Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Instancji modliszki 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Cze 2011, o 21:51
Posty: 41
Podziękowano: 30 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Nick w grze: Spopielona
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Instancji modliszki
Obecnie modliszka jest jedna z najgorszych znanych mi instancji, a wszystko przez to jak zawirowany jest ludzki mozg tzn - każde kolejne piętro jest kara dla gracza. Może nie jest tak w założeniu, ale ludzki mozg odczuwa każde kolejne przejscie po p1 i p2 jako kare, co znaczy, że jeżeli powiedzmy mamy 10% szansy na przejscie p1-p2->modła to w 90% gracz jest zawiedziony.

Dlatego uważam, że za każdym razem powinien być zwiększony exp. 2x przechodzisz p2? 10% więcej expa, 3x? 20% itd itp. (wartości można by dobrać, chociaż osobiście uważam ze i tak ciężko byłoby przebić wartości jakie gracz zdobywa z v1) jednocześnie dodałabym szanse na drop jakiegoś skina do grp z 5 - każde wejście na ta instancje pietra oznaczałoby szczęście ze można coś dropnac(o ile gracze nie uznają tego za śmieciowy item), a jako ze byłby to item kosmetyczny nie zmieniałoby balansu na tym lvlu

Jednocześnie uważam, ze na przedziale 60-75 powinien pojawić się jakiś boss pomiędzy dz i konstruktem, a fyo i modliszka, ze względu na to, że to słabe expowiska są i mało lubiane przez graczy instancje i podejrzewam, ze to niestety etap w którym dużo graczy rzuca grę - a przynajmniej tak było w moim przypadku.

Zapraszam innych graczy do dyskusji na temat mojego pomysłu i ogólnie instancji modliszki - może to tylko mój punkt widzenia i przekonacie mnie ze nic z ta instancją nie jest nie tak

PS. klucz na fyo powinien stac na czarnym moim zdaniem ;)


5 Paź 2017, o 20:09

Podziękowali: Neonufka (6 Paź 2017, o 09:07)
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Cze 2012, o 11:49
Posty: 413
Podziękowano: 220 razy
Otrzymanych podziękowań: 159 razy
Nick w grze: Rughes
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancji modliszki
Znam przypadek (nie to nie ściema) gdzie p1 i p2 łacznie jedno pt robiło 76 razy :D
Chciałbym poexpić z tym boostem +10% co każde przejscie ^^
Ale to przypadek skrajny, wiec jednak zgadzam się z autorką, że modliszka jest mało atrakcyjnym bosem. Jednak ja bym dał inne rozwiązanie, obniżyć szansę dropu na tygrysa, jednak dac opcję ze każde nie przejscie na kolejny poziom skutkuje np 5% tym że jest wieksza szansa na wejscie na instancje jego.


6 Paź 2017, o 00:55
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancji modliszki
Moim zdaniem modliszka jest nadal atrakcyjna. Chociaż większość rarów to śmieci nadal te dla petów są warte majątek. Najdroższy rar dla peta na Ostlor to wydatek rzędu 40kk.

Na pewno nie podoba mi się opcja z expem, musicie mieć na uwadze, że biega tam mnóstwo koksów, bardzo często solo lub w mniejszych drużynach, nawet z flaszek są zadowoleni. Wydaje mi się, że pomimo wielu narzekań modliszka jest często farmiona, chociaż osobiście uważam tego bossa za stratę czasu, właśnie przez losowość wejść.

Poza tym na poziomie 70 jest dużo opcji, poza wymienionymi jaskółki, lód, szatan, valdki, dla expa lempo, trole, gorgony.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


6 Paź 2017, o 06:49
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 15 Lut 2017, o 15:45
Posty: 34
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Nick w grze: Quis
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancji modliszki
Moim zdaniem modliszka jest jedną z słabiej przemyślanych instancji. Moja ostatnia wizyta tam była krążeniem na p2 ponad 10 razy. Uważam, że powinien tu zostać zastosowany licznik pętli który np. po 5 przejściu przez ten sam poziom ma 100% szansę na wejście na wyższy poziom. Jeśli nic tu nie zostanie zrobione pozostaje chodzić tylko z mapkami.

PS. klucz na fyo nie powinien być na czarnym, wyższe lvlve przychodzilyby celowo wybijac niższe, choćby dla zabwy.


6 Paź 2017, o 08:50
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 7 Sie 2012, o 02:33
Posty: 32
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancji modliszki
Można by dodać do każdej grupki dodać drop kawałków mapy. Po zebraniu ich powiedzmy trzech robaczy przewodnik zamieniałby je nam na mapę. Oczywiście drop powinien mieć odpowiednio niski, by nagle rynek nie zalał się niespotykanymi ilościami map, ale zawsze dawałoby to jakąś korzyść z dłuższego błądzenia.


6 Paź 2017, o 09:07
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2015, o 11:55
Posty: 137
Podziękowano: 67 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Nick w grze: JeeanD
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancji modliszki
Quis napisał(a):
Moim zdaniem modliszka jest jedną z słabiej przemyślanych instancji. Moja ostatnia wizyta tam była krążeniem na p2 ponad 10 razy. Uważam, że powinien tu zostać zastosowany licznik pętli który np. po 5 przejściu przez ten sam poziom ma 100% szansę na wejście na wyższy poziom. Jeśli nic tu nie zostanie zrobione pozostaje chodzić tylko z mapkami.


Nie rzadko też bywało że schodziło się na modłę za pierwszym razem przez wszystkie poziomy :D. Raz liczyłam udane i nieudane zejścia i wyszło na to że szansa zejścia na niższy poziom to około 35-40% i pozostaje zawsze taka sama. Tez myślę, że jest to złe rozwiązanie, ponieważ teoretycznie można błądzić tak w nieskończoność.
Proponowała bym jeszcze bardziej zmniejszyć szanse na zejście niżej, powiedzmy do 20%, ale z każdym nieudanym zejściem zwiększać szansę każdego kolejnego o powiedzmy 5%. Wyeliminowało by to kilkugodzinne, irytujące wyprawy, ale nie umniejszyło też wartości mapek na modłę i nie zaszkodziło charakterystyce instancji.

_________________
,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd."
National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata"


6 Paź 2017, o 09:30
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancji modliszki
Jak już wcześniej wspomniano insta Modliszki jest nieatrakcyjna z powodu losowości wejść, więc możemy zrobić ją w 10min, a można krążyć i 1h+.
Rozwiązanie z częściami mapki wydaje się ciekawe.
Te części mogłyby się usuwać z ekwipunku drużyny po wyjściu z instancji, tak aby ograniczyć handel mapkami.
Po 10 nieudanych przejściach na danym poziomie, dostawalibyśmy 10 kawałków mapy na modle/tygrysa.
Jak najbardziej byłbym za takim rozwiązaniem.

_________________
Barb 140, Tolnor.


6 Paź 2017, o 12:32
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancji modliszki
przyznam ze bez dmg 100+ tam nie wchodze i ogolnie wole isc w 3. Ale dzieki pokreconej inscie Urntsul trzyma cene i nie spada tak jak smuga przy farmieniu v2 na exp.


6 Paź 2017, o 13:55
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Sie 2013, o 12:32
Posty: 180
Miejscowość: Salem
Podziękowano: 347 razy
Otrzymanych podziękowań: 258 razy
Nick w grze: AvadKevadra
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancji modliszki
A mnie się tam instancja Modliszki podoba w 100%, raptem dwie możliwości na p1 na każdej dwie grupki mobków i trzy możliwości na p2 w tym na jednej mamy raptem jedną grupę. Chociaż można się zgodzić z tym że dla mniejszych leveli może być irytujące krążenie po piętrze to pomysł na zwiększanie expanie nie trafiony, co za dużo dropu z Modliszki na rynku to nie zdrowo.

_________________
"Zmiany bez pośpiechu, zgodnie z planem, konkretne. Potrafię zaskoczyć życie, biorę z niego co najlepsze. Choć pomysły miało wredne, jestem niewygodnym graczem, zawsze do celu biegnę własnym wytyczonym szlakiem."


7 Paź 2017, o 13:23
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Cze 2011, o 21:51
Posty: 41
Podziękowano: 30 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Nick w grze: Spopielona
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Instancji modliszki
Cytuj:
Poza tym na poziomie 70 jest dużo opcji, poza wymienionymi jaskółki, lód, szatan, valdki, dla expa lempo, trole, gorgony.


Na jaske i valdka przecietna osoba bez gildii nie ma co marzyc przed 75, a dmg czasem i przed 80-90 nie mowiac o reszcie. na exp lempo moze liczyc mo, vd, łuk i ryc reszta ma gorzej. Generalnie dla expa chodzi sie na v1 albo dz od 40 do wrecz 80 co znaczy ze mozna i miesiac spedzic bijac w kolko to samo.

Cytuj:
Chociaż można się zgodzić z tym że dla mniejszych leveli może być irytujące krążenie po piętrze to pomysł na zwiększanie expanie nie trafiony, co za dużo dropu z Modliszki na rynku to nie zdrowo.



Ja chciałabym tylko zeby exp z modliszki został podniesiony tak, aby mozna było wyciagnac podobne wartosci do v1 - to boss przeznaczony dla 60+ a i tak ma exp mniejszy niz boss dla 40, ergo nie rozumiem co by to zmienilo w samej atrakcyjnosci calej instancji. Rozumiem, że pomysł może się nie podobac i specjalnie przy nim nie obstaje, podoba mi sie natomiast pomysł z kawałkami mapy ;)

Dodatkowo dodam, ze wczoraj krążyłam godzinę po p1 i p2, doszłam do modliszki i padłam bo trafiła mnie 2x na 30% i potem diptera mnie dobiła. pt? ja 77 brb 72, vd 84, ryc 56 i druid 74(co do druida mam wątpliwości nie pamiętam, wiem ze 7x)
No powiem szczerze ze miałam ochotę ekran za okno wyrzucić i dzisiaj nie mam wcale ochoty na modliszkę iść. zostaje mi fyo i wieczne czekanie w kolejce na klucz albo znowu bossy na 40 - wykupić ogniwa na v1 i stawiać wszystkim albo znowu iść na dz.
Chociaż na mo to akurat mam jeszcze szanse iść na lempo dla odmiany, tyle ze nic a nic na tym nie zarobie no i szansy na rar brak. Na modliszkę to chyba zacznę chodzić jak będę mieć 2k hp i będę ściągać grupki z pt w jedna turę :)

Instancje modliszki uważam za katastrofę, natomiast fyo - sama instacja jest fajna tylko klucz ma za długi resp w pewnych godzinach no i czasem się trafi ta jedna osoba z ochro co farmi klucze :) jak się nie ma klucza od razu się odechciewa. Dlatego uważam, że instancje modliszki należy uatrakcyjnić nie rarami, ale tak żeby sama podroż nie była jedna wielka katastrofa w odczuciu oraz stworzyć jakiegoś bossa na przedział 60-75, który jest lepszy do expienia od dz i v1, a jeszcze lepiej jakaś solo instancje co by mo i brb mieli łatwiejsze przejście na wyższe lvle i generalnie żeby to była przyjemniejsza alternatywa dla fyo i modliszki.


Przepraszam najmocniej, zupełnie zapomniałam o komandorze, ale to też o czymś świadczy, czyż nie? :) (pokład to koszmar, skok w trudności jest trochę za duży)


7 Paź 2017, o 15:27

Podziękowali: roc14 (12 Paź 2017, o 12:10)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 256 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron