Autor |
Wiadomość |
Kurak1980
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35 Posty: 27 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 6 razy
|
Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Witam, sądząc po popularności i przychodach ( kupno platy na zakup rarów, naprawa, ulepszanie tych rarów)z tej insty i tak czekają nas zmiany, mam skromną propozycję : po dedzie resp w inscie, ale z blokadą na dołączenie do walki w której się padło - limit 5 slotów na walkę przykładowo + resp moba którego musimy ubić ( coś z draugula) albo 10 minut kary na ruch zmiana pola na fioletowe w całej inście korzyści dla graczy - pewność skończenia insty, czas i koszty może będą spore ale jest opcja jak na morce dotrwać do końca - koniec letargu dla wielu ? korzyści dla administracji - przychody z potek nawet tych co padli - przychody z rarów ( kupno, naprawa, ulepszanie) - ci co już zaglądają sporadycznie może wrócą do aktywnej gry i zaczną znowu spalać platę Wiem, że to forum to raczej hejt niż konstruktywne dyskusje, wiem, że administracja na graczy i ich pomysły ma w większości wywalone, ale gram tez w inną grę gdzie komunikacja gracz-ekipa jest dość mocna i mam pewne nawyki a pomysł chodził mi po głowie jakiś czas i dla świętego spokoju odpaliłem ten temat po lampce dobrego wina
|
23 Paź 2018, o 21:06 |
|
|
Way
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09 Posty: 222 Podziękowano: 507 razy Otrzymanych podziękowań: 216 razy
|
Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Zmiany co proponujesz spowodowałyby zniszczenie zamysłu całej instancji... Gracze by nie robili resetów tylko by tłukli grupki do upadłego wraz z bossami. W dodatki grupki jak i maheta na ten czas da się spokojnie dobić w 4, więc tym bardziej powodowałoby omijanie zamysłu insty. Jestem za tym, żeby był mechanizm, który by pozwalał zostać w inście lub powodowałby dodatkowe "życia" niczym w mini gierkach (kto grał ten wie ). Na moje pomysły również się nie zapowiada, gdyż insta ma być trudna,a pewnie po wydropieniu i wyexpieniu rarów (tym nowych butów i spodni, które są pro do tej instancji) stanie się łatwa. Jestem na nie. P.s Fioletowe pole tym bardziej by utrudniło sprawę, bo podejrzewam, że w ogóle nie biłeś maheta, ale zostawiam informację dla siebie (jak będzie Ci się chciało poszukać to dowiesz się o co chodzi )
|
25 Paź 2018, o 14:51 |
|
|
Kurak1980
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35 Posty: 27 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 6 razy
|
Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Way "trudna" to jedno a to jest insta "mega losowa", ide jednym pt ubijam jedną grupkę, druga grupkę, trzecią grupkę i łapiemy zgon w pt więc wychodzimy i lecimy od nowa. Pierwsza grupka i zonk bo all poszło w sh. Lecimy 3 raz pierwsza gr ryc 140 lvl z eq z 4500hp złożony w I rundzie Analogicznie Draugul może jest i trudny, dostosowuje się do profki, tylko jak mi wytłumaczysz fakt, że idę jednego draugula i w 12 min ubijam bossa kończę inste, więc idę rewanż, ten sam build, te same resy, te same bufy, ba nawet to samo stężenie alkoholu we krwi - i krew mnie zalewa a boss pada w 45 minucie. Poziom trudności maheta OK, system losowości i kicka poza inste NIE, zgon nie zalezy od twojego błędu, złe dobranego eq - tylko od kaprysu losowatora
|
25 Paź 2018, o 15:34 |
|
|
Way
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09 Posty: 222 Podziękowano: 507 razy Otrzymanych podziękowań: 216 razy
|
Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Co do jednej taktyki - 5 mobów idzie w jednego to się zgodzę, że to by należało zmienić. Reszta jest ok,bo są tam mechanizmy, że idzie przewidzieć jak ustawić odpowiednio def Co do draugula to moim zdaniem słabe trafienie, bo tam wręcz pozwalasz sobie "a zginę to nic się nie stanie", w mieście tarula tak nie ma,patrzy się na taktyki, rary pomagają przeciwko danym umiejętnościom mobów np. sh krytyki = spodnie/pelka z tarula
|
25 Paź 2018, o 16:04 |
|
|
Kurak1980
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35 Posty: 27 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 6 razy
|
Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Draugula próbowałem w max resie, max wiedzy, zero resa, max mocy, max defa, max ataku - wydałem trochę platy, mieszałem eq - pewnie liczba prób była zbyt mała, ale po tych kilku wiem tylko że insta jest losowa, skoro w rundę lub dwie potrafię ubić dwójkę bez zgona lub z jednym a potem padam 5x na jedynce to albo ja jestem debilem albo insta jest losowa, jeżeli dostaję taki sam debuf na zero resa + 1 kropka oraz na max resa + 5 kropek ( wyświetla inny %) to moje odczucie j. w.
maheta byłem zbyt mało razy aby coś więcej wywnioskować, jednak na to co doświadczyłem i na to co znajomi opowiadali to albo masz farta albo pecha i kończysz.
jednak zawsze jest szansa, że to masa graczy się nie zna i unikają insty bo jest zbyt skomplikowana, a nie losowa ....
|
25 Paź 2018, o 19:09 |
|
|
Way
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09 Posty: 222 Podziękowano: 507 razy Otrzymanych podziękowań: 216 razy
|
Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Kwestia tego, że na draugu będziesz padał,bo to solo insta i nie masz debuffa,chyba że latasz z watahą. Na inście tarula działasz w pt i każdy coś od siebie wnosi, a zarazem taktyki są bardzo różne W dodatku nie mówię, że wszyscy się mylą, ale Twój pomysł powoduje, że ingerujesz zbyt mocno w instę a nie taki jest zamysł... Czy naprawdę chcesz ,żeby ta insta stała się lamerska? Czy Twoje pomysły są w ogóle przemyślane do insty tarula? Moim zdaniem nie.
|
25 Paź 2018, o 19:34 |
|
|
Kurak1980
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35 Posty: 27 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 6 razy
|
Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Way ile masz inst z kickiem ? fyo, modla, htaga ? zapomniałem o którejś ? ilu jest graczy na hc a ilu na larkas, ostlor,duneb ? jak idę na inste to pograć a nie łapać nerwa bo mi ryca zjedli w runde. Apropo draugula wataha, eq, solo OK - tylko ten sam gracz w tej samej konfiguracji ma rozrzut czasowy 12 - 55 min, nie znam innej insty niż morka gdzie mi się taki rozrzut trafia Draugul i Mahet to mega czynnik losowy,a na to nie ma ogara i buildu
|
26 Paź 2018, o 18:05 |
|
|
Way
Współpracownik Gnarla
Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09 Posty: 222 Podziękowano: 507 razy Otrzymanych podziękowań: 216 razy
|
Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Takimi argumentami,to żebyś nie łapał nerwa to unikaj wszystkich inst co mają kicka Mahet będzie zmieniany, możesz tego dowiedzieć się w nowym wpisie na blogu Dalej nie widzisz, że Twoje pomysły by spowodowały, że insta by była łatwa jak morana?
|
26 Paź 2018, o 18:13 |
|
|
Kurak1980
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 23 Lip 2011, o 00:35 Posty: 27 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 6 razy
|
Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Z tego co kojarzę to morka stała się łatwa jak żeśmy się z niej poubierali i poexpali eq, a tu nawet ci co to ubili kilka razy stracili zainteresowanie instą. Wiem, że mają coś zmienić, zobaczymy czy to wystarczy aby ożywić inste
|
27 Paź 2018, o 11:14 |
|
|
Sophos
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 19 Cze 2012, o 12:15 Posty: 27 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 28 razy
|
Re: Zmiana mechaniki w inscie Maheta - propozycja
Morka to była zmieniana kilkukrotnie, wcześniejsza miała 60k hp, zupełnie inne resy i taktyki, to nie jest ta morana która była na samym początku, więc nie mów ze EQ zrobiło robotę.
|
27 Paź 2018, o 12:11 |
|
|
|