Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
Mechanizm masowego otwarcia szkrzynek
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 23 Cze 2019, o 14:20 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Targowica Serwer: Tolnor |
Tak jak w przypadku potów używanie ich pojedynczo jest nieracjonalnym rozwiązaniem przy obecnie oczekiwanym rozkładzie stat w hp. Tak osoby które naprawiają lub ulepszają rarki rangi XI XII muszą mozolnie przeciągać w celu otwarcia setki skrzynek po 50.
Przydał by się mechanizm z zabezpieczeniem podwójnego potwierdzenia umożliwiający wpisanie ile skrzynek lub potów chce się użyć. Rozchód platyny jest domena tej gry trzeba więc wspierać i ułatwiać jej jak najszybsze zużywanie, co też liczne ułatwienia za platynę wprowadzone w ostaniach czasach mając na celu. Proszę o komentarze i odp w ankiecie. |
|
22 Paź 2019, o 17:23 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Co do skrzyń platynowych to byłbym za tym, aby je po prostu powiększyć i móc je łączyć, czyli zamiast skrzyń 50 platy by powstały 100/500/1k.
Co do pomysłu z potkami to zniszczy to sens wyższych potek czyli 500/1k/2k. Tutaj bardziej by się przydał crafting by elementy "tylko za platynę" miały w końcu jakąś alternatywę tworzenia niż tylko wydawania ciągłej platy. |
|
22 Paź 2019, o 17:27 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 23 Cze 2019, o 14:20 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Targowica Serwer: Tolnor |
Myślec że mechanizm otwierania wielokrotnego jest łatwiejszy to wprowadzenia niż mechanizm rozdzielania i łączenia paczek, twoja wersja stanowi ograniczenia dla małych lvl którzy potrzebują mniejszej ilości jest jedynie rozwiązaniem cząstkowym.
Skoro potów nie da się użyć w czasie walki, tempo ich rozchodu nie ma większego znaczenia, kilkanaście kliknięć , wpisanie oraz oszacowanie liczby, trwało by dłużej niż 2 czy 4 przeciągnięcia. Wzrósł by się tez efekt nad potania, gdyż zamiast liczyć i odczekać w zdecydowanej większości osoby zużywały by o 1 lub nawet kilka potów więcej. 50 i 200 i tak wychodzą z użycia na 110 lvl w instancjach gdzie liczy się czas powrotu, mechanizm ten nie negował by dużych potów bo łatwiej wpisać 6 niż 30, a ceny ich i tak są porównywalne, nikt na hlvl nie kupuje 200 dobrowolnie, lecz ma je z losowania, leżą i nie mogą się skończyć latami |
|
23 Paź 2019, o 00:08 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Chodziło mi o estetykę i wygodnosc - gdzie nieraz muszę liczyć ile skrzyń wynosi np. 7350 platyny (wiem, trochę lenistwo, ale można ułatwić i przyspieszyć transakcję niż ciągle mieć pod ręką kalkulator ). Można wprowadzić i łączenie i rozdzielenie skrzyń.
No właśnie by negowal, bo cyferki 30 można wpisać w tyle samo sekund co przeciągnąć potke 2k W dodatku przeciąganie tez wpływa na ogarnięcie gracza poprzez aspekt przetrwania całej drużyny, a ten pomysł to niszczy całkowicie. |
|
23 Paź 2019, o 02:40 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 23 Cze 2019, o 14:20 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Targowica Serwer: Tolnor |
Zgadasz się co do tego że zmiany są potrzebne.
Osobiście nie uważam że marnowanie czasu na przeciąganie potokowy jakoś się wiąże z funkcjonować gry. A intensyfikacja tego że coraz więcej paska musimy nimi uzupełniać , więcej czasu na to tracić tylko zniechęca do rozgrywki. W trybie odpoczynku na polu białym być powinien być mechanizm nieograniczonego użycia potów dowolnego rodzaju. Można oczywiście zastosować inna mechanikę w instancjach i na polach o innych właściwościach. Ale na 5 czy 7 k hp odpoczynek staje się raczej przeżytkiem sprzed 6 lat. |
|
24 Paź 2019, o 00:33 |
|
|
Uczeń Simona
|
TARGOWISKO napisał(a): Można oczywiście zastosować inna mechanikę w instancjach i na polach o innych właściwościach. Ale na 5 czy 7 k hp odpoczynek staje się raczej przeżytkiem sprzed 6 lat. Zdajesz sobie sprawę że 5k-7khp podczas odpoczynku regeneruje się tak samo szybko jak 500hp (o ile to jest Twoja max wartość hp). Co do pomysłu to mi w sumie obojętnie, jedyne paczki jakie mam to 300 co miesiąc na plate + ewentualne 50/100 na klucze. Potki jak najbardziej są teraz według mnie w odpowiedniej formie ;p _________________ Niepoprawny optymista |
|
24 Paź 2019, o 23:29 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Potki odnawiające 200zasobów dominują rynek, z uwagi na ich drop ze skrzynek. Po 1 Proponuję dodanie szansy na dropniecie innych potem ze skrzyń w ilości lekko mniejszej, w sensie np. 14potek po 200(2800 zasobów) zamienić na 4/5potem po 500(2000/2500) żeby lekka strata była ale przyjemność lepsza. Po 2 dodanie craftingu potek, w sensie łączenia np 3potki po 200=1x 500
_________________ Demony zrywają się , kiedy dobry człowiek idzie na wojnę. W poszukiwaniu epika od 2012roku |
|
25 Paź 2019, o 07:05 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 23 Cze 2019, o 14:20 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Targowica Serwer: Tolnor |
Popieram pomysł łączenia zgodny z moją inicjatywą
Prosimy kolorki o wypowiedź, bo temat dość żywy jak na martwe forum |
|
26 Paź 2019, o 20:27 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |