Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Poprawa systemu ładowania psycho 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2014, o 23:39
Posty: 57
Podziękowano: 132 razy
Otrzymanych podziękowań: 56 razy
Nick w grze: Los
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Poprawa systemu ładowania psycho
Witajcie,
ile razy zdarzyło Wam się rozmyślać nad naładowaniem przedmiotu przed wyprawą? No właśnie, obecny system niepotrzebnie komplikuje tą sprawę - czy nie łatwiej by było gdyby wprowadzić drobną zmianę na zasadzie:
- do obecnej wartości dodaj 80%; zamiast: ustaw daną wartość wynoszącą 80% (tak jest obecnie). Czy nie jest to drobna, aczkolwiek przydatna zmiana, dająca nam dowolność w ładowaniu sprzętu?
Czekam na feedback :)

_________________
Mag Ognia 140


3 Kwi 2019, o 16:57

Podziękowali: 3 Glasnix (16 Kwi 2019, o 19:57), Kulawy (4 Kwi 2019, o 15:16), Yzerman (3 Kwi 2019, o 22:01)
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
To nie jest zmiana, która daje dowolność, tylko zaoszczędzi kilka %. Dla mnie niepotrzebne, jest ok. Wybór jest w tej chwili, możesz ładować, nie musisz. Możesz też rozładować eq do 0.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


3 Kwi 2019, o 17:16
Profil WWW
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2014, o 23:39
Posty: 57
Podziękowano: 132 razy
Otrzymanych podziękowań: 56 razy
Nick w grze: Los
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Poprawa systemu ładowania psycho
Twierdzisz, że sytuacja w której gracz niejako jest "karany" za ładowanie eq jest w porządku?
Obecny system jest zwyczajnie przestarzały, a chyba na tym polega ulepszanie gry, że jeżeli istnieje możliwość ulepszenia słabego systemu to się to właśnie robi, a nie brnie w argumenty typu "nie ładuj wcale".

_________________
Mag Ognia 140


3 Kwi 2019, o 20:55

Podziękowali: Niewiński (20 Kwi 2019, o 17:50)
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Nie zauważyłeś autorze, że do czegoś służą inhibitory :) Twój pomysł niweluje całkowicie ich mechanizm w grze, więc z tego powodu jestem na nie


3 Kwi 2019, o 21:16
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Gru 2014, o 21:19
Posty: 371
Podziękowano: 96 razy
Otrzymanych podziękowań: 205 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
@Way no fajnie, tylko, że inhibitory też ładują do określonej liczby, czyli do pełna. Ale ich koszt jest jest nieopłacalny w porównaniu do korzyści. Bardziej opłacalne jest ładowanie samymi esencjami.

_________________
"Standing alone with no direction
How did I fall so far behind?
Why am I searching for perfection?
Knowing it's something I won't find"

"No Road Left" Linkin Park


3 Kwi 2019, o 21:36
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
@Up Tylko, że nieoplacalnosc tego nie bierze się z "bo tak" tylko z ceny platyny na rynku. W dodatku jest coraz więcej możliwości zdobywania inhibitorow na wyższych lvlach co jest opłacalnym środkiem do ładowania jeśli nie masz co ulepszać :)


3 Kwi 2019, o 21:57
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Cze 2011, o 20:15
Posty: 26
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 36 razy
Nick w grze: Yzerman
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Pomysł bardzo ciekawy. Osobiście jestem oszczędny i nie lubię marnować procentów. Nie ładuję sprzętu nawet na poziomie 1%. Zawsze rozładowuję do końca przy okazji zbierając jakieś śmieci na flaszki. Jest to dla mnie bardzo uciążliwe. Gdyby pomysł wszedł w życie, sprzęt można by ładować w dowolnym momencie bez strat, gdy naładowanie spadnie do co najmniej 20%. Przydatność inhibitorów byłaby taka sama, przy ich użyciu sprzęt ładowałby się zawsze do pełna, choć po wprowadzeniu tej zmiany myślę, że mniej ludzi korzystałaby z nich przy ładowaniu. Pomysł popieram.


3 Kwi 2019, o 22:00

Podziękowali: LosLukaszos (4 Kwi 2019, o 14:37)
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2014, o 23:39
Posty: 57
Podziękowano: 132 razy
Otrzymanych podziękowań: 56 razy
Nick w grze: Los
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Poprawa systemu ładowania psycho
Way napisał(a):
Nie zauważyłeś autorze, że do czegoś służą inhibitory :) Twój pomysł niweluje całkowicie ich mechanizm w grze, więc z tego powodu jestem na nie
A co za różnica czy używamy inhibitora tudzież nie? Żadna...
Już pomijam, że zapewnie nikt tak nie ładuje bo jest to zwyczajnie nieopłacalne, ale sytuacja jest ta sama, drugi raz tłumaczyć nie będę - wystarczy przeczytać ze zrozumieniem pierwszy post.

Yzerman napisał(a):
Pomysł bardzo ciekawy. Osobiście jestem oszczędny i nie lubię marnować procentów. Nie ładuję sprzętu nawet na poziomie 1%. Zawsze rozładowuję do końca przy okazji zbierając jakieś śmieci na flaszki. Jest to dla mnie bardzo uciążliwe. Gdyby pomysł wszedł w życie, sprzęt można by ładować w dowolnym momencie bez strat, gdy naładowanie spadnie do co najmniej 20%. Przydatność inhibitorów byłaby taka sama, przy ich użyciu sprzęt ładowałby się zawsze do pełna, choć po wprowadzeniu tej zmiany myślę, że mniej ludzi korzystałaby z nich przy ładowaniu. Pomysł popieram.

Miłe, że chociaż ktoś zrozumiał zasadność ww. rozwiązania tj. mając 20% na przedmiocie jesteśmy w stanie zrobić każdą instancję obecnie istniejącą i po niej naładować sprzęt z np. 14% na 94%.

_________________
Mag Ognia 140


4 Kwi 2019, o 14:37
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2017, o 20:36
Posty: 25
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: KulawyBb
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Dziwią mnie niektóre reakcje. Pomysł jest dobry i znacznie ułatwi ładowanie sprzętu/pomoże zaoszczędzić trochę kaski. Jestem jak najbardziej na tak :)

_________________
KulawyBb 140lvl HC
KulawyDr 127lvl Tolnor


4 Kwi 2019, o 15:15
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu ładowania psycho
Hej, zagadnienie jest ciekawe, ale pomysł już niekoniecznie.

To co proponujesz to wyeliminowanie inhibitorów z procesu ładowania psychorarów. Kto będzie z tego korzystał, skoro będzie można podejść do Kowala, gdy EQ będzie miało 20%, naładować tą samą ilością esencji o 80% i w efekcie otrzymać 100%? Raczej nikt.
Z drugiej strony można by się zastanowić nad rozbiciem ilości % naładowanego EQ na ilość esencji, którą zużyjemy w tym procesie, ale taki pomysł trzeba by dopracować, można o tym pomyśleć dopiero w kontekście Broken Ranksa.

Zastanawiam się jednak nad skalą wykorzystywania inhibitorów do ładowania sprzętu - czy ten proces jest popularny (ja osobiście nie korzystam). Czy cena i opłacalność są wg Was dobre? Czy korzystacie z inhibitorów żeby doładować sprzęt do 100%? Może na tym polu poszukać zmian?

_________________
Barb 140, Tolnor.


4 Kwi 2019, o 15:28
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 245 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron