![]() |
Strona 4 z 5 |
[ 41 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zmiany w aquapetach.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 18 Gru 2013, o 18:25 Posty: 20 Podziękowano: 10 razy Otrzymanych podziękowań: 36 razy Nick w grze: DepeChe Serwer: Tolnor ![]() |
Albo mniejszy lvl debuffa przedluza ten wyzszy lvl debuffa, a nie zastepuje jego swoim slabszym dzialaniem. Przyklad dotkliwego: jak cie kopnie w jaja napakowany jak PKS do Lichenia typek a nastepnie pieciolatek to nie znaczy ze bedzie cie bolalo mniej po drugim kopniaku
![]() ![]() ![]() _________________ MO Asphyxia 140 lvl SH DepeChe 140 lvl Cinderella Aquaton 140 lvl Techtah Aquaera 140 lvl Justice Motyl 140 lvl |
20 Wrz 2018, o 19:24 |
![]() |
![]() |
|
Inżynier ![]() Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:14 Posty: 103 Podziękowano: 32 razy Otrzymanych podziękowań: 167 razy Nick w grze: CassidyM Serwer: Tolnor ![]() |
Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że Ton ma taką blokadę. Nie rzuci ko jeśli widzi, że jest ono na 2+ rundy. Kwestia że "podgląda" tylko jedną osobę, którą ma "klikniętą". Jeśli będzie miał "kliknięte" na osobie, która ma ko na np. 5 rund, to tego ko nie poprawi. Ale to by wymagało sprawdzenia nieco bardziej niż moje "na oko".
Ogólnie kiedyś miało zostać wprowadzone, że słabsza gryzka nie psuje lepszej, dalej tak nie jest, pewnie się komuś "zapomniało". Nie widzę problemu (prócz technicznego, bo jak wiadomo w Taernie często "się nie da"), żeby po prostu wprowadzić opcję, że słabiej rozwinięty debuf/buf nie psuje lepszego - wtedy by nikt nie narzekał na żadnego peta. _________________ Życie jest to opowieść idioty, pełna wrzasku i wściekłości, nic nie znacząca. |
20 Wrz 2018, o 19:39 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 18 Gru 2013, o 18:25 Posty: 20 Podziękowano: 10 razy Otrzymanych podziękowań: 36 razy Nick w grze: DepeChe Serwer: Tolnor ![]() |
To widze ze na ten temat jest dobre rozwiazanie. Zostaje tylko sprawa alternatywy przywolywania padnietego aquapeta dla flaszek. To tez jest do zrobienia a wykonane to w odpowiedni sposob niczego nie zepsuje, a zacheci wiecej graczy do aquapetow. Do tego odswiezenie pomyslu sklepu premium i ktoras opcja dodatkowa odbioru petow (plata/zlecko/glify) i bedzie dobrze:)
_________________ MO Asphyxia 140 lvl SH DepeChe 140 lvl Cinderella Aquaton 140 lvl Techtah Aquaera 140 lvl Justice Motyl 140 lvl |
20 Wrz 2018, o 19:43 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 8 Lut 2018, o 17:14 Posty: 95 Miejscowość: Limanowa Podziękowano: 28 razy Otrzymanych podziękowań: 38 razy Nick w grze: Dresmiks Serwer: Tolnor ![]() |
Może zamiast flaszek tak jak to mamy w recepturze na uwięzionego? Czyli z aqua peta respiącego się obok laboratorium na plaży wypadałyby np. odłamki, albo aqua dusza.
Potem dodać do tego np. 2 ziarenka mocy i palinkę. To też byłoby najlepsze ponieważ uwięzionego i aqua pety wykonuje ta sama druidka więc why not? Wiem trochę receptura na szybko, ale wszystko można dopracować ![]() _________________ Taki trochę crepy typ powrócił ;P |
20 Wrz 2018, o 19:59 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 8 Mar 2016, o 15:54 Posty: 88 Podziękowano: 43 razy Otrzymanych podziękowań: 13 razy Nick w grze: Demonite Serwer: HardCore ![]() |
Razem z lvl pety mogłyby levelować swoje umiejętności aby nie były takim utrapieniem
|
21 Wrz 2018, o 17:02 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 18 Gru 2013, o 18:25 Posty: 20 Podziękowano: 10 razy Otrzymanych podziękowań: 36 razy Nick w grze: DepeChe Serwer: Tolnor ![]() |
To bylby zly pomysl, wtedy np taki Twig przestalby byc kompletnie uzywanym petem w porownaniu do Ploxa.
_________________ MO Asphyxia 140 lvl SH DepeChe 140 lvl Cinderella Aquaton 140 lvl Techtah Aquaera 140 lvl Justice Motyl 140 lvl |
22 Wrz 2018, o 02:40 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 1 Gru 2016, o 23:03 Posty: 16 Podziękowano: 47 razy Otrzymanych podziękowań: 25 razy Nick w grze: Osiolke Serwer: Ostlor ![]() |
Dodać sklep premium do działki gildyjnej, obniżyć jego cenę i będzie git.
_________________ – Ha – zaciekawił się Jaskier, który właśnie zbliżył się do nich. – Więc to są te słynne tajne runy krasnoludów? Co głosi ten napis? – „Na pohybel skurwysynom!” Andrzej Sapkowski, "Chrzest ognia" |
22 Wrz 2018, o 02:46 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 30 Cze 2016, o 19:39 Posty: 112 Podziękowano: 31 razy Otrzymanych podziękowań: 32 razy Nick w grze: Havada Serwer: Ostlor ![]() |
Tak, wielkim problemem (i słabą jak cholera mechaniką) jest nadpisywanie starszych efektów przez nowsze niezależnie od ich poziomu. Sztandarowym tego przykładem jest nadpisywanie gryzienia: najpierw 140 lvl barb wgryza się w bossa, na koniec dyńka, w następnej turze będzie jak nic 4k dmg z krwawienia... aż tu nagle do bossa podbiega dzielny burek poziom 10, gryzie go za 20, a rany bossa nagle cudownie się zasklepiają i oberwie za 15 xD to rozwiązanie jest źródłem bardzo wielu problemów, między innymi problemu z KO od tona.
Czy wyłączenie nadpisywania efektów silniejszych przez efekty słabsze wpłynęłoby znacząco na rozgrywkę lub siłę petów? NIE. Czy zmniejszyłoby to poziom frustracji graczy i poprawiłoby mechanikę walki? MAŁO POWIEDZIANE. Czy jest to propozycja jakkolwiek nielogiczna lub psująca zamysł/klimat gry? BYNAJMNIEJ. Czy zostanie to wprowadzone? XD _________________ Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc. Ostatnio edytowany przez Havada, 23 Wrz 2018, o 13:34, edytowano w sumie 1 raz |
23 Wrz 2018, o 11:45 |
![]() |
![]() |
|
Inżynier ![]() Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00 Posty: 157 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 34 razy Otrzymanych podziękowań: 181 razy Nick w grze: Daro ![]() |
Na pewno kwestia przemyślenia, drugą sprawą jest to, że znacznie zwiększy się wybór petów dostępnych dla poszczególnych klas (np. ja jako bb mógłbym używać tłuka).
_________________ Barb 140, Tolnor. |
23 Wrz 2018, o 13:24 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 8 Mar 2016, o 15:54 Posty: 88 Podziękowano: 43 razy Otrzymanych podziękowań: 13 razy Nick w grze: Demonite Serwer: HardCore ![]() |
Prosimy administrację o rozważenie tego pomysłu
|
24 Wrz 2018, o 17:01 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 4 z 5 |
[ 41 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |