Odpowiedz  [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 Zmiany w aquapetach. 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2013, o 18:25
Posty: 20
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 36 razy
Nick w grze: DepeChe
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
Albo mniejszy lvl debuffa przedluza ten wyzszy lvl debuffa, a nie zastepuje jego swoim slabszym dzialaniem. Przyklad dotkliwego: jak cie kopnie w jaja napakowany jak PKS do Lichenia typek a nastepnie pieciolatek to nie znaczy ze bedzie cie bolalo mniej po drugim kopniaku :lol: :lol: :lol: Troche odbiegamy od tematu wiec wrocmy na wlasciwe tory. Jednego nie rozumiem. Jak mozna porownac debuff, ktory nie wiadomo czy krukowi wejdzie do grupowego KO, gdzie ton jak juz daje to raczej wchodzi;)

_________________
MO Asphyxia 140 lvl
SH DepeChe 140 lvl
Cinderella Aquaton 140 lvl
Techtah Aquaera 140 lvl
Justice Motyl 140 lvl


20 Wrz 2018, o 19:24
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14
Posty: 103
Podziękowano: 32 razy
Otrzymanych podziękowań: 167 razy
Nick w grze: CassidyM
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że Ton ma taką blokadę. Nie rzuci ko jeśli widzi, że jest ono na 2+ rundy. Kwestia że "podgląda" tylko jedną osobę, którą ma "klikniętą". Jeśli będzie miał "kliknięte" na osobie, która ma ko na np. 5 rund, to tego ko nie poprawi. Ale to by wymagało sprawdzenia nieco bardziej niż moje "na oko".

Ogólnie kiedyś miało zostać wprowadzone, że słabsza gryzka nie psuje lepszej, dalej tak nie jest, pewnie się komuś "zapomniało". Nie widzę problemu (prócz technicznego, bo jak wiadomo w Taernie często "się nie da"), żeby po prostu wprowadzić opcję, że słabiej rozwinięty debuf/buf nie psuje lepszego - wtedy by nikt nie narzekał na żadnego peta.

_________________
Życie jest to opowieść idioty,
pełna wrzasku i wściekłości,
nic nie znacząca.


20 Wrz 2018, o 19:39
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2013, o 18:25
Posty: 20
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 36 razy
Nick w grze: DepeChe
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
To widze ze na ten temat jest dobre rozwiazanie. Zostaje tylko sprawa alternatywy przywolywania padnietego aquapeta dla flaszek. To tez jest do zrobienia a wykonane to w odpowiedni sposob niczego nie zepsuje, a zacheci wiecej graczy do aquapetow. Do tego odswiezenie pomyslu sklepu premium i ktoras opcja dodatkowa odbioru petow (plata/zlecko/glify) i bedzie dobrze:)

_________________
MO Asphyxia 140 lvl
SH DepeChe 140 lvl
Cinderella Aquaton 140 lvl
Techtah Aquaera 140 lvl
Justice Motyl 140 lvl


20 Wrz 2018, o 19:43
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lut 2018, o 17:14
Posty: 95
Miejscowość: Limanowa
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 38 razy
Nick w grze: Dresmiks
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
Może zamiast flaszek tak jak to mamy w recepturze na uwięzionego? Czyli z aqua peta respiącego się obok laboratorium na plaży wypadałyby np. odłamki, albo aqua dusza.
Potem dodać do tego np. 2 ziarenka mocy i palinkę.
To też byłoby najlepsze ponieważ uwięzionego i aqua pety wykonuje ta sama druidka więc why not?

Wiem trochę receptura na szybko, ale wszystko można dopracować :P

_________________
Taki trochę crepy typ powrócił ;P


20 Wrz 2018, o 19:59
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 8 Mar 2016, o 15:54
Posty: 88
Podziękowano: 43 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Nick w grze: Demonite
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
Razem z lvl pety mogłyby levelować swoje umiejętności aby nie były takim utrapieniem


21 Wrz 2018, o 17:02
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2013, o 18:25
Posty: 20
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 36 razy
Nick w grze: DepeChe
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
To bylby zly pomysl, wtedy np taki Twig przestalby byc kompletnie uzywanym petem w porownaniu do Ploxa.

_________________
MO Asphyxia 140 lvl
SH DepeChe 140 lvl
Cinderella Aquaton 140 lvl
Techtah Aquaera 140 lvl
Justice Motyl 140 lvl


22 Wrz 2018, o 02:40
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 1 Gru 2016, o 23:03
Posty: 16
Podziękowano: 47 razy
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Nick w grze: Osiolke
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
Dodać sklep premium do działki gildyjnej, obniżyć jego cenę i będzie git.

_________________
– Ha – zaciekawił się Jaskier, który właśnie zbliżył się do nich. – Więc to są te słynne tajne runy krasnoludów? Co głosi ten napis?
– „Na pohybel skurwysynom!”


Andrzej Sapkowski, "Chrzest ognia"


22 Wrz 2018, o 02:46
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39
Posty: 112
Podziękowano: 31 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: Havada
Serwer: Ostlor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
Tak, wielkim problemem (i słabą jak cholera mechaniką) jest nadpisywanie starszych efektów przez nowsze niezależnie od ich poziomu. Sztandarowym tego przykładem jest nadpisywanie gryzienia: najpierw 140 lvl barb wgryza się w bossa, na koniec dyńka, w następnej turze będzie jak nic 4k dmg z krwawienia... aż tu nagle do bossa podbiega dzielny burek poziom 10, gryzie go za 20, a rany bossa nagle cudownie się zasklepiają i oberwie za 15 xD to rozwiązanie jest źródłem bardzo wielu problemów, między innymi problemu z KO od tona.

Czy wyłączenie nadpisywania efektów silniejszych przez efekty słabsze wpłynęłoby znacząco na rozgrywkę lub siłę petów?
NIE.

Czy zmniejszyłoby to poziom frustracji graczy i poprawiłoby mechanikę walki?
MAŁO POWIEDZIANE.

Czy jest to propozycja jakkolwiek nielogiczna lub psująca zamysł/klimat gry?
BYNAJMNIEJ.

Czy zostanie to wprowadzone?
XD

_________________
Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc.


Ostatnio edytowany przez Havada, 23 Wrz 2018, o 13:34, edytowano w sumie 1 raz



23 Wrz 2018, o 11:45
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
Na pewno kwestia przemyślenia, drugą sprawą jest to, że znacznie zwiększy się wybór petów dostępnych dla poszczególnych klas (np. ja jako bb mógłbym używać tłuka).

_________________
Barb 140, Tolnor.


23 Wrz 2018, o 13:24
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 8 Mar 2016, o 15:54
Posty: 88
Podziękowano: 43 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Nick w grze: Demonite
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w aquapetach.
Prosimy administrację o rozważenie tego pomysłu


24 Wrz 2018, o 17:01
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 364 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron