Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
 Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach 

Wprowadzamy?
Ankieta zakończyła się 12 Maj 2011, o 21:57
Tak - i wszystko jasne. 92%  92%  [ 111 ]
Nie - dla mnie nie bomba. 8%  8%  [ 10 ]
Razem głosów : 121

 Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 19 Lut 2011, o 17:17
Posty: 18
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
Cytuj:
Trzeba by zająć znowu jakieś miejsce. No i dodatkowo strata klimatu. Domyślne 100% wydaje mi się optymalnym rozwiązaniem.
Nie tracimy za dużo klimatu a jednak mamy jakiś obraz wybierając Umiejętność.


Jak podamy wartosc obrazen 100% - nie stracimy klimatu.
Jak podamy wartosc obrazen realna (czyli uwzgledniajace lvl skila, na ktorym mamy umiejetnosc) - klimat stracimy. Najs :)

Cytuj:
Niby praktycznie żadna zmiana, ale tak samo niepotrzebna.

Tak samo uwazam.

Przeciez operuje sie na takich liczbach, ze nawet latwo jest oszacowac wartosc obrazen w pamieci.
I skoro bedzie podana wartosc 100%, a nie, dajmy na to, 175%, to ja bym nie liczyl, ze jak ktos sam nie potrafi z tak prostego wzoru policzyc obrazen - bedzie w stanie powiekszyc obrazenia o %.

Ale jak mowilem, mnie to rybka.


27 Kwi 2011, o 17:47
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, o 20:48
Posty: 1556
Miejscowość: Konin
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
Wszyscy podchodzicie do tego, jakby to miała być wielka zmiana ingerująca w balans klas czy nie wiadomo co :P
A to tylko drobne rozwiązanie kosmetyczne. Od takie umilenie. Zaoszczędzi nam te 15 sekund na spisanie statystyk i podstawienie pod wzór.

_________________
Image

Surowe prawo, lecz prawo.

"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem."
- Kurt Cobain


28 Kwi 2011, o 07:09
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011, o 14:50
Posty: 139
Miejscowość: Kwidzyn/ Mansfield
Podziękowano: 16 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
Bubelage napisał(a):
Wszyscy podchodzicie do tego, jakby to miała być wielka zmiana ingerująca w balans klas czy nie wiadomo co :P
A to tylko drobne rozwiązanie kosmetyczne. Od takie umilenie. Zaoszczędzi nam te 15 sekund na spisanie statystyk i podstawienie pod wzór.



a jestes pewny ze ludzie rozumieja wzory (oraz potrafia z nich korzystac?? ) - w zwiazku z moja wypowiedzia - potwierdza - ze jest to dobry pomysł...


3 Maj 2011, o 00:02
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 8 Mar 2011, o 14:42
Posty: 28
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
napewno ułatwi to gre
jak mowila Mysteria pancerze to zmienia
ja sobie sam obliczam dmg choc w większosci mi sie nie chce
pomysl świetny jestem za

_________________
Blow vd lvl 50 s1 obecnie można powiedzieć żę nie istnieje
Corsar drut lvl 49 s1 obecny cel: wszystkie rzeczy na +5
Egzekucję czas wykonać...


8 Maj 2011, o 19:36
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 5 Maj 2011, o 22:00
Posty: 1
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
cóż głosy mówią same za siebie.wprowadzamy?


16 Maj 2011, o 22:35
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
marekdzik to nie jest tak, ze wejdzie dobry pomysl, wszyscy sie zgodza by go wprowadzic i na drugi dzien jest, takie pomysly czekaja miesiacami by je wprowadzono + admin ma prawo veta (jak dotad jeszcze sie nie wypowiedzial na temat tego pomyslu, ale to dlatego, ze jest naprawde bardzo zajety)


16 Maj 2011, o 23:32
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31
Posty: 2670
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 67 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
Wpisałem właśnie na listę do zrobienia. Nie ma przeciwwskazań - same plusy, wielokrotnie wyjaśniane.
Po dodatkowych przemyśleniach proponuję mniej zamieszania w dwóch opcjach.

a) tekst
OBR 100%:
a*x + b*y + broń = wynik
.

b) bajerancki przycisk :D
Image

Proszę tylko o komentarze wyłącznie wyglądu, bez "eee, za dużo kombinowania / eee, problematyczne".
Podoba się, lub nie :twisted: .

_________________
"Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."


17 Maj 2011, o 00:02
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
Bajerancki przycisk, nie ma watpliwosci :)


17 Maj 2011, o 02:48
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Kwi 2011, o 08:37
Posty: 29
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Skrypt obliczający dmg w Umiejętnościach
Super. Pozatym jak ktoś nie chce, to nie liczy i nie zabija klimatu dla niego :).


17 Maj 2011, o 14:27
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron