Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Smoczy Kapłan
Smoczy Kapłan
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam
Na początku proszę o wypełnienie ankiety o smoczym kapłanie. Przechodzę do rzeczy prawie nikt nie chodzi na smoczego kapłana i według mnie trzeba to zmienić wobec tego mam kilka pomysłów żeby stało się inaczej : 1. Możliwość (znikoma) żeby mógł dropnąć set okowy snu. 2. Miałby 50% sznas na drop 1 esencji. 3. Możliwość zdobycia flaszy odporności na ogień +5. Dropiłaby z kapłana albo Kapłan dropiłby "esencja ognia" z której moglibyśmy zrobić flasze. lecz żeby nie było sytuacji że ktoś ma same ulepszenia odporności na ogień na 1 przedmiot możnaby dać maksymalnie jedną flaszę odporności na ogień. Kiedy chcialibyśmy ulepszyć sprzęt ulepszony już jedną flaszą odporności na ogień drugą tą że flaszą to mielibyśmy 100% szans na spalenie. (Chyba nie muszę dodawać że taka flasza występowałaby jako mf sf i wf ) Piszcie co wy sądzicie o smoczym kapłanie, propozycjach urozmaicenia i piszcie swoje własne propozycje Przeniosłem do Pomysłów. ~Giv _________________ Taki trochę crepy typ powrócił ;P |
|
25 Mar 2018, o 15:05 |
|
|
|
apropo pomysłów
1.mamy już strasznie duzo mobkow z ktorych leci set okowy/reffa (amorfa/czempiony w alairskich jaskiniach/kosior i kruczy) 2.Druga czesc osob ktore na niego pierwszy raz wpadly spytałaby "co to eska" bo póki co nie ma żadnego officjalnego poradnika do gry i ludzie nie wiedza ze moga przetapiac rary i daja sie oszukiwac 100+ ktorzy skupuja ayole,derengile,martumale,valazany itp. 3. zadnych nowych flaszek Ja bym zwiekszyl ilosc smoczych kaplanow, do np 3 grp, wrzucal ich losowo na bocznych drozkach (czasem mogliby stac tuż obok glównego) i zwiekszyl exp a potem moze dodal drop jakich flaszek z 33% szansa czy cos takiego. |
|
25 Mar 2018, o 15:40 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
A może coś w innym kierunku? Ubicie smoczego kapłana powoduje utrudnienie walki na smoku (np.: 4 smocze szpony w obstawie; więcej hp, zręki, siły smoka i szponów; jakieś inne utrudnienia), ale w nagrodę zwiększa się szansa na drop ze smoka (wartości do ustalenia, np.: 2x). Taki luźny pomysł na szybko, możliwy do zbalansowania w łatwy sposób oraz nie ingerujący w żadnym stopniu poza instancje.
_________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park |
|
25 Mar 2018, o 16:56 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Mnie najbardziej w instancji Ghartmoga boli brak lore'u. Skąd ten smok tam się wzioł? Jakim prawem żyje, przecież jest zbudowany z samych kości? Powinno być zdecydowanie więcej questów typu Krwawe Zaloty, Cienie na Dmorther czy Szczyt Marzeń. Inne instalacje które pilnie potrzebują podłoża fabularnego to na pewno:
- Fyodor i Gmo - Duch Zamku - Duchy Żywiołów - ekipa z wieży - losowe/nowe/gorzałki - Valdarog. Sent using Tapatalk _________________ Druid 140 poziom [on/off] Sheed 53 poziom [on/off] Serwer: Larkas Gildia: TITANIUM 16.07.2018 - Washi Pierwsza Morana ubita na 110 poziomie - 18.01.17 22:17 - ..., Madziox, Balitazaar, Jaackob, Sabazios. |
|
25 Mar 2018, o 23:00 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Wieża - bandyci w całej krainie, a także wiele questów w których do tego bandyckiego raju się odnosi.
Ghartmog - cała kraina ze szkieletami, jaszczurami itp, więc ma sporo podłoża jako obszar, brakuje drobnej wzmianki dlaczego żyje. Gorzałki - po prostu normalne "zwierzęta", takie wynaturzone, ale jednak jest to gra fantasy, inaczej się ma sprawa z wikingami, ale sama instancja dużo mówi o nich samych. Z resztą się zgodzę. _________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park |
|
25 Mar 2018, o 23:07 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Trudno się oprzeć wrażeniu, że na tę instę był kiedyś jakiś większy pomysł (albo Zadanie/Zlecenie/DQ), ale już chyba sami twórcy zapomnieli co tam miało się dziać prócz walki ze Smokiem.
Sety - raczej nie, nie ma to chyba sensu. Esencja? Całkiem przyjemny pomysł. Flasza odporności na ogień. Hm.. To już trochę ingerencja w mechanikę gry, a takie rzeczy trzeba bardzo poważnie przemyśleć i przeanalizować, bo już pewnie nie raz w w historii gier jedna z pozoru drobna zmiana kończyła się niezłą katastrofą Więcej grupek? Jak będzie sens je bić i nie będą przeszkadzać, to nie widzę przeszkód. Zwiększenie trudności bossa? Naprawdę ciekawy pomysł! A jest jeszcze druga grupka Szponów, taki samotny szkielecik, który stoi zawsze w tym samym miejscu i znika z instancją, i aż się prosi o jakąś interakcję... Fabułę dla tej insty myślę że warto wprowadzić, bo w końcu nie wiadomo skąd się wziął ten smok, dlaczego Ghadira wygląda jak ladacznica i wiele innych rzeczy |
|
26 Mar 2018, o 23:39 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 28 Mar 2018, o 16:34 Posty: 1 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Serwer: Tolnor |
Podobno ubicie Kapłana podnosi dropa na smoku, pozdrawiam
Proszę trzymać się tematu - Szymdaro |
|
28 Mar 2018, o 16:39 |
|
|
|
@up Podobno Ziemia jest płaska [ wedlug niektorych osob]
Proszę trzymać się tematu, nie spamować - Szymdaro |
|
28 Mar 2018, o 17:10 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |