Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania 

Czy podoba Ci się pomysł?
Tak, opcja 1. 37%  37%  [ 18 ]
Tak, opcja 2. 14%  14%  [ 7 ]
Nie, kompletnie niepotrzebne. 49%  49%  [ 24 ]
Razem głosów : 49

 Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Cześć,
chciałbym przedstawić prosty pomysł jako ewentualna nowość, opcja do wyboru, prawdopodobnie jeśli w ogóle do rozważania to po wprowadzeniu TBR.

Recz polega na dodaniu do okna ulepszania dodatkowego "zegara", który uruchamiałby się w przypadku, gdy ulepszenie nie jest udane. Drugie losowanie, które i tak następuje, byłoby obrazowane na identycznej animacji jak obecnie, z tym, że dotyczyłoby szansy na to, że przedmiot wytrzyma proces, czyli ulepszenia nie zostaną wyzerowane.

Chciałbym, aby uruchomienie tego drugiego zegara było opcjonalne, to znaczy można byłoby go aktywować lub pozostać przy obecnym systemie.
a) Dla osób, które ekscytują się procesem ulepszania będzie dwa razy więcej zabawy.
b) Dla pozostałych, którzy chcą od razu widzieć efekt jako informację można pozostać przy aktualnym wyświetlaniu.

Rozważam też dwie opcje jak miałoby to wyglądać:
1. Dodatkowy zegar, który jest widoczny cały czas obok tego istniejącego, uruchamiany po nieudanym ulepszeniu.
2. Dodatkowe losowanie na istniejącym zegarze po nieudanym ulepszeniu z informacją jakie losowanie się odbywa (wytrzymałości).

Zarzucam ankietą - głosujcie i piszcie co o tym sądzicie.

Pozdrawiam

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


16 Gru 2018, o 19:32
Profil WWW
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 16 Wrz 2018, o 11:16
Posty: 4
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Devaste
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Taa.. i losowanie byłoby takie samo jak normalnie, czyli na +1 wskazówka nawet nie drgnie :?

_________________
W oczekiwaniu na epika.


16 Gru 2018, o 19:54
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 4 Sty 2017, o 16:19
Posty: 28
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Nuvi
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Już wyobrażam sobie jak ludzie będą się wściekać bo wskazówka akurat zatrzymała się tuż po części zegara na której jest wytrzymałość przedmiotu :) Jak dla mnie zbędne.

_________________
Jeśli większości się buntują przeciw tobie, warto jest walczyć. Chociaż nie zawsze ma to dobre skutki.


16 Gru 2018, o 21:06
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 12 Gru 2014, o 03:04
Posty: 147
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Nick w grze: Uiopek
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Niezbyt potrzebne, ale jest wiele fajnych niepotrzebnych rzeczy. Nie wszystko musi być potrzebne. Fajny pomysł. Korzystałbym.


16 Gru 2018, o 21:15
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Nie wpływa na rozgrywke ale milej dla oka.

Ja bym może widział to inaczej (jako druga wskazówka w obecnym zegarze) ale to moje osobiste zdanie na ten temat :D


17 Gru 2018, o 00:45
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Maj 2018, o 16:17
Posty: 17
Miejscowość: Koszalin
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: MatasQ
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Można to zrobić jeszcze chyba prościej wizualnie, czyli jak mamy nasz zegar i od pewnego momentu mamy np. szansa na ulepszenie 50% i nam zaznacza od którego miejsca nam ulepszy(czyli pół koła), w tym pozostałym polu(przy np. przedmiocie o wytrzymałości 50%) dodać dwa pola jedno z wyzerowaniem, drugie z wytrzymaniem ulepszenia(każde zajmowało by po ćwiartce koła).

EDIT
coś jak na tym ss: https://scr.hu/WzzBeg0

_________________
Aragorn Rycerz 140 poziom.
MatasQ Sheed 140 poziom.
Visca El Barca
14.01.2019r. 13:01 Epik Żmij został zdobyty!
21.11.2019r. 3:32 Epik Washi został zdobyty!


18 Gru 2018, o 11:16

Podziękowali: 2 Onion (18 Gru 2018, o 15:39), Voodoobosik (18 Gru 2018, o 13:13)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 3 Sty 2018, o 13:26
Posty: 14
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Dopóki tylko opcjonalny to spoko pomysł, ja bym korzystał, ale moim zdaniem najlepsza opcja to ta z komentarza wyżej, proponowałbym rozważyć


18 Gru 2018, o 13:14
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Jedyny minus takich kół jest taki że sprawia złudne wrażenie że byłeś blisko powodzenia jeśli widzisz że wskazówka zatrzymała się trochę przed granicą ulepszenia/nieulepszenia/itp

Ale wiadomo że to nie ma przestawiać rzeczywistego przebiegu losowania tylko jakoś reprezentować to losowanie


18 Gru 2018, o 13:59
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Maj 2018, o 16:17
Posty: 17
Miejscowość: Koszalin
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: MatasQ
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
Nikt nie borni dokonać zmiany żeby wskazówka zatrzymywała się w środku pola oznaczającego ulepszenie, mega ulepszenie, wytrzymanie, spalenie. Wtedy nie będzie "nosz k... tak mało brakowało". :P

EDIT
W środku pola jako wewnątrz a nie jako w połowie pola, no i też omijając ten skraje bu zaoszczędziło graczom nerwów. :D

_________________
Aragorn Rycerz 140 poziom.
MatasQ Sheed 140 poziom.
Visca El Barca
14.01.2019r. 13:01 Epik Żmij został zdobyty!
21.11.2019r. 3:32 Epik Washi został zdobyty!


18 Gru 2018, o 16:02
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 3 Sty 2018, o 13:26
Posty: 14
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ulepszanie ekwipunku - losowanie wytrzymania
MatasQ niektórzy traktują to jako emocje, a nie nerwy


18 Gru 2018, o 16:20
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 137 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron