nie od razu. Pet będzie tylko pomagał w walce. Będzie kilka rodzajów petów. 2 z 4 do normalnego eksplorowania, następne 2, mocniejsze, tylko do walk Gildiowych. Tak to wygląda i już się nie zmieni. _________________ Lester - Barbarzyńca 70 lvl - [off] - 24.02.2013; [próba powrotu] - 05.05.2019 - 71 lvl |
8 Maj 2011, o 22:06 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 29 Kwi 2011, o 10:35 Posty: 4 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
@Szymdaro
Co do pierwszego akapitu Twojej wypowiedzi - o czymś takim, wydaje mi się, mówimy. Tzn. uważam, że ograniczenia lvlowe są oczywiste. Pety walczące, hmm... no dobrze, a co jak taki pet zginie w walce ? _________________ * Dies Irae - die consueto * |
8 Maj 2011, o 22:08 |
|
Chodząca legenda
|
@lester acha
@edit - nie potrzebnie się siliłem troszkę zmieniając posta _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
8 Maj 2011, o 22:15 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
hyhyhy _________________ PejaSLU - 86 LEVEL [VD] |
9 Maj 2011, o 11:47 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Cytuj: Ciekawi mnie też kwestia ich istnienia (rozwoju): 1. pet będzie awansował jak my i zdobywał exp/staty zgodnie ze schematem (automatycznie, wg tabelki), 2. jw. z tym, że sami będziemy je przydzielać, 3. będzie miał stałe właściwości 4. można będzie dokupić dla petów sety (u specjalnego NPC / różnych NPC, np jakaś obroża, smycz, bat czy cokolwiek innego - jest spore pole do popisu). Wolał bym rozwiązanie jak w diablo 2, po awansowaniu na kolejny poziom staty są przydzielane automatycznie. Zwiększa się tez ilość hp/many/kondy. I imo lepiej by było jak by pety pozostawały pasywne i dawały np tylko auty zwiększające atrybuty etc.. Ale mowić sobie można i tak all jest ustalone a całość wyjdzie w praniu. |
9 Maj 2011, o 13:07 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 4 Lut 2011, o 11:52 Posty: 12 Miejscowość: Stalówka Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Jak patrze na te wszystkie posty o petach to aż mi się...ale do rzeczy
Jak wiadomo wszystkim, bądź mniej poinformowani dowiadują się teraz nie tak dawno do dzieła szatana(czyt. Tibia) dodano możliwość ujeżdżania petów( nie, nie chodzi o niedopałki z papierosów).Pety zostały wprost zerżnięte z innego dzieła szatana (czyt. World of Warcraft), lecz jako, że mam sentyment do diablo II nazwę to mniejsze dzieło szatana.Powiem jedno...POJEBAWSZY? Ludzie jest tyle niezrealizowanych planów ktr. w najbliższym czasie mają wejść, targowisko,balans o który modlą się co wieczór do Bozi wszyscy którzy grają Barbarzyńcą,Sheedem lub MO, i podklasy o które tyle czasu płaczecie...nie wspomnę o pomniejszych popierdółkach. Wy myślicie, że twórcy gry ( sorry akurat zapomniałem nicków) nie robią nic innego tylko puszczają bąki w basenie i przeglądają wasze durne pomysły?Co by nie wywalczyliśmy podklasy, to i wywalczmy zwierzątka, najlepiej, żeby same biły nam lvl i wyczarowywały najlepsze legendy...wybaczcie ale szlag mnie trafia jak patrze na te wasze głupie pomysły...ok możecie po mnie jeździć, z poważaniem Vinsix ;* PS. co wam wszystkim odwaliło z tymi zwierzątkami... _________________ "idę w swoją stronę z szlugiem niby godłem, mijam innych ludzi na ich twarzach czysty obłęd..." W MO jest moc, w MO jest siła, nie igraj z magiem ognia bo po nocach będziesz wyła Vinsix-s.3 |
9 Maj 2011, o 23:43 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 19 Lut 2011, o 17:17 Posty: 18 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Vinsix
Wszystko, co napisales, jest prawda, z jednym malym 'ale'. Zauwaz temat w planach - zwierzatka sa juz gotowe w 100%, czyli pomysly i sugestie raczej sa juz zbedne na ten temat. Cytuj: Ludzie jest tyle niezrealizowanych planów ktr. w najbliższym czasie mają wejść, targowisko,balans o który modlą się co wieczór do Bozi wszyscy którzy grają Barbarzyńcą,Sheedem lub MO, i podklasy o które tyle czasu płaczecie...nie wspomnę o pomniejszych popierdółkach. Dokladnie tak. Na balans osobiscie czekam od... stycznia. Mialem nadzieje, ze to juz naprawde niewiele czasu minie nim w koncu bez wstydu pojde sobie w party, ale kiszka. A byly ku temu powody, bo w planach istnialy 2 linijki, ktore dawaly mi nadzieje Cytuj: Zmiana parametrow skili u sheeda [50%] Zmiana parametrow meteorytu u MO [80%] Szkoda, ze po kilku tygodniach czekania i nadziei znikly. |
10 Maj 2011, o 00:02 |
|
Chodząca legenda
|
@ Nabijacie raczej offtopy, wystarczy napisać, że nie podobają mi się pety, albo czekamy na co innego w odpowiednim temacie.
Co do samego tematu - miecze, łuki, czary, hp, mana - czy tego nie ma w innych grach?? Jest. Nie sądzę, że mamy zrobić pety, żeby Taern nie był gorszy, był taki sam jak reszta gier, tylko dlatego, że są ciekawe i powiększają możliwości. Co do reszty zagadnień - wolałbym zdecydowanie naprawić najpierw wszystkie bugi i zrobić jedną nową rzecz do końca, niż naprawić to na co starczy czasu, zrobić niedopracowany projekt petów, odłożyć na później balans postaci (chociaż mi to nie przeszkadza, może dlatego, że gram ryckiem), zrobić kolejny kawałek mapy, quest, moby itp z kolejnymi błędami, na których poprawę trzeba będzie czekać jak teraz. Może to dlatego, że jak już coś robię, to staram się zrobić jak najlepiej, bezbłędnie - chyba że olewam _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
10 Maj 2011, o 00:31 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
To jest do wprowadzenie czy tylko taki sobie pomysł bo w dziale W PLANACH nic nie ma??
|
10 Maj 2011, o 18:34 |
|
Strona 3 z 5 |
[ 42 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |