Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
 Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek 

Czy jesteś za pomyslem
Popieram 38%  38%  [ 14 ]
Nie trzeba nic zmieniać 30%  30%  [ 11 ]
Wejdzie może po 3d 32%  32%  [ 12 ]
Razem głosów : 37

 Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 23 Cze 2019, o 14:20
Posty: 10
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Targowica
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
Tak jak w przypadku potów używanie ich pojedynczo jest nieracjonalnym rozwiązaniem przy obecnie oczekiwanym rozkładzie stat w hp. Tak osoby które naprawiają lub ulepszają rarki rangi XI XII muszą mozolnie przeciągać w celu otwarcia setki skrzynek po 50.
Przydał by się mechanizm z zabezpieczeniem podwójnego potwierdzenia umożliwiający wpisanie ile skrzynek lub potów chce się użyć. Rozchód platyny jest domena tej gry trzeba więc wspierać i ułatwiać jej jak najszybsze zużywanie, co też liczne ułatwienia za platynę wprowadzone w ostaniach czasach mając na celu.

Proszę o komentarze i odp w ankiecie.


22 Paź 2019, o 17:23
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
Co do skrzyń platynowych to byłbym za tym, aby je po prostu powiększyć i móc je łączyć, czyli zamiast skrzyń 50 platy by powstały 100/500/1k.

Co do pomysłu z potkami to zniszczy to sens wyższych potek czyli 500/1k/2k. Tutaj bardziej by się przydał crafting by elementy "tylko za platynę" miały w końcu jakąś alternatywę tworzenia niż tylko wydawania ciągłej platy.


22 Paź 2019, o 17:27

Podziękowali: siemaelo320 (22 Paź 2019, o 21:16)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 23 Cze 2019, o 14:20
Posty: 10
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Targowica
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
Myślec że mechanizm otwierania wielokrotnego jest łatwiejszy to wprowadzenia niż mechanizm rozdzielania i łączenia paczek, twoja wersja stanowi ograniczenia dla małych lvl którzy potrzebują mniejszej ilości jest jedynie rozwiązaniem cząstkowym.

Skoro potów nie da się użyć w czasie walki, tempo ich rozchodu nie ma większego znaczenia, kilkanaście kliknięć , wpisanie oraz oszacowanie liczby, trwało by dłużej niż 2 czy 4 przeciągnięcia. Wzrósł by się tez efekt nad potania, gdyż zamiast liczyć i odczekać w zdecydowanej większości osoby zużywały by o 1 lub nawet kilka potów więcej.
50 i 200 i tak wychodzą z użycia na 110 lvl w instancjach gdzie liczy się czas powrotu, mechanizm ten nie negował by dużych potów bo łatwiej wpisać 6 niż 30, a ceny ich i tak są porównywalne, nikt na hlvl nie kupuje 200 dobrowolnie, lecz ma je z losowania, leżą i nie mogą się skończyć latami :D


23 Paź 2019, o 00:08
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
Chodziło mi o estetykę i wygodnosc - gdzie nieraz muszę liczyć ile skrzyń wynosi np. 7350 platyny (wiem, trochę lenistwo, ale można ułatwić i przyspieszyć transakcję niż ciągle mieć pod ręką kalkulator :P). Można wprowadzić i łączenie i rozdzielenie skrzyń.

No właśnie by negowal, bo cyferki 30 można wpisać w tyle samo sekund co przeciągnąć potke 2k :) W dodatku przeciąganie tez wpływa na ogarnięcie gracza poprzez aspekt przetrwania całej drużyny, a ten pomysł to niszczy całkowicie.


23 Paź 2019, o 02:40
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 23 Cze 2019, o 14:20
Posty: 10
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Targowica
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
Zgadasz się co do tego że zmiany są potrzebne.
Osobiście nie uważam że marnowanie czasu na przeciąganie potokowy jakoś się wiąże z funkcjonować gry. A intensyfikacja tego że coraz więcej paska musimy nimi uzupełniać , więcej czasu na to tracić tylko zniechęca do rozgrywki. W trybie odpoczynku na polu
białym być powinien być mechanizm nieograniczonego użycia potów dowolnego rodzaju.
Można oczywiście zastosować inna mechanikę w instancjach i na polach o innych właściwościach. Ale na 5 czy 7 k hp odpoczynek staje się raczej przeżytkiem sprzed 6 lat.


24 Paź 2019, o 00:33
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 18 Kwi 2017, o 16:36
Posty: 49
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: ExpolesT
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
TARGOWISKO napisał(a):
Można oczywiście zastosować inna mechanikę w instancjach i na polach o innych właściwościach. Ale na 5 czy 7 k hp odpoczynek staje się raczej przeżytkiem sprzed 6 lat.


Zdajesz sobie sprawę że 5k-7khp podczas odpoczynku regeneruje się tak samo szybko jak 500hp (o ile to jest Twoja max wartość hp).

Co do pomysłu to mi w sumie obojętnie, jedyne paczki jakie mam to 300 co miesiąc na plate + ewentualne 50/100 na klucze. :D
Potki jak najbardziej są teraz według mnie w odpowiedniej formie ;p

_________________
Niepoprawny optymista


24 Paź 2019, o 23:29
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Sie 2018, o 12:49
Posty: 110
Podziękowano: 11 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Nick w grze: Bulgarczyk
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
Potki odnawiające 200zasobów dominują rynek, z uwagi na ich drop ze skrzynek. Po 1 Proponuję dodanie szansy na dropniecie innych potem ze skrzyń w ilości lekko mniejszej, w sensie np. 14potek po 200(2800 zasobów) zamienić na 4/5potem po 500(2000/2500) żeby lekka strata była ale przyjemność lepsza. Po 2 dodanie craftingu potek, w sensie łączenia np 3potki po 200=1x 500

_________________
Demony zrywają się , kiedy dobry człowiek idzie na wojnę.

W poszukiwaniu epika od 2012roku


25 Paź 2019, o 07:05

Podziękowali: kolega112999 (25 Paź 2019, o 17:25)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 23 Cze 2019, o 14:20
Posty: 10
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Targowica
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
Popieram pomysł łączenia :D zgodny z moją inicjatywą
Prosimy kolorki o wypowiedź, bo temat dość żywy jak na martwe forum :)


26 Paź 2019, o 20:27
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 57 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron