Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Quest o Fyodorze
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Hej, nie ma Questów do wielu Bossów wyjaśniających ich pochodzenie. Ja postaram się zaprezentować jak postrzegam Fyodora. Jeśli przyjmie się to co wymyślę tutaj spróbuje sił przy następnych "opowieściach".
"Porażająca historia" Questa pobieramy u Landau. Dostępny jest on od 65 lvl. Gracz - Witaj, jakieś wieści? Landau - Nic ciekawego, jednakże ostatnio moi alchemicy stworzyli przepis na eliksir, pozwalający być niewidzialny przez krótki czas. Niestety wymaga on trudnych do zdobycia składników. Gracz - Za odpowiednią opłatą pomogę Ci. Landau - Ile żądasz? Gracz - 50.000 sztuk złota i jedną fiolke tego wywaru. Landau - Zgodzę się na złoto, ale wywar nie będzie sprzedawany. Gracz - Niech będzie, co mam robić? Landau - (Mówi co będzie potrzebne) Opis etapu : Zdobądź dla alchemików Landau: 1 Surowy korzeń mantilum, 3 Prastara Energia, 5 Woda koldów. Po zdobyciu ich, udajemy się do Landau. Gracz - Mam to o co mnie prosiłeś. Landau - (NICK) stało się coś strasznego. Wysłałem moich zbieraczy po najważniejszy składnik tego eliksiru, nie chciałem Ci o nim mówić. Wrócił tylko jeden, opętany. Powiedział, że nie mamy zbliżać się do pracowni po czym skonał na naszych oczach. Gracz - Gdzie jest ta pracownia? Landau - Cyklicznie wysyłałem moich zbieraczy po zioła w rejonach Orków. Są oni zaprawieni w boju, nie wierzę, że któryś ork mógłby zabić 5 moich ludzi. Gracz - Ruszam tam. Landau - Zaczekaj, wróć niebawem, dam Ci próbkę Mikstury niewidzialności, w naszych zapasach znaleźlismy kilka sztuk tego ważnego składnika. Gracz - Wrócę niedługo, mam coś do załatwienia. Opis etapu - Odpocznij w karczmie Lesgara. Po udaniu się do karczmy podsluchujemy rozmowę 2 podróżnych. Npc 1 - Nie wiem jak to się stało, bariera naszego mistrza przestała działać, jeśli szybko tego nie naprawi może mieć kłopoty. Npc 2 - Jest to silne zaklęcie, wymagające dużej mocy. Mistrz po ostatnim eksperymencie był bardzo wyczerpany, lecz dzięki nowej broni podbijemy terytorium Alairu. Podróżnicy wychodzą z karczmy. Opis zadania : Wróć do Landau po napój. Gracz - Wróciłem po miksturę Landau - Oto ona, pamiętaj, efekt działa przez kilka minut, jeśli zdradzisz się przed "tym czymś" prawdopodobnie skończysz jak moi pracownicy. Zapomniałbym, oto Twoja nagroda. Otrzymałeś: Mikstura niewidzialności Otrzymałeś: 50.000 sztuk złota Opis etapu: Zbadaj las orków Pracownia znajduje się w jaskini (tej bliżej urwiska). Po wejściu do niej wyskakuje nam monolog. Gracz - Powinienem wypić Miksturę od Landau / Nie jestem gotowy na tę misję. Po wypiciu mikstury przechodzimy w dalszą część, tam znajduje się starszy mężczyzna, prosty z wyglądu. Po podejściu do niego, mówi on do nas "Głupcze, nie myślisz, że głupimi ziołami zdołasz mnie oszukać?" Włącza się walka, przeciwnika nie da się pokonać, bije on mocą piorunów, błyskawic. Odradzamy się w "loszku" chronionym przez magiczną barierę. Możemy porozmawiać z mężczyzną. Gracz - Wypuść mnie ! NPC - Jesteś wytrzymały, użyłem zaklęcia ogłuszającego, potrzebuje kogoś takiego jak Ty. Gracz - Dlaczego? NPC - Znasz się na ziołach, stworzyłeś trudny eliksir. Potrzebuje czegoś. Gracz - Wypuść mnie to pogadamy. NPC - Przyniesiesz mi 5 liściów mocy. Nie mogę się ujawniać. Gracz - Nie możesz wysłać swoich ludzi? Slyszałem rozmowę dwóch mężczyzn w karczmie, mówili o jakimś mistrzu, chodziło o Ciebie? NPC - Jeśli mi je przyniesiesz będę mógł wcielić mój plan w życie. Gracz - Odpowiesz na moje pytania !? NPC - Śpiesz się, jeśli nie przyniesiesz mi tych składników - zginiesz. Zostajemy teleportowani do jaskini w lesie koldów (na prawo od Taisha). Opis etapu: Przynieś 5 Liściów mocy do nieznajomego. Możesz opowiedzieć historię Landau Jeśli pójdziemy bezpośrednio do Landau, da nam on wskazówke kto może stworzyć liść mocy (Drzewo u Druidów). Po przyniesieniu liściów do Nieznajomego, mówi on : "Taak, moja potęga jest coraz większa!" Sługo, chodź za mną, jesteś godzien, żeby zobaczyć co planujemy. Teleportuje nas do jaskini, na ścianie przykuty jest potwór (GMO), wygląda jakby spał. NPC - Patrz, to nasza broń, byłem za słaby, żeby tchnąć w niego życie, ale teraz wszystko się zmieni. Gracz - Dlaczego, czemu to robisz? NPC - Chcę pojąć całe imperium, z nim to może stać się możliwe. (Nieznajomy wypowiada zaklęcie) Włącza się okienko dialogowe z Monstrum. Monstrum - <Ryk> Nieznajomy - Taak, rycz. To daje mi jeszcze więcej sił, chodź i bądź mi posłuszny. Nieznajomy i GMO znikają. Zostajemy sami. Na ziemi leży notes. Opis etapu: Pędź do Landau, powiedz mu o zajściu Gracz - Już wszystko wiem ! To był wielki czarnoksiężnik, stworzył on potwora a ja mu w tym pomogłem. Landau - Nie miałeś wyboru, co zamierzasz zrobić? Gracz - Musze pomóc w obronie Alairu. W jaskini zostawił on dziennik, zobaczę czy jest tam jakaś wskazówka. Opis dziennika - Udało mi się stworzyć szkielet potwora. Przebudzenie go nie powiodło się, jestem zbyt słaby, przez walkę z orkowymi szamanami wody straciłem wiele sił. Muszę zdobyć kwaterę pod Alairem, dzięki temu będę mogł wykonać bezpośredni atak. Opis etapu: Dowiedziałeś się, że czarnoksiężnik jest podatny na magię orkowych szamanów. Udaj się do kogoś, kto zna się na czarnej magii Udajemy się do Deona. Gracz - Witaj, potrzebuję pomocy. Wielki czarnoksiężnik zagraża imperium, stworzył potwora, który jest w stanie zniszczyć każdego. Potrzebuje czegoś co pomoże mi go osłabić. Dowiedziałem się, że czarna magia wbrew pozorom to jego pięta achillesowa. Deon - Nie wierzę, moc Fyodora znowu wróciła. Gracz - Opowiesz mi o nim? Deon - Wieki temu, żył mężczyzna, prosty farmer. Pewnego dnia, gdy był w chacie, przyszedł elektryk z rachunkiem za prąd. Okazało się, że czekał z włączonym komputerem na Broken Ranks, umarł, gdy zobaczył ile to go kosztowalo. Teraz na poważnie - Wieku temu, żył mężczyzna, prosty farmer. Pewnego dnia został on zabity przez zbirów. Leżał on w chacie przez wiele dni, aż znalazł go kurier. Przestraszył się, że oskarżą go o zabójstwo i wyniósł ciało do lasu. W lesie znalazł go jeden z wyznawców Fyodora, dawno nieżyjącego czarownika. Zaniósł go do swojego Pana, prawej ręki Fyodora. Zastępca zobaczył, że jego serce nie jest czyste, kradł, pił, bił się. Postanowił wyssać jego duszę. Zamknął ją w specjalnym naczyniu. Dzięki niej mógł wskrzesić swojego mistrza. Gracz - Udało mu się to ? Deon - Po wskrzeszeniu Fyodora, został on jego najważniejszym człowiekiem. Jednakże jego Pan był słaby. Potrzebował mocy, zabił więc swojego sługe aby pochłonąć jego energie. Gracz - Co się z nim stało? Deon - Legendy głoszą, że został on zabity przez orki. Gracz - Jak mogę go osłabić? Deon - Weź to. Osłabić nie musisz Fyodora, lecz jego sługę - jest to potwór, którego wskrzesił. Jeśli stało się to niedawno, a z tego co mówiłeś tak jest, Fyodor nie jest pełny sił do walki. Rzuć tym eliksirem w sługę, oślepisz go. Gracz - Dziekuje, jesteśmy Ci dłużnikami. Otrzymałeś - Dziwna substancja (1) Opis etapu: Znajdź Fyodora w jaskiniach pod Alairem. Uważaj, przed wyprawą zbierz silną drużynę, to może być trudna walka Fyodor znajdowałby się w kawernie, tam gdzie mag z Próby Druidów. Byłby on jednak o wiele słabszy i razem w grupie z GMO (Tez osłabionym). Po udaniu się do kawerny mamy okno dialogowe - Gracz - Już nigdy nie zaznasz jaskrawości slońca poczwaro ! [Rzucasz w łeb potwora fiolką od Deona] GMO - <głośny ryk> Fyodor - A więc to tak, zapłacisz za to! [Walka] Po pokonaniu go pojawia się straż graniczna. Rozmowa - Straż - Słyszeliśmy dziwne dzwieki dochodzące z tej jaskini, co tu się do licha wyprawia !? Gracz - Pokonaliśmy czarnoksiężnika, który próbował podbić Alair. Straż - Zabierzemy go i to monstrum co tu leży do specjalnego miejsca. Udaj się do Trinu, może dostaniesz nagrodę. Opis etapu: Udaj się do Trinu Gracz - Witaj ... [ Wypowiedź przerywa szpieg Alairu ] Szpieg - Wracamy z wyprawy, wiedzieliśmy jak w starożytnym lochu wielki potwór miażdży czaszki naszych żołnierzy. Trinu - Co do diabła? Gracz - Wielki potwór? Straż? Trinu - (nick) melduj. Gracz - Razem z moim oddziałem pokonaliśmy pradawnego czarownika i jego chowańca. Twoi żolnierze zabrali ich w "specjalne miejsce". Trinu - Banda idiotów, zabrali ich do starożytnego lochu, pełnego czarnej magii. Są tam przodkowie Goblinów, silniejsi niż zwykłe Gobliny. Są teraz w stanie wskrzesić tego czarnoksiężnika i znowu będzie nam zagrażać. Nie powinni iść tam sami bez wspracia. Gracz - Co zatem mam robić? Trinu - Zbierz drużynę, Hobgobliny zabrały fyodora i jego potwora do laboratorium. Masz klucz - przyda Ci się. Zabierz też to (Wręcza amulet i kajdany). Amulet po pokonaniu Fyodora zawieś na jego szyi - to pozbawi go mocy. Kajdany są ze stali koldów, nie rozerwie ich nikt bez pomocy osób trzecich. Gracz - Za Taern ! Otrzymałeś Kajdany (1) Otrzymałeś Amulet osłabienia (1) Otrzymałeś Klucz do Laboratorium (1) Udajemy się do instancji Fyodora. Tam po zabiciu Fyodora wyskakuje nam opcja - Załóż amulet na szyi czarownika. Po wejściu w instacje GMO nie jest on przykuty do ściany jak w przypadku normalnej instacji. Po zabiciu GMO wyskakuje opcja - przykuj potwora do ścian loszku. Opis etapu: Udaj się do Trinu i zdaj relacje Gracz - Zrobiliśmy to. Udało nam się pokonać Fyodora. Trinu - Dobra robota. Ku chwale imperium ! Otrzymałeś - 120.000 doświadczenia _________________ |
|
28 Mar 2018, o 14:47 |
|
|
Inżynier
|
Fajny, ciekawie rozpisany quest.
Jest parę błędów stylistycznych i niedociągnięć, ale to kosmetyka. Nie wiem jak Torg zapatruję się na takie gotowce i nie wiem ile questów leży u niego w zakurzonej dolnej szafce w biurku, możliwe że jakiś na Fyodora już tam jest :p Mimo wszystko, wydaję mi się, że w BR będą implementowane nowe questy - z tego co wiem, w którymś z blogu był news, że jest nowe narzędzie dedykowane do tego właśnie zadania. W mojej opinii nagroda 120k expa jest zbyt mała do takiego questa, gdzie trzeba zabić Fyo, GMO i jeszcze trochę pobiegać. Spokojnie można by tam dać 300k expa - to na 65lvl jest jakieś 15% paska, więc całkiem adekwatna wartość. I dorzucić jeszcze z 200k golda na zachętę do pobiegania + możliwość wchodzenia przez drzwi na Fyodora dopiero po wykonaniu Q. EDIT: I obniżyłbym próg lvl do 50 poziomu - to jest poziom na którym zaczyna się latać Fyodora. BTW: Cytuj: Deon - Wieki temu, żył mężczyzna, prosty farmer. Pewnego dnia, gdy był w chacie, przyszedł elektryk z rachunkiem za prąd. Okazało się, że czekał z włączonym komputerem na Broken Ranks, umarł, gdy zobaczył ile to go kosztowalo. So true _________________ Barb 140, Tolnor. Ostatnio edytowany przez Daro, 28 Mar 2018, o 16:02, edytowano w sumie 1 raz |
|
28 Mar 2018, o 15:36 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Ująłem to jako chęć podzielenia się moim pomysłem. Nie napisalem tego w dziale z propozycjami, gdyż uważam, że mało prawdopodobnym jest, że zostanie ona dodana do gry Może będzie to inspiracja do innych questów.
_________________ |
|
28 Mar 2018, o 15:48 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
@namebis Na co blokować wejście na fyodora bez zrobionego questu ze śmieszną nagrodą?
_________________ Mo 127lvl. |
|
28 Mar 2018, o 16:04 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Wszechwiedzący NPC, jak Trinu wspomniała o laboratorium to aż się uśmiałem. Wszyscy NPC nie mają żadnych wątpliwości co do mówienia graczowi wszystkiego, a może to dlatego, że gracz w tym quescie jest strasznie naiwny, zmanipulowany i nie ma żadnej opcji wyboru. Nie podoba mi się konstrukcja tego Q.
Zaraz poszukam jednej historii i tu ją wrzuce. _________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park |
|
28 Mar 2018, o 16:12 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
@up
Ona mówi o lochu, w którym znajduje się laboratorium Hobgoblinów. Ma do niego klucz, nie ma opisane skąd o nim wie ani skąd go wzieła, gdyby wszystko opisywać naprawdę wiele questów mogłoby być bardziej rozbudowanych. Mimo wszystko dzięki za wspominke, możliwe, że mozna było to inaczej rozegrać. _________________ |
|
28 Mar 2018, o 16:15 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Deto napisał(a): @namebis Na co blokować wejście na fyodora bez zrobionego questu ze śmieszną nagrodą? -4 sloty na Fyo -Dr 42 plis -Mo 46 -Ryc 39?????? _________________ Druid 140 poziom [on/off] Sheed 53 poziom [on/off] Serwer: Larkas Gildia: TITANIUM 16.07.2018 - Washi Pierwsza Morana ubita na 110 poziomie - 18.01.17 22:17 - ..., Madziox, Balitazaar, Jaackob, Sabazios. |
|
29 Mar 2018, o 08:34 |
|
|
Inżynier
|
Dokładnie właśnie po to, że jest to instancja stworzona z myślą o graczach 50+.
Po za tym takie rozwiązania pomagają wgłębić się w fabułę uniwersum i nie robią z gry zwykłego grindowego klikacza. _________________ Barb 140, Tolnor. |
|
29 Mar 2018, o 09:19 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Racja, nagroda niska, mój błąd. Aczkolwiek Q na v1 to jakieś 40k exp (za ponad godzine biegania), a bez niego też nie wejdziesz na instę.
_________________ |
|
2 Kwi 2018, o 16:34 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Ogólnie te nagrody z Q o bossach są słabo nagradzane bo ekipa myśli że jedną z tych nagród jest sama możliwość wejścia na bossa
_________________ Taki trochę crepy typ powrócił ;P |
|
2 Kwi 2018, o 16:44 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |