Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
 Zatrucie broni 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Mar 2018, o 10:08
Posty: 25
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: Taeren
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Zatrucie broni
Ostatnio wpadłem na pomysł przy robieniu questa "Zatruta Neilin".

Chodzi tu o możliwość zatrucia broni najpierw musielibyśmy stworzyć jad którego moglibyśmy wytworzyć 3 rodzaje:

1 opcja najsłabsza u johkabala potrzebowalibyśmy do niego:
1x jad matacza
10x zęby jadowe
2x prastare energie
Opłata w wysokości 1500 złota.

2 opcja taka średnia byłaby dostępna u Turvilla a potrzebowalibyśmy do niej:
1x Jad zabójców
2x szpon kniei
5x korzeń amorfy
Opłata w wysokości 3000 złota

3 opcja najlepsza u Izdirula Althi a potrzebowalibyśmy:
1x Pinari
2x Gnat yoko
2x Tojad hosta
I opłata w wysokości 1000 złota

Nakładanie:
W sekcji ulepszenie dawalibyśmy broń i jad oraz dla powodzenia moglibyśmy dać esencje i już standardowo ulepszałoby nam broń.

Działanie: Broń przy ataku fizycznym zatruwałaby i osłabiała szanse trafienia oraz odporność na ataki (Zależy od rodzaju jadu). Jad działałby na 30 minut po tym efekt zszedłby nam z oręża, jad nie działałby w turniejach.

_________________
"Człowieka można wkurzyć, ale nie wyciszyć"


19 Cze 2018, o 16:11
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2014, o 19:02
Posty: 30
Podziękowano: 23 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Nick w grze: Azmodam
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zatrucie broni
A mo vd(na śmieszny %) i łuk mieli by bić zwykłym atakiem by aktywować zatrucie?
Edit @down
Podpalka i ssanie nie ma we wzorze broni więc przy tych atakach broń nie jest używana.

_________________
"Walkę kończy śmierć, każda inna rzecz jedynie walkę przerywa"
Andrzej Sapkowski


W grze od 22.04.2013


Ostatnio edytowany przez Demawerd, 19 Cze 2018, o 21:01, edytowano w sumie 1 raz



19 Cze 2018, o 17:15
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39
Posty: 112
Podziękowano: 31 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: Havada
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zatrucie broni
@up
Łucznik trucizny używałby w domyśle na amunicji, mo bije w zwarciu z podpałki, vd bije w zwarciu ze ssania.

Takie zatrucie mogłoby ewentualnie nakładać status "zakażenie" o różnej sile, zależnej od użytej trucizny, bo inaczej byłoby zbyt OP. Ogólnie brzmi fajnie, możnaby dzięki temu uruchomić sporo nieużywanych materiałów. A tak szczerze, to najfajniej by było stworzyć cały system słabych buffów tego typu, które moglibyśmy otrzymywać dzięki craftingowi już od low lvl (można to nazwać pewną konkurencją dla buffów gildyjnych, z tym że wymagałyby przede wszystkim więcej zachodu, skoro to crafting). Chyba nawet opiszę taki pomysł.

_________________
Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc.


Ostatnio edytowany przez Havada, 19 Cze 2018, o 19:34, edytowano w sumie 1 raz



19 Cze 2018, o 18:08
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lut 2018, o 17:14
Posty: 95
Miejscowość: Limanowa
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 38 razy
Nick w grze: Dresmiks
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zatrucie broni
Pomysł spoko mógłby nieco uatrakcyjnić pvp i poszerzyć crafting lecz żeby nie było to zbyt op to po wyczerpaniu trucizny proponowałby zmniejszyć wytrzymałość broni.

_________________
Taki trochę crepy typ powrócił ;P


19 Cze 2018, o 18:19
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 138 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron