Najwięcej na tym cierpią osoby biorące regularnie udział w pvp. Mój Plox dobija już powoli 1k dedów, gdzie dość spora ich część nastąpiła w wyniku atakowania mnie po walce itp. ^^
I nie irytowałoby mnie to ubijanie peta w ogóle, gdyby nie to, że nie mam jak się "odwdzięczyć". Atakuje taki mosiek i mój pet leci w rundę. Zechcę mu oddać, zabijając mu jego peta, to zdąży on zawołać 4 kolegów zanim ja chociażby trochę go ruszę tym druidem. I to jest denerwujące - że można tylko bezradnie patrzeć ze świadomością, że zemsty nie będzie, bo nie ma się odpowiedniej ku temu profesji. A wiadomo, że zabicie peta boli bardziej niż postaci, więc co z tego, że ubiję atakującego, skoro on nie będzie miał żadnej straty, podczas gdy ja -5pl.
Może nie tyle wyłączenie petów w walce, co chociaż możliwość ustawienia im innej ucieczki w walkach pve, a innej w pvp? Albo pokombinowanie z redukcją obrażeń, tak, by nie leciały one z taką łatwością na kilka hitów?
Chociaż może w 3d doczekamy się jakiejś reformy pvp i wtedy będzie można zemścić się inaczej, albo będą takie profity, że ubytek 5pl co jakiś czas nie zrobi różnicy.