Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Szybka zmiana eq w walce
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 18 Sty 2019, o 22:04 Posty: 3 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Jagii |
Witam
Mam taki luźny pomysł dotyczący szybkiej zmiany eq w walce. Według mnie powinny istnieć 2 gotowce odpowiednio wybranych przez nas przedmiotów na postaci, tak jak jest to w przypadku wyboru strategi z umiejętnościami. Eq wybierałoby się w takim samym oknie jak teraz z dodatkowymi 3 przyciskami (I, II, zapisz) umiejscowionymi pod ikonką do porównywarki przedmiotów. W walce ikony te byłyby z prawej strony zegara, dostępne tylko podczas pierwszej rundy danej walki. Zapobiegłoby to chorym sytuacją typu "bijemy np valdka, v2 czy inną jaske a tu ktoś sobie spodnie i zbrojke w najlepsze przebiera w środku walki " Można by również dodać o 1 możliwość wyboru więcej dla graczy z platynową premką Zapewne taka opcja przydałaby się dla low lvli jak i również 140 koksów którzy mają sporą ilość psycho i zamiast marnować czas na zmiane eq przed każdym bosem 1 przyciskiem można by wymienić 7 psycho na 6 zwykłych rarów i ten jeden przedmiocik którego expimy. Na takiej jasce dojście zajmuje kilka minut a potem stoimy kolejne kilka aż mo zdejmie "gacie" czy tam inny hełm bo akurat jego nie expi, po czym zapomni jeszcze napisać "+" i czekamy na niego jak na zbawienie. Oczywiście zdenerwowany prowadzący grp wkońcu zaatakuje (lub przez przypadek wejdzie), a hrabia nie zdążył jeszcze się przebrać i już afera gotowa. Drugie, przydatne zastosowanie takich magicznych strategi byłoby oczywiście w pvp. Idziemy sb spokojnie jaskiniami po takim geo ubrani full zręka/siła wiedza/moc, żeby szybciej szło a tu wyskakuje vd 10 lvli niższy lub inny mosiek i atakuje, wystarczą 2 celne hity w przedziale 90-100lvl i budzimy się pod karczmą. Dodatkowo typek ubija nam 3 pety "bo hehe jestem kox mo wale po 1k+ w nieubranego gracza" Jeszcze mo atakujący postać fizyczną to pół biedy bo może % zadziała i wykucam (lub nie zadziała i dostane gonga na 20-30%) ale na takiego vda bez resa i 5 pa w psyche oznacza lalki na 50+% za 1k Chciałbym jeszcze zaznaczyć, że w takim pvp kiedy walczymy z kimś kogo nie obchodzą nasze grube zbroje, tylko kilka małych przedmiocików (pierścioneczki, naszyjnik) każdy zakłada najlepsze resy jakie ma. Jest to według mnie okropnie niesprawiedliwe (gram ryckiem) gdy postacie magiczne z którymi teoretycznie mam najłatwiej (tak jak ze mną taki sheed), potrafią mnie ubić na 2 strzały, a czasem nawet na hita, jak zadziałają bonusy typu kryt. Na koniec dodam, że śmieszne podczas walki jest gdy wyciągam nagle taki batagur, a nie moge zmienić pierścieni które są kilkanaście razy mniejsze i lżejsze. Zapraszam do dyskusji :]] |
18 Sty 2019, o 23:12 |
|
Błądzący w Tunelach
|
No co Ty? Ja wiem, że to gra, ale jakiś realizm wypadałoby zachować.
"E panie bandyto, poczekaj, nie bij, muszę zmienić spodnie! A i skarpetki też, stój!" Zdecydowanie jestem na nie. |
18 Sty 2019, o 23:13 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 18 Sty 2019, o 22:04 Posty: 3 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Jagii |
Ok realizm w tej grze nie ma nic do rzeczy, gdyż w walce możemy mieć łącznie 6 broni których i tak nie widać jak postać chodzi, więc skąd nasz bohater je wyciąga. Dodatkowo tak jak napisałem takie pierścienie jeśli już nie całe eq, prędzej chyba można zmienić niż nagle wybrać jeden z ciężkich młotów zawieszonych "cholera" wie gdzie, bo i tak ich nie widać ani w walce ani na mapie. Swoją drogą gdyby było je widać też byłoby to smieszne, bo mielibyśmy obładowanego bohatera niczym osła przewoźnego ;D
Prawdopodobnie większość mo, vd, dr i łuków będzie raczej nie chętna na ten pomysł, wkoncu to zlikwidowałoby ich przewagę i zwycięstwo przez zaskoczenie. Dlatego też można by dodać opcje strategi na eq którą można użyć tylko poza walką, a przyspieszyło by to przebieranie na boskach ;* Wilk syty i owca cała |
18 Sty 2019, o 23:25 |
|
Walczący z drzewcami
|
Propozycja szybkiego przebierania w postaci kilku przycisków do zapisania w eq była już kilka razy poruszana i to jak najbardziej popieram (np. 1 podstawowy + 1 z premium). Ale żadnego zmieniania eq w 1 rundzie, toż to sensu większego nie ma.
_________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park |
18 Sty 2019, o 23:55 |
|
Chodząca legenda
|
Moim zdaniem to bardzo słaba opcja, poza wyżej wymienionymi argumentami o resach, eskach i zmianie balansu trzeba pamiętać, że również gracze mogą sporo zyskać gdyż szansa na podwójny atak się przenosi na kolejną rundę, podobnie jak PA. Ktoś mógłby startować w całym secie, mieć więcej PA i nagle założyć full eq rarów, skumulować bonusy przy większej ilości PA.
Dla mnie całkowicie niepotrzebne, super problematyczne. Te kilka - kilkanaście sekund przed walką nikogo nie zbawi. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
19 Sty 2019, o 00:04 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 18 Sty 2019, o 22:04 Posty: 3 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Jagii |
No cóż, skoro nie całe eq można by wprowadzić do tych 4 slotów dodatkowych na broń możliwość wymiany na pierścienie resowe, z tego co mi wiadomo nie dodają one żadnych bonusów (poza mniejszym zużyciem kondycji/many) a chyba nie jest to aż tak wielki + jak w przypadku podwójnych z mallusa Szymdaro
|
19 Sty 2019, o 00:22 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Onion napisał(a): Propozycja szybkiego przebierania w postaci kilku przycisków do zapisania w eq była już kilka razy poruszana i to jak najbardziej popieram (np. 1 podstawowy + 1 z premium). Ale żadnego zmieniania eq w 1 rundzie, toż to sensu większego nie ma. No z Tobą się zgadzam całkowicie. Takie szybsze przebieranie poza walką byłoby fajne. Chciałbym tak |
19 Sty 2019, o 09:54 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Z jednej strony racja, przycisk automatycznie zmieniający eq na zapisany szablon byłby sporym ułatwieniem. Ale czy faktycznie ułatwienia w każdym aspekcie gry są niezbędne? Już od dłuższego czasu przewija się pomysł przyspieszenia procesu uzupełniania zasobów eliksirami i tutaj wypada się zgodzić, gdyż niekiedy uleczenie kilku tysięcy hp jest uciążliwe, jednak wydaje mi się, że taka automatyzacja każdej dziedziny gry mocno wpłynie na jej "rpg'owość".
_________________ Adhibe rationem difficultatibus. |
19 Sty 2019, o 10:05 |
|
Walczący z drzewcami
|
Chyba raczej na jej realistyczność, ale nie oszukujmy się Taern nie jest grą, którą nazwał bym realną, więc na siłe tego nie róbmy.
@down tu nie chodzi o świat fantasy, a odrobinę logiki i fizyki. Na przykład pojemność plecaka. Jeśli nasze przebieranie to i tak znajdź przedmiot przesuń, to dlaczego niby szybki wybór całego ekwipunku jest nie na miejscu? _________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park Ostatnio edytowany przez Onion, 19 Sty 2019, o 15:39, edytowano w sumie 1 raz |
19 Sty 2019, o 10:36 |
|
Błądzący w Tunelach
|
W tego typu grach o stricte realistyczności nie można mówić. Zawsze jest element fantasy, świata zmyślonego, ale nie można doprowadzić do momentu, w którym gra nie będzie wymagała ad gracza ani wysiłku, ani pomyślunku. A chyba nie o to tu chodzi.
_________________ Adhibe rationem difficultatibus. |
19 Sty 2019, o 15:24 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 141 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |