Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Chodząca legenda
|
Cześć,
chciałbym przedstawić prosty pomysł jako ewentualna nowość, opcja do wyboru, prawdopodobnie jeśli w ogóle do rozważania to po wprowadzeniu TBR. Recz polega na dodaniu do okna ulepszania dodatkowego "zegara", który uruchamiałby się w przypadku, gdy ulepszenie nie jest udane. Drugie losowanie, które i tak następuje, byłoby obrazowane na identycznej animacji jak obecnie, z tym, że dotyczyłoby szansy na to, że przedmiot wytrzyma proces, czyli ulepszenia nie zostaną wyzerowane. Chciałbym, aby uruchomienie tego drugiego zegara było opcjonalne, to znaczy można byłoby go aktywować lub pozostać przy obecnym systemie. a) Dla osób, które ekscytują się procesem ulepszania będzie dwa razy więcej zabawy. b) Dla pozostałych, którzy chcą od razu widzieć efekt jako informację można pozostać przy aktualnym wyświetlaniu. Rozważam też dwie opcje jak miałoby to wyglądać: 1. Dodatkowy zegar, który jest widoczny cały czas obok tego istniejącego, uruchamiany po nieudanym ulepszeniu. 2. Dodatkowe losowanie na istniejącym zegarze po nieudanym ulepszeniu z informacją jakie losowanie się odbywa (wytrzymałości). Zarzucam ankietą - głosujcie i piszcie co o tym sądzicie. Pozdrawiam _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
16 Gru 2018, o 19:32 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Taa.. i losowanie byłoby takie samo jak normalnie, czyli na +1 wskazówka nawet nie drgnie
_________________ W oczekiwaniu na epika. |
|
16 Gru 2018, o 19:54 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 4 Sty 2017, o 16:19 Posty: 28 Podziękowano: 15 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Nuvi |
Już wyobrażam sobie jak ludzie będą się wściekać bo wskazówka akurat zatrzymała się tuż po części zegara na której jest wytrzymałość przedmiotu Jak dla mnie zbędne.
_________________ Jeśli większości się buntują przeciw tobie, warto jest walczyć. Chociaż nie zawsze ma to dobre skutki. |
|
16 Gru 2018, o 21:06 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Niezbyt potrzebne, ale jest wiele fajnych niepotrzebnych rzeczy. Nie wszystko musi być potrzebne. Fajny pomysł. Korzystałbym.
|
|
16 Gru 2018, o 21:15 |
|
|
|
Nie wpływa na rozgrywke ale milej dla oka.
Ja bym może widział to inaczej (jako druga wskazówka w obecnym zegarze) ale to moje osobiste zdanie na ten temat :D |
|
17 Gru 2018, o 00:45 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Można to zrobić jeszcze chyba prościej wizualnie, czyli jak mamy nasz zegar i od pewnego momentu mamy np. szansa na ulepszenie 50% i nam zaznacza od którego miejsca nam ulepszy(czyli pół koła), w tym pozostałym polu(przy np. przedmiocie o wytrzymałości 50%) dodać dwa pola jedno z wyzerowaniem, drugie z wytrzymaniem ulepszenia(każde zajmowało by po ćwiartce koła).
EDIT coś jak na tym ss: https://scr.hu/WzzBeg0 _________________ Aragorn Rycerz 140 poziom. MatasQ Sheed 140 poziom. Visca El Barca 14.01.2019r. 13:01 Epik Żmij został zdobyty! 21.11.2019r. 3:32 Epik Washi został zdobyty! |
|
18 Gru 2018, o 11:16 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Dopóki tylko opcjonalny to spoko pomysł, ja bym korzystał, ale moim zdaniem najlepsza opcja to ta z komentarza wyżej, proponowałbym rozważyć
|
|
18 Gru 2018, o 13:14 |
|
|
|
Jedyny minus takich kół jest taki że sprawia złudne wrażenie że byłeś blisko powodzenia jeśli widzisz że wskazówka zatrzymała się trochę przed granicą ulepszenia/nieulepszenia/itp
Ale wiadomo że to nie ma przestawiać rzeczywistego przebiegu losowania tylko jakoś reprezentować to losowanie |
|
18 Gru 2018, o 13:59 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Nikt nie borni dokonać zmiany żeby wskazówka zatrzymywała się w środku pola oznaczającego ulepszenie, mega ulepszenie, wytrzymanie, spalenie. Wtedy nie będzie "nosz k... tak mało brakowało".
EDIT W środku pola jako wewnątrz a nie jako w połowie pola, no i też omijając ten skraje bu zaoszczędziło graczom nerwów. _________________ Aragorn Rycerz 140 poziom. MatasQ Sheed 140 poziom. Visca El Barca 14.01.2019r. 13:01 Epik Żmij został zdobyty! 21.11.2019r. 3:32 Epik Washi został zdobyty! |
|
18 Gru 2018, o 16:02 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
MatasQ niektórzy traktują to jako emocje, a nie nerwy
|
|
18 Gru 2018, o 16:20 |
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 137 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |