Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 7 poziom budynków Gildijnych [idea] 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Sty 2017, o 18:23
Posty: 117
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 82 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: Bali
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: 7 poziom budynków Gildijnych [idea]
NashVille napisał(a):
Jeśli chodzi o buffy to mam następujące propozycje:
-Bonus do psychoexpa
-Większy udźwig



Strasznie mnie irytują wypowiedzi na temat buffa/ułatwienia psychoexpa
na samym początku było to zaznaczone , że nie będzie żadnych ułatwień
gawra , zlecenia w beirn to mało? Pewnie większość by chciała w tydzień item na 8 wbić :)

_________________
"Już od najmłodszych lat zielony jest nasz świat "


5 Mar 2018, o 02:34
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lis 2014, o 20:55
Posty: 27
Miejscowość: Bochnia
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: ArchEnemy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: 7 poziom budynków Gildijnych [idea]
Balitazaar napisał(a):
NashVille napisał(a):
Jeśli chodzi o buffy to mam następujące propozycje:
-Bonus do psychoexpa
-Większy udźwig



Strasznie mnie irytują wypowiedzi na temat buffa/ułatwienia psychoexpa
na samym początku było to zaznaczone , że nie będzie żadnych ułatwień
gawra , zlecenia w beirn to mało? Pewnie większość by chciała w tydzień item na 8 wbić :)


z buffem do expa Bali ma racje , bo on jest bez sensu jest tyle mozliwosci expienie psycho to wam wiecznie zle ...

_________________
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci, wszystkie figury, nasra na szachownice i będzie dumny z wygranej ...


5 Mar 2018, o 04:24
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: 7 poziom budynków Gildijnych [idea]
Jest tyle możliwości expienia postaci, a patrz... Ciągle dodawane są ułatwiacze - exp z gildii, zwój expa, alty, nowe expowiska.
Psychobonus mógłby być rzędu 10%, a nie odrazu x20. Jest w tej grze wiele osób, które większość swego czasu poświęcają na wbijanie ekwipunku, więc wg mnie, skoro są wspomagacze expienia postaci, to wspomagacz w expieniu psycho również jest na miejscu.

Drugi bonus tj. większy udźwig też na +. Bonusy typu szansa na krytyka (25%?!), albo zmniejszenie obrażeń o 20% nie na miejscu - nie po to ludzie expią epiki i zbroje na 8 przez wiele miesięcy, żeby jednym bufkiem można było mieć o wiele lepsze właściwości ekwipunku.

Ogólnie jeśli chodzi o pomysł to faktycznie, gildie mogłyby dostać nowy poziom rozbudowy, bo to co jest teraz dostępne już w większości zostało osiągnięte i wbijanie dalszego prestiżu jest zabawą bez celu. Próg 250k prestiżu byłby dobrą granicą do której większość gildii chciałaby dążyć, jeśli oczywiście miałoby to jakieś uzasadnienie w postaci profitu (czy to nowe bufki, więcej miejsca w klatkach, więcej osób w G).

Rozbudowa kamieni/drewna/kryształu/żelaza jest bezcelowa w tym momencie, jeśli by wprowadzać taką możliwość, to należy pomyśleć co robić z surowcami które zalegają po gildiach (liczone w milionach).

_________________
Barb 140, Tolnor.


5 Mar 2018, o 10:12
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 103
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: 7 poziom budynków Gildijnych [idea]
Ja mam teorię, że nie wprowadzają bonusu do psychoexpa nie dlatego, że "byłoby za łatwo", tylko dlatego, że znudzone stoczterdziestki z full eq szybciej nie miałyby już żadnego celu w tej grze. :D Taki bonus mógłby wejść, gdyby była szeroka gama psychorarów do wyboru na ten sam slot, a póki co, jeśli jest jakiś wybór, to pomiędzy psycho a zwykłym rarem (np. Alendry vs Envile).

Większy udźwig byłby fajnym bufkiem, tylko czy na pewno nadawałby się do świątyni na najwyższym poziomie? Hlvlom mógłby się przydać w niewielu sytuacjach, mimo wszystko zbieractwem zajmują się przede wszystkim low lvle.

Gildie potrzebują rewolucji, a nie dodawania kolejnych rzeczy, gdy poprzednie kuleją. Same rozbudowy co 10k presta w obecnej sytuacji są zbyt częste, gildie się mnożą, a ludzi do nich nie ma. Gdy powstawały gildie, to możliwości wbijania prestiżu było o wiele, wiele mniej, graczy także i 85k wydawało się zapewne liczbą niebagatelną. Obecnie tak nie jest. Wbija się ten próg i więcej w zasadzie się nie opłaca, jedynie dla rywalizacji.

Rozwój kopalni? Chyba dla formalności. Wystarczy je mieć na 1. Trzeba znaleźć rozwiązanie na pozbycie się zalegających surowców, zwłaszcza kamienia i żelaza.
Teleport? Każdy wie, że przydałby się taki do Beirn, ale w sumie nigdzie więcej. Można by więc to rozwiązać wywalając którąś ze zbędnych mapek typu Wioska Rybacka, przesunąć sloty i dać tp do Beirn, o czym już pomysł rzuciłam w innym temacie.
Nowe bufki? Jedynie tutaj jest pole do popisu, bo można coś ciekawego wymyślić, ale z drugiej strony to ciężki temat, bo musiałyby być one dość koksowe na ostatni poziom świątyni, ale jednocześnie nie aż tak koksowe, żeby całkowicie przyćmić poprzedni poziom gildii. Zresztą, obecnie ostatni poziom gildii nie dodaje żadnych bonusów, tylko zwiększa ich ilość i czas trwania, więc równie dobrze można by nowe bufy wrzucić na obecny ostatni poziom.
Klatki? Idea petów z 4 i 5 klatki została z tego co kojarzę porzucona. Nie po to także dodano prywatne klatki, by później zwiększać ilość miejsc w 3, tak mi się wydaje.
Większa ilość slotów? Skoro w tym momencie zarówno na Larkasie jak i na Ostlorze zaledwie 14 gildii z top50 może się cieszyć pełnym składem (a kto wie, jak jest jakościowo - tzn, ile jest nieaktywnych zapchajslotów), to myślę, że raczej nie jest to konieczne. Wzmocniłoby tylko mocne i aktywne gildie, a osłabiło słabsze, z których gracze nie dochodzą do tych mocnych, bo nie ma w nich slota.

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


5 Mar 2018, o 20:56
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 7 Sie 2015, o 20:52
Posty: 5
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: Rekt
Odpowiedz z cytatem
Post Re: 7 poziom budynków Gildijnych [idea]
Jesli chodzi o buffy, to fajnie byloby miec dodatkowe obrazenia od zimna/ognia/ene/urokow. Mysle, ze na wyzszych lvlach taki buff smialo moglby dodawac 20% obrazen. W pvp 1v1 nie wystaczyloby skupiac sie na jednym resem, a trzebaby zaczac troche kombinowac z eq.

@Mhm
Bijesz z metki 1000 + 20% dodatkowych obrazen od zimna czyli razem 1200. Obrazenia od broni nie mialyby nic z tym wspolnego. A czlowiek rzucajacy iskrami i meteorami tez wydaje mi sie co najmniej dziwny.


Ostatnio edytowany przez Rekt, 7 Mar 2018, o 19:02, edytowano w sumie 1 raz



7 Mar 2018, o 14:51
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lis 2012, o 09:37
Posty: 75
Miejscowość: Kłaków
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: Pafel
Odpowiedz z cytatem
Post Re: 7 poziom budynków Gildijnych [idea]
20% obrażeń od żywiołów, to zdecydowanie za dużo. Obrażenia w broniach dają "na start" 2%, młotek 7%, siekierka 12%(gdzie tam do 20%, dopiero siekiara na 8 będzie mieć 19%), a Ty chcesz od tak dać 20%...? Już pomijam fakt realizacji tego pomysłu u klas magicznych, gdzie atak bronią nie występuje. Iskra czy meteor z obrażeniami od zimna, brzmi... co najmniej dziwnie.

_________________
Nie zabijaj polskich znaków!

https://www.youtube.com/c/PafelVD
Żmij
Attawa
Gorthdar


7 Mar 2018, o 16:36
Profil WWW
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 19 Wrz 2017, o 18:36
Posty: 4
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: DziewicaVd
Odpowiedz z cytatem
Post Re: 7 poziom budynków Gildijnych [idea]
Propozycja na nowe buffki:
*Szansa na trafienie krytyczne +2% (co 20lvli dochodzi 1%)
*Odporność na wszystkie modyfikatory trafień 10% (+1% co 10poziomów/bonus który po trafieniu modyfikatora od przeciwnika ma szanse na zadziałanie)
*Szansa na skok farida 2% (1% co 20lvl)
*Szansa na rozproszenie holma 2% (1% co 20lvl)
*Obrażenia od ognia/energii/zimna 2% (1% co 10lvl) działające też dla klas magicznych


15 Mar 2018, o 18:55
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 769
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
Odpowiedz z cytatem
Post Re: 7 poziom budynków Gildijnych [idea]
Przyjrzałem się budynkom i widać że 7 poziomy są od dawna przygotowane.

Gdy mamy budynek na 6 lvl i klikniemy U to pokazują nam się staty na 7 lvl.

Przykład Teleport: http://prntscr.com/lr5rbe

klatki: http://prntscr.com/lr5rm8

Nasuwa się pytanie dlaczego 7 poziomy nie są wprowadzone skoro są przygotowane?

_________________
Gram od: 2011-04-13
Image
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )

MALDITO OSTLOR 101
TOLNOR 60
HELLSINGMO OSTLOR 44
VIP OSTLOR 37
OZ TOLNOR 31


5 Gru 2018, o 20:08
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 119 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron