Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Propozycje zmian w grze 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 24 Maj 2018, o 19:06
Posty: 3
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Zeratulll
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Propozycje zmian w grze
Witam, w niniejszym poście chciałbym zaproponować kilka zmian, które wprowadzone uczyniłyby grę dużo wygodniejszą jak i ciekawszą.
1. po pierwsze przedstawię pomysł zapisu buildu(statystyki, umiejętności oraz ekwipunek postaci) wcześniej ustanowionego za platynę oraz bezpłatne wczytanie go w każdym momencie gry oprócz instancji.
wyjaśnię to oraz podam szczegóły na podstawie rycerza. Załóżmy, że w tym momencie stosuje najbardziej powszechny build pod wiedzę .Dzierżąc grubą tarczę oraz nosząc ciężki pancerz niesamowicie żywotny wojownik dostosowuje swoje statystyki oraz umiejętności, aby wydajnie wspomagać drużynę licznymi bufami kosztem tragicznej celności oraz siły jego ciosów, musiał w tym celu ograniczyć się do jednego zwierzaka w drużynie oraz zrezygnować z uzupełniających jego wady setów i wdziać garthil oraz virthil, żeby móc przyjąć na siebie ataki kierowane w towarzysza skupiającego się na wyprowadzaniu ciosów. nastała jednak potrzeba wykonania zleceń czy questów, z którymi niestety będzie musiał zmierzyć się sam. Z tej okazji wczytuje poprzednio ustanowiony za platynę build. Teraz mając wyekwipowany lekki pancerz bazujący na bonusie w postaci siły czy zręczności niszczy wrogów wymachując wielkim dwuręcznym młotem poprzedzając natarcie swoich trzech petów, w walce jest niesamowicie skuteczny, wykonuje częste uniki będąc narażonym na niebezpieczeństwo dotkliwego ciosu. po zleceniu może wrócić do buildu bazowego, który obrał tworząc postać i jest zarezerwowany do wspomagania drużyny podczas instancji, jak i ponownie zabrać się za zlecenie dzierżąc młot.

2. kolejną propozycją jest wspólne złoto dla wszystkich postaci na danym serwerze, przerzucanie pomiędzy nimi złota przez depozyt mija się moim zdaniem z celem, każda postac mogłaby po przelogowaniu korzystać ze złota zarobionego na innej bez konieczności straty czasu na bieganie do miasta.

3. trzecią propozycją zmiany, wymagającą tym razem więcej pracy z ryzykiem niedociągnięć, na co mam nadzieje wspólnie uda się znaleźć rozwiązanie jest możliwość powtórzenia całej gry osiągając postacią 140poziom oraz kończąc quest uznawany za koniec historii fabularnej oczywiście za zgoda gracza. postacie pojawiały by się w porcie trentis ze swoim dotychczasowym sprzetem oraz petami w kompletnie innej krainie oczywiście dostosowanej do nich poziomem trudności, tak aby questy czy bosowie stanowiły takie samo wyzwanie, a nagroda w expie czy złocie przynosząca takie same korzysci jak zaczynając gre od pierwszego poziomu. rary równiez musiały by w nowej krainie ulec modyfikacji, żeby drengil był lepszy od bólu czy mallusa, a maiarot dodawał tyle pż, żeby był sensownym zamiennikiem dla wielu dotychczasowych resówek. Po spełnieniu takich samych kryteriów z 280poziomem postąć byłaby przenoszona do kolejnego, ostatniego świata. NIestety osiągnięcie 140poziomu obecnie zajmuje graczom około 3lata, żeby taki system funkcjonował, kary w wyniku smnierci musiałyby być znacznie mniejsze, a otrzymywane doświadczenie na onstancjach z bosami moim zdaniem nieco większe.

4. ostatnią moją propozycją jest usuniecie konieczności zapłaty za dodatkowe miejsca w znajomych, oraz ograniczenie ich do 150 miejsc, czerpanie zysku za poszerzanie znajomości jest odpychające od całej gry jak i według mnie szczytem komercji.

trochę się rozpisałem :D proszę o waszą opinię oraz zachęcam do dyskusji na ten temat w komentarzu lub na czacie prywatnym postaci Zeratulll, życzę miłego wieczoru oraz miłej gry.


Ostatnio edytowany przez Zeratulll, 24 Maj 2018, o 21:16, edytowano w sumie 1 raz



24 Maj 2018, o 19:55
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycje zmian w grze
Ad 1.

Uwazam, że o to wlasnie chodzi zeby ponosić jakieś konsekwencje wyboru buildu/umek. Wiec jestem na nie, bo obecnie i tak jest mała różnorodność buildów.

Ad 2.
Tak, też nie rozumiem czemu złoto i platyna się dzieli na poszczególne postacie, sprawdza sie to tylko do problemów z przenoszeniem golda/platy przez depo. Nie pamietam tylko czy juz robilem temat z takim pomysłem czy zwracałem na to uwagę w karczmie (raczej to drugie)

Ad 3.
Absolutnie nie dla "gry+". Mechanika, która według mnie sztucznie wydłuża rozgrywki gier singleplayer absolutnie nie pasujaca do gry mmo. Dlatego tez hejtuje typowe androidowe mmo, gdzie kazdy boss ma X wersji i X poziomów trudności.

Ad 4.
Ja jestem na nie. Gdybys mial 150 miejsc zapraszałbys kazdego jak leci, a nie sadze zebys utrzymywał z każdym odpowiedni kontakt i chodził na stałe wyprawy ze wszystkimi.


24 Maj 2018, o 21:15
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 24 Maj 2018, o 19:06
Posty: 3
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Zeratulll
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycje zmian w grze
W mniejszym stopniu się z Tobą zgadzam co do punktu pierwszego, jednak cena, jaką trzeba ponieść za naprawę drobnego powinięcia, jakim jest inwestycja jednego punktu w moc zamiast siłę, co często jest spowodowane przyzwyczajeniem do gry inna profesją jest jednak zbyt wysoka, ewentualnym rozwiązaniem może być możliwość jednego darmowego resetu.
swoja drogą nie rozumiem twojego porównania do niszowych gier na androida, takie rozwiązanie stosuje między innymi Blizzard we wszystkich grach serii Diablo, które są narazie znaczną konkurencją dla dumy Taernu. Drobna inspiracja na pewno wyszłaby nam na dobre, a tacy jak KrossDe, czy Szymdaro na pewno byliby zachwyceni. Co za tym idzie szybsze osiąganie 140poziomu Rozwiązało by również problem z monotonnym expieniem. sporo osób spędza większość czasu w grze w przedziale 40-80 poziom na wyprawy jedynie do sali konstrukta czy podziemi kemenak w celu jak najszybszego wyexpienia postaci ;) pozdrawiam


24 Maj 2018, o 22:34
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycje zmian w grze
Zeratulll napisał(a):
Drobna inspiracja na pewno wyszłaby nam na dobre, a tacy jak KrossDe, czy Szymdaro na pewno byliby zachwyceni.


No nie wiem, takie założenia mnie niezbyt ruszają :) To brzmi jak typowe zakończenie rozprawki w gimnazjum "Myślę ze wszyscy/ktoś zgodzą się ze mna/zauważą to samo co ja...".

Szymdaro ma tu konto i udziela sie na forum raz na jakis czas wiec moze sie sam wypowie na ten temat całkiem niedługo.

Te wszystkie cienkie mmo na adroida to wlasnie przyklad w jaka strone nie powinny iśc gry mmo wiec nie można sie dziwic ze ktoś sie do nich odwoluje. Nieodłączne elementy takich gier to pay2win oraz monotonna, sztucznie wydłużana rozgrywka tworzac 100 "poziomów" w 10 wersjach co niby tworzy ogromne możliwosci, chociaz kazda 10 poziomów (albo wiecej) wyglada tak samo.

Jak taern wyjdzie na androida to na pewno ustawi sie powyzej takich produkcji. Sam chetnie bym sie przesiadł na mniejszy ekran i to na telefonie bym widzial taerna, bo ui nie jest az tak skomplikowane zeby oplacalo mi sie siedziec po kilka godzin przed kompem. Jedyne czego można im czasem zazdroscic, to aukcjoner/targowisko, które mam nadziej kiedys pojawi sie w taernie.


24 Maj 2018, o 22:47
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycje zmian w grze
Zmartwię cię kolego - nie jestem zachwycony. 4x nie.

1. To co proponujesz to zwykły reset. Chcesz wprowadzić opcję, która zresetuje nam postać do poprzedniego stanu, płatną za platynę. Po co? Wydajesz 50, rozdajesz tak jak miałeś poprzednio i gotowe, nie trzeba tu rozwiązania. Nie pamiętasz jak miałeś poprzednio? To zrób sobie screena. Piszesz, że 50 platyny to dużo? Serio? Nawet średni poziom zarabia tyle spokojnie w dzień, a resetu przecież codziennie nie robisz, prawda? Pomyliłeś się - trudno, za błędy się płaci. Szkoda Ci 50 platyny? Graj z jednym zmarnowanym punktem. Nikt nie zmusza do resetowania.

Jeśli już coś takiego miałoby być wprowadzone to na tej samej zasadzie co obecny reset, ale nie za 50 platyny, tylko powiedzmy 75 - reset do poprzedniego rozkładu. Tak, abyśmy płacili więcej za to, że system musi pamiętać za nas. Moim zdaniem jednak nie ma sensu zapychać bazy i na siłę uszczęśliwiać może kilku graczy.

2. Nie widzę potrzeby, każda postać ma swoje złoto, a to, że są na jednym koncie i mają wspólne depo to tylko zaleta i przywilej. Co by było gdyby każda z postaci miała swoje osobne depozyty? To dopiero byłby płacz. Nie jest dla mnie wielkim kłopotem przerzucenie czegoś przez depo, serio. Jak często przerzucasz złoto? Jak wiem, że planuję handlować z lolka to zostawiam ileś kasy w depo, resztę biorę na postać. Wiele osób na 140 poziomie złota nie nosi, ma je na lolku - wtedy musieliby je chować do depo, tak aby po przelogowaniu na główną postać tego złota w wyniku śmierci nie tracić.

3. Dla mnie bardzo słabe, kompletnie nie kumam. Przechodzenie gry od nowa na wyższym poziomie trudności, bzdura. Nikt jeszcze gry nie przeszedł, jej się nie da przejść, jak wielu MMORPG. Takie gry z założenia nie maja końca, a na pewno Taern nie ma końca. 140 poziom to tylko jeden etap w budowaniu postaci gdzie jest MAX. Poziom to jednak nie wszystko - jest eq - można mieć full. Można wyexpić wszystko na 8 poziom - kolejny MAX. Ulepszenia - nie mają limitu. Zabawa do emerytury :) Poza tym mamy nowych bossów, nie mamy z nich eq - 8 przedmiotów czeka na graczy, jest co robić. Na pewno nie chcę wbijać expa, zdecydowanie wiele razy powtarzałem, że maksymalny poziom to ogromna wygoda - możesz padać, nie przejmujesz się stratą doświadczenia, możesz nie tracić złota, nie musisz expić - czas w grze można poświęcić na realizację innych celów.

Kolejna sprawa - jak sobie wyobrażasz istnienie takich odosobnionych "poziomów" Taernu? 1-140, 140+ - 280 itd. Przykładowo w chwili obecnej tylko 200 graczy decyduje się na Ostlor na przejście dalej. Co z gildiami, znajomymi? Przecież tu nie grają sami 140. Na poziomie 2 co oni razem zrobią, pójdą w 5x140 na herszta v2? Dla mnie wielka bzdura.

4. Ja uważam, że obecny limit jest OK. Szczytem komercji bym tego nie nazwał, to normalne. Miejsca też są tanie, 5 platyny to dosłownie 20-30 minut gry na średnim poziomie. Poza tym nie rozumiem limitu - chcesz darmowe miejsca, ale tylko 150. Ludzie mają kupione po 200-300 miejsc i nie narzekają. Masz znajomych - płać, twoja sprawa.

Pozdrawiam

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


25 Maj 2018, o 02:26
Profil WWW
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 103
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycje zmian w grze
1. Coś czuję, że pomysł nie ma racji bytu, aczkolwiek ja bym była zachwycona, gdyby go wprowadzili. Czasem mam ochotę zrobić reset i poorać modliszki w buildzie full pod moc, jednak jak mam dać za to 100platy, by za kilka h powrócić do wiedzy, to mi się odechciewa. :D Cena jednak musiałaby być dość wysoka, a sama możliwość powinna by wygasać po jakimś czasie, by twórcom opłacało się wprowadzać takie udogodnienie. Ot jakieś 500pl na miesiąc.
Generalnie to chciałabym jednak, żeby resetowanie statystyk było po prostu bardziej przyjazne dla gracza, bo obecny system wywołuje odruch wymiotny. Zamiast klikania pińćset razy w tego plusa powinna być możliwość ręcznego wpisania ilości danej statystyki i dopiero po uzupełnieniu wszystkiego opcja "zapisz". No chyba, że te pomyłki graczy to aż taka żyła złota, to wystarczy chociaż sama możliwość ręcznego wpisania. :roll:

2. Dobry pomysł, popieram.

@Szym
Nie widzę w zasadzie kontrargumentu - dlaczego właściwie nie? To, że coś jako tako działa, nie znaczy, że nie można tego usprawnić. Może trochę nielogiczne byłoby, że dwie różne postaci mają wspólną portmonetkę, ale to tylko gra, można nieco nagiąć prawa logiki w imię wygody, często się to robi w różnego rodzaju produkcjach, a w Taernie nie byłaby to akurat największa niedorzeczność.
Zamiast posiadać powiedzmy 3kk na jednej postaci, a 4kk na drugiej, lepiej mieć 7kk na postaci obojętne, gdzie się lognie. O ile nie jesteś 140lvlem, który lubi oszczędzać te kilka k na zgonie, to taki system byłby po prostu wygodniejszy - zawsze widzisz, ile dokładnie posiadasz pieniędzy i nie musisz ich przerzucać. Mi się np. często zdarza przelogowywać w poszukiwaniu platyny i złota na drugą postać, bo zwyczajnie zabraknie mi 200k do zakupu x mięsa czy padnie mi pet, a tu się okazuje, że platynę na jego odkupienie mam, ale nie na tej postaci. Problem ten mi trochę znika, gdy jestem bogata, bo wtedy zostawiam sobie te 50kk i 200pl w depo "w razie w", ale jak mam sytuację, że łącznie nie mam nawet 10kk i 100pl, to tylko logam i logam, bo tu mi braknie na to, a tam na tamto. ^^
W jakikolwiek sposób ten pomysł mógłby się nie spodobać tylko osobom, które zostawiają hajs w depozycie, by go nie tracić u śmierci. Z drugiej strony można by pozostawić tę możliwość i wtedy chyba wszyscy szczęśliwi. Przejście tym lolkiem z depo do konwo w Trentis raczej nie zajmuje nie wiadomo ile czasu.

3. Nie. Po prostu nie widzę w tym nic pociągającego, nie w przypadku Taerna.

4. Nie, nie, nie ograniczaj mi miejsca w znajomych. :D Okej, 150 wydaje się dużo, ale gdy pogra się kilka lat, to to się zbiera i zbiera. Nie każdy traktuje znajomych jako znajomych sensu stricto, często są to po prostu ludzie, którzy się przydają, żeby sklecić pt to tu, to tam, o różnych porach dnia i nocy. Idea dokupywania miejsca jest w porządku, bo nie zapraszasz "jak leci", tylko zapraszasz pierw znajomych i gildię, potem ludzi ogarniętych, nadających się, przydatnych, itd. Ważysz jakoś swoje decyzje o przygarnięciu kogoś do vipów. Chociaż w sumie można by nieco zwiększyć podstawę do powiedzmy 20, bo to 7 to serio śmieszna ilość, nawet połowy gildii nie można zaprosić.
Fajnie by też było, gdyby ilość zakupionego miejsca w znajomych była przypisana do konta, a nie do postaci.

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


25 Maj 2018, o 03:33
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycje zmian w grze
Szymdaro napisał(a):
2. Nie widzę potrzeby, każda postać ma swoje złoto, a to, że są na jednym koncie i mają wspólne depo to tylko zaleta i przywilej. Co by było gdyby każda z postaci miała swoje osobne depozyty? To dopiero byłby płacz. Nie jest dla mnie wielkim kłopotem przerzucenie czegoś przez depo, serio. Jak często przerzucasz złoto? Jak wiem, że planuję handlować z lolka to zostawiam ileś kasy w depo, resztę biorę na postać. Wiele osób na 140 poziomie złota nie nosi, ma je na lolku - wtedy musieliby je chować do depo, tak aby po przelogowaniu na główną postać tego złota w wyniku śmierci nie tracić.


Tak samo jak sciaganie golda z postaci i celowe dedanie z dodatkowymi karami do expa, zeby szybko zbic poziom np na turniejówkach, tak samo padanie na 140 lvlu płacąc tylko expem uważam, za bardzo niewłaściwie podejście i totalnie sprzeczne z założeniami gry.

Podobnie według mnie oddzielne złoto na różnych postaciach jest nieuzasadnione. Logam na druida, to ja. Logam na sheeda, to nadal ja. Uwaga, logam na mo, niespodzianka, to cały czas ja. Jesli mam byc szczery to absolutnie nie traktuje kazdej swojej postaci jakos oddzielnie.

Zaczalem grac jako druid. Mam teoretycznie niezle solowanie bossów, słaby dmg przez wiekszośc gry, długie walki. Chciałem czegoś więcej od pvp? No to zrobiłem sobie sheeda. Chciałem postać dystansową z debuffem, no to zrobiłem sobie vd. Chciałem postać z dmgem i szybkimi animacjami, czas na mo.

Wszystkie postacie zbudowałem na wspołdzielonych funduszach. To co osiagnalem na druidzie pozwolilo mi zrobić sh, to co na dru i sh zapracowalo na vd itd. Niezależnie jakbym na to nie spojrzał to fundusze w obrebie jednego serwera sa wspoldzielone przez moje wszystkie postacie tylko z niezrozumiałej przyczyny musze sie bawic w jakies przenoszenie ich miedzy postaciami.


Na pewno problemy z przerzucaniem złota wypuklaja sie jak grasz aktywnie na dwóch postaciach(lub wiecej niz dwoch), ciągle zastanawiasz sie gdzie powinienes zostawic ile złota, potek, platyny i innych itemkow.


25 Maj 2018, o 04:15
Uczeń Simona

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 14:50
Posty: 79
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycje zmian w grze
Co do punktu 2giego
By wilk był syty i owca cała, jeśli chodzi o zakupy u npc i handel między graczami może być opcja łączenia portfela postaci i zawartości depo.

Rozwijając myśl chodzi głownie o to, by nie trzeba było latać wszędzie z grubszą gotówką i rozpakowaną platyną na jednej postaci.
Brakuje Ci kilkaset tysięcy? Nie ma problemu, nie trzeba iść do depo.. depo przyszło do nas ;) i poratowało drobnymi, dodatkowo bonus taki, że trzymając większość w depo mamy dostęp do zasobnika z każdej postaci.
Pomysł przedstawiony jako pierwotny jest bardzo dobry i prosty.
Rozumiem też miłośników depozytu i "oddzielnego portfela".
W tym wypadku depozyt przysługiwałby jak teraz do każdej postaci i w razie "w" nie trzeba biec do depo by wypłacić gotówke, ale też w razie śmierci tracisz tylko to co na postaci - ograniczenie tego tylko do handlu z npc i innym graczem.
Kolejne ograniczenie to wejście płatne na instancje - w tym wypadku gotówka tylko i wyłącznie z zasobnika postaci.

Co do pierwszego punktu.
Chodzi o coś takiego jak "szafa" z buildem ?
Masz zapisany build i za 50 platyny przywolujesz ustawienie nr 1,2 czy 3?
Wygoda i pokusa tylko


25 Maj 2018, o 05:52
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycje zmian w grze
seba11pl napisał(a):
Tak samo jak sciaganie golda z postaci i celowe dedanie z dodatkowymi karami do expa, zeby szybko zbic poziom np na turniejówkach, tak samo padanie na 140 lvlu płacąc tylko expem uważam, za bardzo niewłaściwie podejście i totalnie sprzeczne z założeniami gry.


Zgadzam się w 100%, jednak, w chwili obecnej podkreślam, nie mamy w grze rozwiązania o którym była mowa dawno temu czyli wprowadzenie debuffu do umiejętności za spadek poniżej progu doświadczenia potrzebnego na poziom. Gdyby takie rozwiązanie funkcjonowało to kompletnie nie miałbym nic przeciw - nie sądzę, żeby wtedy te 140 zbijały dodatkowy exp oszczędzając złoto, bo okazałoby się, że po kilku moranach muszą iść expić.

@Volakis - to w zasadzie jedyny kontrargument.

Z pewnością byłoby to ułatwienie gry dla osób z wieloma postaciami gdyby złoto mogłoby być dostępne w obrębie konta na każdej z postaci.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


25 Maj 2018, o 11:14
Profil WWW
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Propozycje zmian w grze
Szymdaro napisał(a):
@Volakis - to w zasadzie jedyny kontrargument.

Z pewnością byłoby to ułatwienie gry dla osób z wieloma postaciami gdyby złoto mogłoby być dostępne w obrębie konta na każdej z postaci.


No, ale chyba o to chodzi, żeby grę rozwijać w ten sposób, aby grało się przyjemniej i łatwiej. Dopóki jakieś pomysły nie ingerują w balans pomiędzy postaciami i wprowadzają do gry innowacje które pomagają ogółowi graczy (zarówno tym, którzy grali bez tej innowacji, jak i tym, którzy zaczną grać jak już zostanie wprowadzona) to zawsze będę na tak. I takich małych usprawnień co nic w balansie postaci nie zmienią jest masa, zaczynając od tej o wspólnych zasobach w obrębie konta, jak i (jak ktoś wcześniej wspomniał) pomysł z depo dostępnym u npc, również system potania jest godny gier na Commodore, pewnie można wymieniać tak długo i długo.
Mam nadzieję, że TBR będzie 100x bardziej user-friendly niż obecna wersja gry.

Co do samych pomysłów:

1) Wg mnie opcja przesadzona, ale można by ją zmodyfikować w poniższy sposób.
Tak jak mamy 4 takty, z czego 1/2 są dostępne za konto premium, tak wprowadziłbym do tego samego premium (albo wyższego) możliwość 2 slotów na:
a) build (np. build wiedza/moc, zręka/siła, łotewer)
b) EQ (taki temat już był). Tj. Mamy EQ podstawowe, idziemy się orać, klik i mamy EQ resowe. EQ pod Morane, klik, EQ pod miśki itp.

To co wyżej przytoczone, można by albo dodać do nowego premium, albo udostępnić jednorazowo za np. 1/2k platy. Wydaję mi się, że grono ludzi by skorzystało, ja na pewno.

2) Uzasadniłem wyżej.

3) Również pomysł mi się niepodoba, sztuczne wydłużanie expienia to nie to czego oczekuję od tej gry. Może kiedyś wejdą przytoczone w innych propozycjach instacje+ i ++, ale nie oczekiwałbym tego zbyt szybko.

4) Tutaj się po części zgodzę. Ale tylko po części. Bo nie zgodzę się z limitowaniem znajomych do 150 (sam mam osobiście ponad 200, a bardzo staram się nie przyjmować ludzi). Jednakże startpack powinien być większy niż 7, cena za zwiększenie może zostać. Wydaje mi się, że przeciętny gracz na midlvl ma ok. 40-50 znajomych z którymi gra (koszt na rozszerzenie VIPów do takiej skali to ok. 200pl), a na poziomach 85+ wydatek 5 platyny na nowego znajomego jest pomijalny.
Ustawienie podstawowych znajomych na ok. 25 osób, cena za zwiększenie jak dotychczas + brak limitów, będzie lepszym rozwiązaniem.

pzdr

_________________
Barb 140, Tolnor.


25 Maj 2018, o 18:30
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 114 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron