Strona 2 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Stare instacje+
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
I tak, i nie. Jest kilka miejsc, w których można w ten sposób rozwinąć jakąś instancję, np. mając specjalny przedmiot od Jokhabala z bagien moglibyśmy przywabić silniejsze pająki do jamy Krzyżaka, przez co czyszczenie byłoby trudniejsze, a Krzyżak miałby o wiele silniejszą obstawę, oczywiście exp i loot byłyby lepsze. Rozumiem, że w ten sposób autor tematu to sobie wyobraża, no i oczywiście to mogłoby mieć sens w jakichś 2 czy 3 miejscach, broń Boże przy każdym bossie.
_________________ Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc. |
|
23 Wrz 2017, o 21:24 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Raczej nie ma sensu wprowadzanie takiej zmiany zaklociloby to co juz znamy nie przeszkadzajmy inzynierom oni napewno wiedza co robia
_________________ Wole żebyś ukladał jedną cegłe dziennie najlepiej jak potrafisz niż żebyś wybudował cały mur w miesiąc. Pod koniec twej pracy chce usłyszeć że położyłeś 365 idealnych cegieł a nie mur. Myncuś-Ostlor-42lvl-uk S4-S7-Ostlor Jedna strzała wystarczy... |
|
27 Wrz 2017, o 19:24 |
|
|
Inżynier
|
A według mnie to nie jest to zły pomysł.
Wielu graczy z full EQ i max lvl narzeka na monotonność i brak wyzwań w grze. A jakby tak była możliwość, oczywiście raz na jakiś czas, i np. w formie zlecenia jak na Selenę wybrać się na instancję Lugusa/Morany w wersji specjalnej? Byłoby to uwarunkowane posiadaniem specjalnych przedmiotów, które by się jakoś zdobywało i możliwe 1/tydzień/osobę. Takie bosy mogłyby mieć trudność, powiedzmy, 1,5x większą niż standardowe, dawałyby też 1,5x większą szansę na drop. Myślę, że urozmaiciłoby to rozgrywkę na endgame. Sam osobiście bym się na taką Morankę wybrał. _________________ Barb 140, Tolnor. |
|
28 Wrz 2017, o 09:48 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Pomysł dobry tylko aby nie odbywało się to wszystko za platynę
Np. Wybierz poziom instancji: 1. Łatwy 2. Średni 3. Trudny I ekipa mogłaby zmajstrować coś co obliczało by co dla danego lvl powinno być np. trudne |
|
28 Wrz 2017, o 13:47 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Oj tam. Widzę że Wam się nudzi. Poczekajcie cierpliwie na 3D. Drygu wyraźnie wypowiedział się na blogu że będą nowe bosy. Wejdzie TBR w 2018 (tak jak zakładałam 2 lata temu w komentarzu na blogu i wszyscy się ze mnie śmiali), naprawa bugów i błędów potrwa jeszcze kilka miesięcy (w tym okresie gwarantuję moc doznań, nie będziecie myśleli o nowych bosach). Później to już z górki... .
_________________ ,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd." National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata" |
|
28 Wrz 2017, o 14:14 |
|
|
Inżynier
|
Z tego co wyczytałem w dotychczasowych wypowiedziach, wynika że nie są planowane rary lepsze niż te aktualnie topowe - będą alternatywne. Wnioskuję więc, że nie będzie trudniejszych bosów niż aktualnie najlepsze? Bo bezsensowym byłoby umieszczanie gorszych rarów w lepszych bosach. Stąd też pomysł ze zróżnicowaniem trudności instancji nie jest taki zły. Bo co to będzie za wyzwanie ubić inną Moranę, która powiedzmy będzie biła ogniem, a nie zimnem? Zmiana resów i po sprawie. Jak ktoś ubija ją teraz bez problemów z dobrym składem to z nową też sobie szybko poradzi i koło się zamyka.
Wiesz z czym jest jeszcze problem jeśli chodzi o brak wyzwań w grze dla 140lvli? Po krótce przedstawię Ci mój pkt widzenia na to. Większość graczy MMORPG dąży do tego aby być the best w swojej profce, czy nawet całej grze. Skoro trendem w Taernie jest, że każda profesja na endgame biega w tych samych ciuchach, to jedynym sposobem aby się wyróżniać jest dobijanie psycho na 8 lvl i jak najwyższe ulepszanie. Na ulepszenie powyżej 10,11,12 potrzeba nieraz ponad 500kk na 1 item, a i to często jest mało o czym niejedna osoba się przekonała (można zobaczyć filmiki Szymdara). Teraz sytuacja jaką mamy w Taernie - próg lvlowy stały = 140lvl, coraz więcej graczy go osiąga. Najlepszy boss = Morana. Więcej wyższych lvli, więcej drużyn zdolnych do zabijania endgamowego bossa = statystycznie coraz więcej rarów na rynku = ich cena spada i to dość szybko. Rok temu dropiąc Pamięć/Miłość, ofki 500kk w goldzie dostawałem jedna za drugą. Teraz 250kk (s. Larkas) to rzadkość, bo albo raty, albo nikt nie ma kasy. A rarów przybywa. Skąd więc brać hajs na ulepszenia jak nie idzie dobrze spieniężyć dropa? Dlatego ja optuje za systemem zróżnicowania trudności inst. Nagroda z bosa mogłaby być inna, albo szansa na nią mogłaby być większa, jedno i drugie da zastrzyk gotówki na dalsze ruchy. Nie każdy taką "hardcorową" instację ukończy, więc ci którzy się nudzą będą mieli wyzwanie. Tak po krótce ja to widzę. Może ktoś się z tym zgadzać, można też nie, ale taka jest brutalna prawda. _________________ Barb 140, Tolnor. |
|
28 Wrz 2017, o 14:51 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Czyli chodzi Ci stricte o end game i brak dalszych wyzwań, a dodawanie poziomów instancjom odnosi się tylko do najsilniejszych bossów. Jak dla mnie, to tu trzeba po prostu stworzyć lepsze bossy, lepsze rary, lepsze epiki, stworzyć jakieś nowe wyzwania, bo albo to (oczywiście przeprowadzone z pomyślunkiem i finezją), albo należy zacząć wyświetlać 140 lvlom ubranym w pełni "Koniec gry. Przeszedłeś Taern. Brawo.".
_________________ Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc. |
|
20 Paź 2017, o 19:55 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Knoxi napisał(a): [...] Tworzenie łatwych instancji na siłę, o których mówiłeś na początku, bez żadnego podłoża fabularnego, które daje jakąkolwiek podstawę do "kopiowania" instancji z nieco silniejszymi przeciwnikami, jest brakiem szacunku dla użytkowników. Przepraszam za odkopanie, ale chyba właśnie to zrobiliście wraz z wprowadzeniem nowego bossa. Pozdrawiam |
|
20 Gru 2017, o 18:47 |
|
|
Chodząca legenda
|
nokium napisał(a): Knoxi napisał(a): [...] Tworzenie łatwych instancji na siłę, o których mówiłeś na początku, bez żadnego podłoża fabularnego, które daje jakąkolwiek podstawę do "kopiowania" instancji z nieco silniejszymi przeciwnikami, jest brakiem szacunku dla użytkowników. Przepraszam za odkopanie, ale chyba właśnie to zrobiliście wraz z wprowadzeniem nowego bossa. Pozdrawiam _________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
|
20 Gru 2017, o 22:02 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Niestety jest to coraz częściej praktykowane. Poerwszym bossem tego typu był konstrukt, ale mimo iż jest to kopia to w miarę dobrze jest to wytłumaczone. "Płacimy" za jego osłabienie, a z racji tego, że jest to maszyna sprawdza się to nieźle. Poza tym zapłata jest łatwym do wytłumaczenia przedmiotem.
Kolejnym ruchem była instancja utorskiego okrętu. O wiele bardziej rzuca się tu w oczy kopiowanie instancji. Dodatkowo rodzaj opłaty za silniejszą wersje jest trochę nielogiczny. No i wraz z ostatnim updatem nadeszły widmowe orki. Wnioskując po wszystkich zapowiedziach, które przeczytałem sądziłem, że dodany będzie tylko 1 boss. Aż tu nagle przychodzi w zmianach informacja, że dodane zostały 2 instancje. Zaskoczyło mnie to, ale jednocześnie ucieszyło. Jednakże moja radość upłynęła gdy poznałem jak te "2" bossy są zrobione. Trochę to boli, opłata niech już będzie, w końcu magię i portale można każdym przedmiotem wytłumaczyć... co nie? Ale podobieństwo obu lokacji drażni. Ale do tego dochodzi kolejna sprawa. Powiecie, że fabularnie jest to wytłumaczone. Poniekąd się zgodzę, ale przestawienie czegoś jako portal do innego wymiaru to jest najłatwiejsza rzecz jaką można zrobić. Pod tym względem podobna jest instancja Ducha Zamku, która również jest trochę znikąd wzięta. Nowa instancja nawiązuje do orków, ale to jest jedyny element, który wspomaga ich obecność. Stwierdzenie, że to nie są te orki tylko stara "wymarła" rasa już tę obecnoścć umniejsza. Ale w tym wszystkim najbardziej boli to, że jedyny element, który tę instancje wspiera fabularnie to druid, który powstał również w tym upku... Nic wcześniej nie wskazywało na to, że coś takiego powstanie to jest po prostu wgranie do produktu rzeczy, która przyszła do głów niedawno, a nie podczas planowania ogólnej fabuły. To niestety widać. _________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park |
|
20 Gru 2017, o 22:28 |
|
|
Strona 2 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |