Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35
Posty: 27
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Witam,

sądząc po popularności i przychodach ( kupno platy na zakup rarów, naprawa, ulepszanie tych rarów)z tej insty i tak czekają nas zmiany, mam skromną propozycję :

po dedzie resp w inscie, ale z blokadą na dołączenie do walki w której się padło - limit 5 slotów na walkę przykładowo + resp moba którego musimy ubić ( coś z draugula) albo 10 minut kary na ruch

zmiana pola na fioletowe w całej inście

korzyści dla graczy
- pewność skończenia insty, czas i koszty może będą spore ale jest opcja jak na morce dotrwać do końca
- koniec letargu dla wielu ?

korzyści dla administracji
- przychody z potek nawet tych co padli
- przychody z rarów ( kupno, naprawa, ulepszanie)
- ci co już zaglądają sporadycznie może wrócą do aktywnej gry i zaczną znowu spalać platę


Wiem, że to forum to raczej hejt niż konstruktywne dyskusje, wiem, że administracja na graczy i ich pomysły ma w większości wywalone, ale gram tez w inną grę gdzie komunikacja gracz-ekipa jest dość mocna i mam pewne nawyki a pomysł chodził mi po głowie jakiś czas i dla świętego spokoju odpaliłem ten temat po lampce dobrego wina :)


23 Paź 2018, o 21:06
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Zmiany co proponujesz spowodowałyby zniszczenie zamysłu całej instancji... Gracze by nie robili resetów tylko by tłukli grupki do upadłego wraz z bossami. W dodatki grupki jak i maheta na ten czas da się spokojnie dobić w 4, więc tym bardziej powodowałoby omijanie zamysłu insty. Jestem za tym, żeby był mechanizm, który by pozwalał zostać w inście lub powodowałby dodatkowe "życia" niczym w mini gierkach (kto grał ten wie :) ).

Na moje pomysły również się nie zapowiada, gdyż insta ma być trudna,a pewnie po wydropieniu i wyexpieniu rarów (tym nowych butów i spodni, które są pro do tej instancji) stanie się łatwa. Jestem na nie.

P.s Fioletowe pole tym bardziej by utrudniło sprawę, bo podejrzewam, że w ogóle nie biłeś maheta, ale zostawiam informację dla siebie (jak będzie Ci się chciało poszukać to dowiesz się o co chodzi :) )


25 Paź 2018, o 14:51
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35
Posty: 27
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Way "trudna" to jedno a to jest insta "mega losowa", ide jednym pt ubijam jedną grupkę, druga grupkę, trzecią grupkę i łapiemy zgon w pt więc wychodzimy i lecimy od nowa.

Pierwsza grupka i zonk bo all poszło w sh.

Lecimy 3 raz pierwsza gr ryc 140 lvl z eq z 4500hp złożony w I rundzie :(

Analogicznie Draugul może jest i trudny, dostosowuje się do profki, tylko jak mi wytłumaczysz fakt, że idę jednego draugula i w 12 min ubijam bossa kończę inste, więc idę rewanż, ten sam build, te same resy, te same bufy, ba nawet to samo stężenie alkoholu we krwi - i krew mnie zalewa a boss pada w 45 minucie.

Poziom trudności maheta OK, system losowości i kicka poza inste NIE, zgon nie zalezy od twojego błędu, złe dobranego eq - tylko od kaprysu losowatora :)


25 Paź 2018, o 15:34
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Co do jednej taktyki - 5 mobów idzie w jednego to się zgodzę, że to by należało zmienić. Reszta jest ok,bo są tam mechanizmy, że idzie przewidzieć jak ustawić odpowiednio def :) Co do draugula to moim zdaniem słabe trafienie, bo tam wręcz pozwalasz sobie "a zginę to nic się nie stanie", w mieście tarula tak nie ma,patrzy się na taktyki, rary pomagają przeciwko danym umiejętnościom mobów np. sh krytyki = spodnie/pelka z tarula :)


25 Paź 2018, o 16:04
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35
Posty: 27
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Draugula próbowałem w max resie, max wiedzy, zero resa, max mocy, max defa, max ataku - wydałem trochę platy, mieszałem eq - pewnie liczba prób była zbyt mała, ale po tych kilku wiem tylko że insta jest losowa, skoro w rundę lub dwie potrafię ubić dwójkę bez zgona lub z jednym a potem padam 5x na jedynce to albo ja jestem debilem albo insta jest losowa, jeżeli dostaję taki sam debuf na zero resa + 1 kropka oraz na max resa + 5 kropek ( wyświetla inny %) to moje odczucie j. w.

maheta byłem zbyt mało razy aby coś więcej wywnioskować, jednak na to co doświadczyłem i na to co znajomi opowiadali to albo masz farta albo pecha i kończysz.

jednak zawsze jest szansa, że to masa graczy się nie zna i unikają insty bo jest zbyt skomplikowana, a nie losowa ....


25 Paź 2018, o 19:09
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Kwestia tego, że na draugu będziesz padał,bo to solo insta i nie masz debuffa,chyba że latasz z watahą. Na inście tarula działasz w pt i każdy coś od siebie wnosi, a zarazem taktyki są bardzo różne :) W dodatku nie mówię, że wszyscy się mylą, ale Twój pomysł powoduje, że ingerujesz zbyt mocno w instę a nie taki jest zamysł... Czy naprawdę chcesz ,żeby ta insta stała się lamerska? Czy Twoje pomysły są w ogóle przemyślane do insty tarula? Moim zdaniem nie.


25 Paź 2018, o 19:34
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35
Posty: 27
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Way ile masz inst z kickiem ?


fyo, modla, htaga ? zapomniałem o którejś ?

ilu jest graczy na hc a ilu na larkas, ostlor,duneb ?

jak idę na inste to pograć a nie łapać nerwa bo mi ryca zjedli w runde.

Apropo draugula wataha, eq, solo OK - tylko ten sam gracz w tej samej konfiguracji ma rozrzut czasowy 12 - 55 min, nie znam innej insty niż morka gdzie mi się taki rozrzut trafia :)

Draugul i Mahet to mega czynnik losowy,a na to nie ma ogara i buildu :(


26 Paź 2018, o 18:05
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Takimi argumentami,to żebyś nie łapał nerwa to unikaj wszystkich inst co mają kicka :D Mahet będzie zmieniany, możesz tego dowiedzieć się w nowym wpisie na blogu :) Dalej nie widzisz, że Twoje pomysły by spowodowały, że insta by była łatwa jak morana?


26 Paź 2018, o 18:13
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35
Posty: 27
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 6 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Z tego co kojarzę to morka stała się łatwa jak żeśmy się z niej poubierali i poexpali eq, a tu nawet ci co to ubili kilka razy stracili zainteresowanie instą.

Wiem, że mają coś zmienić, zobaczymy czy to wystarczy aby ożywić inste :)


27 Paź 2018, o 11:14
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 19 Cze 2012, o 12:15
Posty: 27
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 28 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Morka to była zmieniana kilkukrotnie, wcześniejsza miała 60k hp, zupełnie inne resy i taktyki, to nie jest ta morana która była na samym początku, więc nie mów ze EQ zrobiło robotę.


27 Paź 2018, o 12:11
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 137 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron